İtalik yazılar arapça.
Medya: Mahir bebeğim
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Sınırı güvenli bir şekilde geçip teröristleri yerleştiği köylerden birine ulaşmıştı Mahir.
Doktor kılığında sızacaktı şerefsizlerin içine. Nefes vermeye gelirken nefeslerini kökünden kesecek idi.
Tabii önce gerçek doktoru etkisiz hale getirmesi gerekiyordu. O yüzden bu köyde idi ya zaten.
Aldığı istihbarata göre doktor bu köyde dinlenmek için duracaktı. Yarın sabah ise şerefsizlerin asıl inine gidecekti.
Maskesini yüzüne iyice çekerek karanlıkta ilerlemeye devam etti. Meydana yakın büyük beyaz evin önüne gelince durdu. Adres burası idi.
Kapıya yaklaşıp bir kaç kez çaldı. Bir süre sonra kapı açıldı ve doktorun iğrenç suratı kapıda belirdi.
"Sen kimsin?" diye sordu korku ile.
Gülümsedi Mahir.
"Ecelin."
***
"İlerle."
Önündeki araba hareket edince o da hareket etti. Kontrol noktasında idi. Silahlı bir kaç terörist içinde olduğu arabaya yaklaştı.
Camı tıklattı ve eli ile 'camı indir' diye işaret verdi içlerinde rütbeli olan.
İkiletmeden camı indirdi Mahir.
"Sen kimsin? Nereye gidersin?" diye sordu adam iğrenç sesi tonu ile.
Yüzünü buruşturmamak için zor durdu Mahir.
"Doktorum." dedi düz bir ses tonu ile.
Adam şüphe ile kaşlarını çattı. Elini uzattı.
"Kimlik."
Mahir şu an onun o elini kırmayı nasıl istiyordu...
Fakat çok bekletmeden onun için hazırlanmış sahte kimliği adama uzattı.
Adam bir süre inceledi kimliği sonra onu Mahir'e geri verdi.
"İlerle."
Başını salladı ve camı kaldırdı. İçeri girer girmez derin nefes aldı. Resmen orospu çocuklarının karargahına girmiş bulunmakta idi.
Arabayı en uygun yere park edip binaya ilerledi.
Araba doktorun idi. Bu orospu çocukları dikkatli idi. Plakayı muhakkak biliyorlardı.
Binaya girince önünü bir kaç döl israfı kesti.
"Sen kimsin? Nereye gidiyorsun?"
Göz devirmemek için zor tuttu kendini. Bildikleri tek şey bu iki cümle idi galiba.
"Doktorum. Bakacağım hasta nerede?" dedi bıkkın sesi ile.
Bir süre bir birlerine baktılar. Mahir artık sıkılmaya başlamıştı.
Ulan orospu çocukları neyi teyit etmeye çalışıyorsunuz? Sanki zekanız var da...
Bu sırada adamlardan biri öne çıktı.
Yüzünü başındaki sargı ile örttüğü için sadece mavi gözlerini görüyordu.
"Gel benimle." dedi düz sesle.
Başını salladı ve önden ilerleyen adamı takip etti.
Üst katta bir odanın önünde durdular.
Adam eli ile içeriyi gösterdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AY YÜZLÜ •|• BxB •|•
ActionAy yüzlü bir şehit ve fotoğrafını görüp ona aşık olan genç adam... ~•~Elaine Laila Parker~•~ °|°28.12.2022°|° °|°03.02.2023°|° Number 1 #boylover 07.03.2023 Number 1 #manxman 03.03.2023 Number 1 #gay 03.03.2023 Number 1 #mahir 13.01.2023 - 22.02.2...