☆1☆

742 20 123
                                    


Lütfen basmayı ve yorum yapmayı unutmayın! Teşekkürler ve keyifli okumalar. ୨♡୧


6.5.24

Okulun Altın Kızı ve Yıldız Çocuğu. İki düşman rakip. Ama parlak notları bile aralarındaki bu baş döndürücü rekabetin sarhoşluğunu tam olarak puanlayamıyor. Birilerinin fazlasıyla kafayı bulup, kalbini⎯yerini bile bilmediği organı, oyuna sokacak kadar aptallaştığı geceye kadar...





Vera; Arabandaki çizik güzelmiş. (20:34)

Vera; Kusura bakma, dolmuş kalkmasaydı daha iyisini yapardım. Götveren yazmayı planlıyordum ama dediğim gibi, elimde olmayan nedenlerden dolayı yapamadım. (20:34)

Reha; İlgimi çekmesi için bir kızın arabamı mahvettmesi ilk. (20:47)

Vera; Çektim mi ilgini? (20:48)

Görüldü

Reha yazıyor...

Reha; Bu yaptığın sana pahalıya patlayacak, biliyorsun değil mi? (20:50)

Vera; Öyle mi? Kamerada iyi çıkmış mıyım? Çerçeveletip yatağının baş ucuna koyarsın kondom paketinin yanına. Bakıp bakıp iç çekersin. (20:51)

Reha; Bu da tacize giriyor. (20:52)

Vera; Hadi ya! Sen hukuk okuyordun çünkü değil mi? Salak. (20:52)

Vera; Sana ulaşmak için bin takla attım ben ama beyefendi futbol ve kızlarla meşgul olduğu için sadece zamanımı boşa harcadım. Matematik ödevimiz vardı, birlikte yapmamız gereken, hoca ikimizi yazdı ya, beyin yerine taş kullandığın kafanın içinde dank etti mi bir şeyler? (20:54)

Görüldü

Reha yazıyor...

Reha; Sen miydin, küçük diken? Numaran kayıtlı değilmiş. (23:42)

Vera; Yalancı. Her gece numarama bakıp bakıp ellerinin titrediğini biliyorum. (23:58)

Reha; Benim ellerim sadece bir şey için titrer. (00:06)

Vera; Proje ödevini herkesin önünde sunacakken gözlerin benimkilerle kesiştiğinde. (01:12)

Reha; Genelde herkesten önce sen çıkarsın tahtaya ama neyse. (01:14)

Reha; Bunun arkasında senin olduğunu öğrendiğim iyi oldu. Müdüre söylerim, kurul seni bir haftaya kalmadan okuldan atar. (01:15)

Vera; En fazla uzaklaştırma verirler birkaç gün. (01:16)

Reha; Ve senin gibi bir kıza bu ölüm darbesinden beter olur. Sahi, nereye girmek istiyordun, Yale mi? :d (01:16)

Vera; Ödev. (02:35)

Reha; N'olmuş ödeve? (03:01)

Vera; Beni ghostlayıp tüm işi bana yıkabileceğini mi düşündün? Ödeve bir şey olmadı, sorun da bu. (03:13)

Vera; İki haftaya teslim etmemiz gerekiyor. (03:13)

Vera; Bu gece başlarsak anca biter. (03:14)

Vera; Buraya bak! (03:15)

Vera; Hey! (03:15)

Vera; Bana bak bir dahakine arabanı değil seni çizerim ve bunu çakıyla yaparım! (03:16)

Vera; Yarın seni okulda görürsem mahvedeceğim! (03:16)

Vera; İlla nude mu atmam gerekiyor dikkatini çekmek için? (03:48)

Vera;

Vera; Okulun Yıldız Çocuğu falan değilsin sen, pisliksin, koca bir pislik! (3:51)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vera; Okulun Yıldız Çocuğu falan değilsin sen, pisliksin, koca bir pislik! (3:51)

Vera;

Vera; Umarım kâbus görürsün, dünyanın bir numaralı pisliği

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Vera; Umarım kâbus görürsün, dünyanın bir numaralı pisliği. (03:53)

Görüldü

Reha yazıyor...

Reha; Hayatının hatasını yaptın. (04:12)

Reha; Dikkatimi çekmeye başardın, küçük diken. (04:13)






Bana ulaşmak için kişisel hesabım; illunismusa















SEVGİLİ MELANKOLİM / textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin