7

53 10 6
                                    

O kadar yazıyorum ama hiç biriniz kitabım ile ilgili düşüncelerinizi yazmıyorsunuz. Açıkçası biraz kalbim kırılmış olabilir.


“Seni neden öldürmek istediğimi sormuştun de mi Addams? Cevap veriyim o zaman; buradan Camelot tan sıkıldım. Her taraf büyücü kaynıyor. İstediğim gibi avlanamıyorum. Ama eğer İngiltere de olsaydık her şey farklı olurdu. O normalleri parçalamak çok zevkli olurdu. Bu yüzden Wednesday, eğer seni , buraya gelme sebebimi öldürürsem geri dönebileceğime kanât  getirdim. Ama ilk önce nasıl yaptığını öğrenmek istiyorum. Bunu nasıl yaptın?”

“Neyi nasıl yaptım Tyler Galpin?”
“Bilmemezlikten gelme Addams”
“Neyden bahsediyorsun gerçekten anlamıyorum seni!”
“ Salağa yatmayı bırak neyden bahsettiğimi biliyorsun. Nasıl zaman yolculuğu yapabildin soruyorum sana?”
“Ben bir şey yapmadım Galpin!”
“Bak Wednesday eğer yapmadıysan nasıl buradayız. Açıklama istiyorum!” Wednesday hayır anlamında kafasını sağa-sola doğru salladı. Tyler artık sabrının sonuna geliyordu.


“Bak Wednesday sana tekrardan soruyorum nasıl bizi buraya getirdin!” Tyler Wednesday ın omuzlarından tutup sıkmaya başladı.


“Eğer söylersen acısız bir şekilde öleceksin. Ama eğer söylememekte ısrar edersen Tanrı şahidim olsun ölümün yavaş ve ızdırap içinde olur Wednesday Addams!”

Wednesday ellerindeki ipi açmayı başarmıştı. Bunun özgüveniyle “Bunu ciddiye almamı mı bekliyorsun Galpin. Bana hiç bir şey yapamazsın?” Tyler onun bu sözlerinden dolayı Wednesday ın omuzlarındaki elini çekti ve Wednesday a şiddetli bir tokat attı.

Bu tokattan dolayı Wednesday ın dudakları patladı ve kanamaya başladı. Tyler hızla ayağa kalktı ve arkasına dönüp “yapıp yapamıyacağımı umarım şimdi görmüşsündür.” Wednesday iplerden kurtardığı elleriyle dudağındaki kanı sildi ve Tyler arkasına dönmeden önce hızlıca ayaklarındaki iplerden de kurtulup kıyafetindeki gizli cepten hançerini çıkardı ve sessizce Tyler ın arkasına dikildi.


**

Merlin hala Wednesday ın nereye kaybolduğunu düşünüyordu. Sonra birden bire aklına Tyler geldi. “Acaba onu Tyler mı kaçırdı?” diye geçirdi içinden. Bunun mümkün olabileceğini biliyordu. Bu yüzden ormanda rastgele dolaşıp Wednesday ı aramaya başladı.

**

Wednesday arkasında durduğu Tyler a hançeriyle bir hamle yaptı. Ama durumu sezen Tyler hızla arkasına döndü ve kendisine doğru gelen hançer kolunu sıyırdı.
“Demek öyle Wednesday? Tamam o zaman oyun istiyorsan istediğin gibi olsun.” dedi ve Hyde dönüşümünü geçirdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
MERLİN ×WEDNESDAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin