⚡~10~⚡

148 12 44
                                    

P.O.V Gavi
___________

Pedri cały tydzień się do mnie nie odzywał wychodził wieczorami na imprezę a mi nie pozwalał wymówka była taka że ostatnio po egzorcyzmach naszych zendlałem ale to było tydzień tu.
Pewinie ma kogoś i mnie zdradza ja się muszę tego dowiedzieć . Nie dam z siebie zrobić prywatnej dziwki o nie nie tak się nie bawi.
Co ty mam zrobić aby się dowiedzieć prawdy wiem Amlelia mi w tym pomoże tylko muszę do niej napisać aby przyjechała do mnie.

Gavi:

Przyjedź do mnie .....

Amelia:

Co żeś znów odjebał?

Gavi:

Pomocy...

Amelia:

Dobra zaras bęnde nie wiem co się dzieje ale znajdź bezpieczne mniejsce.

Teras trzeba czekać na Amelie aż przyjedzie. Amelia przyjechała po 30 minutach po mojim telefonie .

-Co się stało że dzwonisz do mnie kurwikleszcze mały!?

-Amelia on mnie zdradza od tygodnia się do mnie nie odzywa wychodzi wieczorami i wraca rano.-rspłajałem się kiedy to mówiłem naprawdę bojię się tego że mnie zdradza.

-O boże, no dobra jako jaki jest plan?

-A więndz pojedziemy za Pedrim i jakoś  no i jeśli mnie zdradza to cię pocałuje aby on był zazdrosny.

-Z tym pocałunkiem się nie zgadzam .

-No dobra zamniene się w sutankę Hiurem i pobije go jak ona sutankę Hatiche (wspaniałe stulecie tak szczerze nie wiem jak ich minioną się piszę)

-Poprodtu damy mu wierdol.

-No można i tak.

-A więndz jest już godzina 21:37 Pedri wyszedł kiedy?

-O 20:00

-Jak ty go chcesz znaleść?

-Zainstalowałem se i mu taką aplikacje i bęnde widzieć jego lokalizację .

-Dobra ubieraj się jedziemy szukać twojiego kochasia.

Poszedłem się ubrać w czarne dżinsy czarną koszulkę i czarną skurzną kórtkę do tego białe buty .

Zszedłem na dół do salonu gdzie czekała na mnie Amelia. Poszliśmy potem do jej samochodu na lokalizacji mi pokazywało że Pedro jest w klubie "Fantazja" jakieś 50 minut drogi no to bardzo długa podróż. Amelia wpisała lokalizację a ja sprawdziłem co to za klub.

Klub Fantazja -został zbudowany w 1999 roku . Należy do Alvaro Santosa który niedawno co obioł 100% udziały po jego starszym bracie o którym nie mamy pojęcia niestety. Jest to klub na osób hetero lecz znajduje się też sala dla osób LGBT .
______________
Mam nadzieję że Pedri mnie nie zdradza z jaką gej dziwką. Teras to już nie jestem pewny co do tego że mnie kocha czy musi się tak wszystko psuć .

Nagle zatrzymaliśmy się pod jakimś domem i do auta wsiadł jakiś ładny brunet.
Usiadł się sprzodu koło Ameli i dał jej buzi.

-Ehm ja tu jestem z tyłu.(Gavi)

-O przepraszam nie zauważyłem cię .(Mikołaj)

-Nic nie szkodzi Pablo Gavira ale mów mi Gavi.(Gavi)

-Mikołaj Collins
.(Mikołaj)

-A wienc możemy już jechać ?(Amelia)

-Tak.(Mikołaj i Gavi)

Po drugiej stronie lustra (Tom II Ciernowa Droga)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz