Lütfen ★ basmayı ve yorum yapmayı unutmayın! Teşekkürler ve keyifli okumalar. ୨♡୧Vera; Arabana kustuğum için özür dilerim. (12:14)
Vera; Ama sen de odama çamurlu ayakkabılarla girmişsin. Ödeştik. (12:15)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Annene yakalanmamak için seni sırtımda taşıdıktan sonra teşekkür etmeni böyle beklemiyordum. (12:16)
Vera; Pencereye tırmanırken ne kadar ağır olduğumu söylediğini hatırlıyorum. (12:18)
Vera; Ayrıca ben ağır değilim, sen taşıyamayacak kadar güçsüzsün. (12:19)
Vera; Spor salonundan çıkmıyorsun ya, en azından biraz daha ağırlık ekle kollarına, boşuna sallanmış olmazsın orada. (12:20)
Vera; Küçük bir tavsiye. :) (12:20)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Senin ağrılının üç katını kaldırıyorum ben. (12:34)
Vera; Belli oluyor. (12:39)
Dünyanın1NumaralıPisliği;
Vera; Ozayınkiler daha büyük. (12:43)Dünyanın1NumaralıPisliği; Ozay yanımda. (12:44)
Vera; Karşılaştırın bakayım pazılarınızı. (12:45)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Utandı. :) (12:47)
Vera; Sorun değil. Akşama canlı görürüm. (12:51)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Okul dışında görüşüyor musunuz ki siz? (12:52)
Vera; Evet. (12:59)
Vera; Siz erkekler bu konuları birbirinizle konuşmaz mısınız? Salağa yatma. Kaç kızla birlikte oldum, şu kız yatakta böyle, kalçası şöyle konuşamaları yaptığınızı biliyorum. Sana da söylemiştir en yakın arkadaşın bunları. (13:01)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Böyle bir samimiyetiniz olduğunu bilmiyordum. (13:07)
Vera; Samimiyiz. Bayağı. (13:11)
Görüldü
Vera; Ozay'a ne söyledin de iptal etti geceyi????? (13:36)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Bir şey söylemedim. (13:42)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Onun öncelikleri farklıymış. Gözden geçirmesiyle benim ne alakam var? (13:43)
Vera; Ben de onu soruyorum. Senin ne alakan var????!!!!!!!!! (13:44)
Vera; Götlüğüne denk geldim değil mi? Mahvettin her şeyi. (13:45)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Bir erkeğin peşinden bu kadar koşma, küçük diken. (13:53)
Dünyanın1NumaralıPisliği; Senin gibi bir kıza hiç yakışmıyor. (13:54)
Vera; İstediğimin peşinden istediğim kadar koşarım. (14:03)
Vera; Seni ilgilendirmez. (14:03)
Vera; Umarım kafana ağırlık düşer. (14:06)
Görüldü
☆
Bana ulaşmak için kişisel hesabım; illunismusa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEVGİLİ MELANKOLİM / texting
RomanceReha; Hayatının hatasını yaptın. (04:12) Reha; Dikkatimi çekmeye başardın, küçük diken. (04:13) Okulun Altın Kızı ve Yıldız Çocuğu. İki düşman rakip. Ama parlak notları bile aralarındaki bu baş döndürücü rekabetin sarhoşluğunu tam olarak puanlayamıy...