4

58 13 3
                                    



Merlin gözlerini açtığında yatağındaydı. Baş ucunda ise Wednesday duruyor ve ona bakıyordu. Doğrulmaya çalıştığında yapamadı ve geriye düştü. Merlin çok susadığı için “biraz su alabilirmiyim lütfen” dedi. Wednesday ise tek kelime etmeden mutfağa gitti ve birkaç dakika sonra elinde bir bardakla geri dönüp Merlin e suyu içmesinde yardım etti. Merlin ona teşekkür ettikten sonra bir süre sesizce bakışmaya başladılar. İkisininde soracak çok şeyi vardı ama bir türlü soramıyorlardı sanki konuşmaya başladıklarında bir şeyler son bulacakmış gibi.

Ama bu sesizliğin fayda getirmeyeceğine karar kılan Wednesday boğazını temizledi ve konuşmaya başladı “senin büyü yapabildiğini bilmiyordum.” Merlin ne kadar konuşmak istemese de kendisinin ona soracakları için ona yanıt verdi “bilmemen normal çünkü bunu sakladım senden ve diğer herkesten.” “Neden sakladın Merlin?” “Eğer saklamazsam kellem gider de ondan. Eğer ben ölürsem Arthur un hiç şansı kalmaz ve Albion diye bir şey olmaz.” “Albion ne? Neden Arthur un hiç şansı kalmaz?” “Bak Wednesday benim kaderimde Arthur u tüm kötülüklerden korumak ve Albion u kurmasında yardım etmek var. Arthur un çok düşmanı var benim ise onu korumam lazım. Ben olmasam unun hiç şansı olmaz. Albion ise çevre krallık ve toprakların birleşmesine verilen ad.” Wednesday biraz düşündü ve “bunu yapabildiğini hiç kimseye söylemeyeceğim” dedi. Merlin buna karşılık derin bir nefes aldı ve merak ettiği soruları ona sormaya başladı. “Benim orada olduğumu nereden biliyordun?” Wednesday artık ona güvenebileceğini biliyordu bu yüzden ona her şeyi anlatmaya başladı.

“Pisişik görü geldi” ”O da ne demek?” “ Gelecekten parçalar görmek ama kesin değil bu gördüklerimiz. Bazı insanlar geleceğe dair güzel şeyler görürken mesela annem ,ben bir kuzgun olduğum için  Gudi gibi kötü görüler görüyorum.” Merlin merakla ve şaşkınlıkla Wednesday ı dinlerken “Gudi kim?” Diye sordu. Wednesday hiç duraksamadan “o benim buraya gelmemi sağlayan atam” dedi. Merlin biraz şaşkınlıkla ona “buraya gelmemi sağlayan derken? Ne kastetmeye çalışıyorsun?” diye sordu. Wednesday derin bir nefes aldı ve ona olan biten her şeyi anlatmaya başladı. Wednesday sözlerini bitirdiğinde Merlin in yüzünün aldığı şekil kesinlikle görülmeye değerdi. “Sen şimdi gelecekten geldiğini ve gelirken yanlışlıkla  eski canavar erekek arkadaşınıda getirdiğini söylüyorsun. Anne babanın ölümü ,amcanı araman hepsi yalandı öylemi?” Wednesday yüzünü hiç bozmadan “evet yalandı. Size güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyordum. Bu yüzden yalan söyledim.” Merlin bir kaç dakika boyunca sadece sustu ama sonra “ben olsam bende aynısını yapardım” deyip kocaman gülümsedi. Wednesday buna karşılık vermeye tenezzül bile etmedi sonrasında ise devam etti. “Şuan büyük bir sorunumuz olduğu kesin. Şu Tyler denilen Hyde nasıl biri?” Wednesday anlatmaya başladı. Merlin ,o sözünü bitirdiğinde “ onu acilen bulmamız gerekiyor daha fazla kişinin canını tehlikeye atamayız” dedi. Wednesday ise bunu onayladı. Onlar bunu konuşurken Arthur odaya daldı ve “Görüyorum uyanmışsın Merlin bende ne zaman uyanacaksın diye merak ediyordum.” Merlin sırıtarak “beni bu kadar düşündüğünüzü bilmiyordum Majesteleri” diye yanıtladı. “İşte bu konuda yanılıyorsun. Şuan yaralısın diye bir şey demiyorum ama yapacak çok işin var Merlin! Elbiselerimi yıkayacaksın , kılıcımı bileyeceksin , miğferimi parlatacaksın , botlarımı temizleyecek sin.” Merlin göz devirerek “bir de kemerine bir delik daha açıcam.”

Arthur Wednesday a baktı ve sonra sakın bir ses tonuyla “kilo aldığımı mı söylüyorsun?” “Ben bir şey demiyorum göbeğin her şeyi açıklıyor.” Arthur yavaş yavaş sinirlenmeye başlıyordu “o göbek değil kas anlıyormusun Meerlin!” “bu dediğine kendin bile inanmıyorsun demi topak kafa” “topak kafa ne Merlin?” “İki kelimeyle açıklamamı istermisin? “evet” “ iki kelimeyle kral Arthur” “Merliinn” “Biliyormusun Merlin sana bir hafta izin verecektim ama görüyorum yerinde duramıyorsun yarın işinin başına geri dönüyorsun anladınmı?” Merlin korkumuşçasına “ama Arthur ben daha iyileşmedim!” “Buradan hiç öyle gözükmüyorsun biliyormusun. Hem Merlin bir kız tarafından kurtarılmak nasıl bir his?” Merlin gülümseyip Wednesday a baktı ve “beni kurtaran Wednesday ise her zaman başımı belaya sokup beni kurtarmasına razıyım” dedi. Arthur onu rahatsız edemediğini anladı ve buna son noktayı koymaya karar verdi. “ Yarın av partisi için hazırlıklara başlamanı istiyorum. Bir kaç gün sonra ava çıkacağız ve sen özellikle yanımda olacaksın.” Merlin bıkkınlıkla iç geçirdi ve az önce söyledikleri için pişman oldu.

Bu bölüm kısa oldu.  654 kelime

Konunun gidişatı hakkında düşüncelerini yazmaya ne dersin? Vote vermediysen yıldızlamaya başla.(⁠^⁠∇⁠^⁠)⁠ノ⁠♪

MERLİN ×WEDNESDAY Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin