"Sorun ne?"
Cevap yok. Omzumla dürttüm. Derin bir nefes aldı ve kafasını önüne eğdi.
"Onu beğendin değil mi? Nasıl baktığını gördüm." Ne diyordu bu? Ne saçmalıyordu yine?
"Ne saçmalıyorsun? Kimi beğendim mi?" Sordum ciddi bir şekilde. Sinirlenmiş gibiydi. Tekrar derin bir nefes aldı.
"Lo'ak. Beğendin değil mi? Yoksa hoşlanıyor falan mısın? Benden söylemesi, o aptal orman çocuğundan uzak dur."
Şaşırmıştım. Suratına baktım.
"Neyden bahsediyorsun ne hoşlanması? Daha yeni tanıştık tanımıyorum bile. Nasıl hoşlanabilirim ki tanımadığım birinden?"
Boş gözlerle süratıma baktı ve geri önüne döndü. İç çekti, tekrardan. Hala kaşları çatıktı. Kıkırdadım.
"Ne o, yoksa kıskandın mı?" Dayanamayıp kahkahayı patlattım. Kıskanmış olamazdı değil mi? Saçmalık. Hem zaten kedi ve balık nasıl beraber olabilir ki? Gözlerini devirdi ve arkasını dönüp uzaklaşmaya başladı. Kalkıp peşinden gittim. Hala gülüyordum. Hem zaten hava kararıyordu. Geç kalıp başıma bela almak istemedim.
"Hadi ama, saçmalamışsın. Daha tanımıyorum bile. Abartma" Beni süzdü ve tekrar göz devirdi. Kıkırdadım ve eve döndük.Tonowari etrafta dolanıyordu. Ronal Ao'nung ve Tsireya'yı çekiştirip orta alana topladı. Tonowari'nin "Toplanın, aile toplantısı" dediğini duydum. İyiymiş, benimle ilgisi yok. Kapının önüne oturdum. Bir taş aldım ve belimdeki bıçağı bilemeye başladım. Bunu bana babam öğretmişti. Bana hayatımın acımasızlıklar ve çaresizliklerle dolu olacağımı ve eğer savaşmayı bilmezsem ezilip öleceğimi söylerdi. Evet küçüktüm ama babam annemin de bunu isteyeceğini söylerdi. Onu hiç görmemiş olsamda anneme çok düşkünümdür. Ronal babamı hiç sevmezmiş. Ve evet ben babama benziyorum. Muhtemelen bu yüzden bana ısınamıyor. Annemin hatrı için eve aldı beni. Sıradan bir resif klanı bireyine göre daha fazla dövüş ve savunma tekniği biliyorum. Babamın öğrettikleri ve onun için o öldükten sonra öğrendiklerim. Bu dünyada ya savaçsındır ya da ölü. Ha bu arada babamın klanda pek sevilmemesinin nedeni de dik başlılığı. Hayatta kural dinlemez ve burnunun dikine gidermiş. Genelde kabaymış. Ama iyi bir savaşçı olduğu için kimse sesini çıkarmamış. Klanı büyük küçük bir çok savaşta zafere taşımış.
Evet aile toplantısı. Benim bir alakam yok ama içeridekileri duyabiliyorum.
"Tarya'yı neden çağırmadın? O da aileminiz bir parçası Ronal. Her seferinde böyle yapıp duruyorsun." Hayır Tonowari, değilim ve hiç bir zaman olmadım.
"Onu kızım olarak kabul etmiyeceğim biliyorsun. Senin aptal arkadaşının aptal kızı. Melek gibi bir annesi olmasa onu bu eve asla kabul etmezdim. Ama kız gidip babasına benzemiş." Haklısın Ronal, annem gibi olsam sevilirdim. Kimseye kendimi kabul ettirmem gerekmiyor. En başında da yanımda kimse yoktu ve sonunda da olmayacak. Benimle birlikte ölmeyeceksiniz ya sonuçta. Kendimi korumazsam kimse beni korumaz.
"Anne! Kapının önünde duruyor. Duyabilir öyle deme.." Tsireya'nın sesi.. Gerçekten kardeşim gibi onu seviyorum.Uzaktan Sully ailesini gördüm. Bilemeyi bırakıp onları izlemeye başladım. Çocuklarıyla suda oynuyorlardı. Sanırım okyanusa alışmaya çalışıyorlardı. Gülüşüyorlardı. Kesin çok eğleniyorlardır. Dalıp gitmiş olmalıyım ki Lo'ak onlara baktığımı fark etti. Uzaktan el salladı ve bende karşılık verdim. İç çekip bıçağı bilemeye devam ettim. Arada kafamı kaldırıp bakıyordum. İçerden seslerin yükseldiğini duydum. Tonowari ve Ronal bir konu için tartışıyor olmalıydılar. Tsireya dayanamayıp çıktı ve iluların yanına gitti. Kafamı kaldırıp birdaha baktım. Sully ailesi dönüyordu. Lo'ak babasına bir şey söyleyip bana döndü ve yaklaşmaya başladı. Şaşırmıştım. Doğrulup ona bakarken arkamda birini hissettim. Ao'nung da içerdeki tartışmadan bunalmış olucak ki yanıma gelip oturdu. Lo'ak bunu görünce bir süre duraksadı ve geri döndü.
"Sanırım o da senden hoşlanmış."
"Başlama yine" dedim. Arkadaşınla takılmak istemek ne zaman aşk oldu? İç çekip bilemeye geri döndüm. Ao'nung birden elimden çekip aldı.
"O öyle mi yapılır salak."
"Kes sesini balık surat."
Küçük itiş kakış ve birkaç laf atmadan sonra hava karardı ve yatmaya gittik."BÖ! Uyan artık!"
Yerimden sıçradın ve yere düştüm. Ao'nung karşımda durmuş bana gülüyordu.
"Aptal herif napıyorsun?! Böyle mi uyandırılır??" Kulağım kısa bir süre çınladı. Gerçekten kafadan sakat falan mı bu? Böyle mi uyandırılır. Kalpten gidicem sandım.
"Oyalanma da kalk. Annem seni çağırıyor."
Oh başladık yine Ronal'ın gazabına. Tamam anlamında kafamı sallayıp nefeslendim. Ayağa kalkıp silkindim ve Ronal'ın yanına gittim.
"Bilenicek mızraklar var. Git halket şunları"
Sinirimi bozuldu. Neden sıkıcı işler bana yükleniyordu ki. Etrafıma baktım. Tsireya iluları besliyordu. Yanında da Tuk ve Kiri vardı. Eğleniyorlar gibi duruyordu. Ao'nung arkadaşlarıyla takılıyordu. Neteyam ve Lo'ak babalarının yanındaydı. Tonowari ile konuşuyorlardı. Ronal birden bağırınca yerimden zıpladım. Mızrakların durduğu alana doğru yöneldim.Yarısı bitmişti, şükürler olsun. Kafamı kaldırıp diğerlerine bakıyordum. Bari yanıma bir arkadaş gönderseydin ya Ronal. Böyle çok sıkıcı. Kafamın içindeki sesle konuşmaktan deliricem herhalde sonunda. Bilemeye döndüm. Ne kadar çabuk bitirirsem o kadar çabuk kurtulurdum. Önümde bir gölge belirdi. Kafamı kaldırdım, Lo'ak önümde dikiliyordu.
"Naber? Neden burada tek başınasın?"
Yanıma oturdu. Sıkkın bir ifadeyle yüzüne baktım.
"Ronal'ın emri. Karşı çıkamam."
"Peki, yardım edebilir miyim?"
Kafamı kaldırdım. Tekrar suratına baktım. Yardım mı? Neden edesin ki, diğerleriyle eğlenmek varken?
"Hayır boşver. Kendim hallederim."
"Hayır. Bana nasıl yapıldığını göster."
Şaşırdım. Kaşlarımı çattım ve biraz süzdüm. Ao'nung veya Rotxo hayatta yardıma gelmezdi. Tsireya gelse bile Ronal kovardı. Bu neydi şimdi?
"Peki.. Eline bu taşı alıyorsun ve ritmik bir şekilde aynı yönde.. Ve sonra diğer tarafına da..Anladın mı?"
"Evet sanırım. Sanırım yapabilirim"
Kıkırdadım ve işime döndüm. Lo'ak üstten yapıyordu ben ise hataları veya kaçırdığı yerleri düzeltip tamamlananların yanına koyuyordum. Ormandaki anılarını anlatıyordu ben ise dinliyordum. Biri yanımda olunca gerçekten daha hızlı ve eğlenceli olmuştu. Bitirdikten sonra tam toplarken Ronal'ın kızgın bir şekilde bize geldiğini gördük
"HEY!"Çok olaysız ilerliyor şuan biliyorum ama sonradan ekleyeceğim
Yorum yapar ve fikrinizi belirtirseniz sevinirim eğer tavsiyeniz varsa da rahatlıkla söyleyebilirsiniz iyi günler👐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oᴇʟ Nɢᴀᴛɪ Kᴀᴍᴇɪᴇ •Aᴠᴀᴛᴀʀ
Fanfiction𝑺𝒆𝒏𝒊 𝑮𝒐̈𝒓𝒖̈𝒚𝒐𝒓𝒖𝒎✩ Bazı insanlar için bu tip hikayeler cringe gelebilir ve evet bende bir tık katılıyorum. Sadece eğlence amaçlıdır ve can sıkıntısı ürünüdür. 𝐿𝑜'𝑎𝑘 𝐾𝑢𝑟𝑔𝑢𝑠𝑢𓆉︎ 𝐾𝑒𝑛𝑑𝑖 ℎ𝑎𝑙𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑦𝑎𝑠𝑎𝑦𝑎𝑛 𝑔𝑒𝑛𝑐...