191──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ 2023'te size en unutulmaz gelen an neydi?
±: Sanırım belediye başkanının doğum günümü kutlaması. Ondan sonra siyaset içine daha çok girdim. Hâlâ da devam ediyor.192──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Yıllar geçse de hiç unutmayacağınız bir anı var mı? Varsa nedir?
±: Hm... Var ve o bir insan. Sanırım onun ismini, yaşını hatırlamam ama en küçük detaylar ve gereksiz detaylar ile aklıma gelecek biri. Hayatıma kim girerse girsin o hep aklıma gelecek.193──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Bugüne kadar aldığın en iyi tavsiye ne?
±: 'Utanırsan aç kalırsın. '194──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Şu anda senin üzerinde en büyük etkiye sahip olan kişi kim?
±:Annemdir ama en negatif duygular da sadece babamdır.195──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Sıkışmış hissettiğinde kendini nasıl motive edersin?
±: Henüz yolun başındasın. Senin yaşaman gereken çok şey var. Kötü şeyler olduğu kadar, güzel şeylerde yaşanacaktır.196──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Daha fazla insanın senin hakkında bilmesini dilediğin bir numaralı şey ne?
±: Nora çok çalışkan desinler istiyorum.197──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Seni korkutan ama yine de yaptığın şey ne?
±: Çok sık eve gidip gelmek. Benim için korkudan çok sıkıntılı.198──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Sizi daha güçlü bir insan yapan son deneyiminiz neydi?
±: Kısaca babam. Teşekkürler baba. :)199──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Birini en iyi şekilde nasıl tanırsınız?
±: Sinirlendirip, benimle nasıl konuştuğuna bakarım.200──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendini içe dönük mü yoksa dışa dönük biri olarak mı tanımlarsın?
±: Kesinlikle dışa dönük biriyim.
──────────── · · · · ✦..˙🪐Aslında ben bu bölümü 23 mayıs hazırlamışım ama atmayı unutmuşum... Şaka gibi...
Küfür edesim var gece gece. Sakinim tamam.