21──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Kendini 3 kelime ile anlatsan bu neler olurdu?
±: Sinir ( sizin görmediğiniz tabiiki.), gerginlik ve ruh hastası.22──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱Hayatının en büyük başarısı nedir?
±: Benim yok desem...23──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱Nasıl öleceğine dair gizli bir önseziniz var mı?
±: Bir ihtimal belki ama kesinlikle kanser hatta karaciğer kanseri diye düşünüyorum. Beyin kanaması daha bir olası. Soydan gelen bir durum gibi bir şey.24──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱Aşk ve ilgi, hayatında ne tür bir rol oynuyor?
±: Bu karşımdaki kişiye göre değişir. Ama acayip çocuklaşırım orası kesin. Hayatımın merkezi olur.25──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Piyangoyu kazansanız, yapacağınız ilk şey ne olurdu?
±: Ya bağışlar ya da borsada yatırım yaparım. Paraya ihtiyacım yokmuş gibi hissediyorum.26──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ En sevdiğiniz koku nedir?
±: Beni tanıyanın en net verebileceği bir soru bu. İstisnasız tarçın kokusu.27──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ En sevdiğin yemek ne?
±: Ben genellikle etsiz şeyleri seviyorum. En sevdiğim bir yemek yok. Makarna olabilir.28──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱Arkadaşlık senin için ne ifade ediyor?
±: Hm... Yaşama tutunma dalları belki.29──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ Dünya kuralında bir şeyi değiştirmek isteseydin ya da bir kural koysaydın bu ne olurdu?
±: Bilemedim ki şimdi....30──̥˚᳝᳝𖥻🍧̇⸱ En son kim için ve ne için ağladınız?
±: Dün akşam teyzem için. Ne için olduğu bana kalsın.
──────────── · · · · ✦Sorularım çok şeymiş... Neyse.