-A.. Ah.. Daddy.. "Își dau ambii drumul"
-Ah.. Ce bine a fost "îi sărută umărul"
-Nu te ai săturat? "Îl tachinează"-Nu "îl sărută pe gât" te rog iubire!
-Ți-am zis că în seara asta poți face ce -Fu oprit de Jungkook ce la tras în poala sa apoi a intrat în el -A.. Ah "își dă capu pe spate. Taehyung zâmbește apoi preia el controlul și începe să se miște singur"
-A.. Ah iubire "își închide ochii"
-Îți place? "Zâmbește și continuă să se ridice și să se lase pe membru său"
-Mhm "îl sărută apoi îi suge buza"
-Stai "se ridică Tae puțin"Prezervativul..-Huh? Ce prezervativ?-îl prinde de talie
-PREZERVATIV, AI FOLOSIT? SAU VREI AL TREILEA COPIL? " strigă panicat "-Al treilea copil? Adică a treia alocație?
-Daddy tu ești tâmpit? "Dă să se ridice"
-Iubire, calmează-te "îl lasă adânc pe membru său" a.. ah "gem amândoi"-Daddy.. Ah.. Sunt serios...nu sunt gata.. Pentru un.. Alt copil.. Avem deja doi..
-Am folosit cred, dar oricum mai multe alocați nu strică. Plus că ești atât de bunFace schimb de loc cu el și îl pune capră apoi face mișcări profunde și adânci
-A.. Ah..
-Ahh.. Atât de bun.. Iubitul meu bun..ah°Între timp°
Acasă la familia Kim -
-Buni, tati nu lăspunde..
-Um, cum să îți explic eu ți-e Eve? Tati-
-Pappi vrea să zică că tati tău și cu unchiul Jungkook vor face un copil nou.Spune Kai-Mo iar părinții săi se înecă
-Dal ne are deja pe mine și pe Oli
-Da, dar vor unul nou. De aceea va adus la noi. Așa mă ducea și pe mine tati și încă mă duce la bunici dar din păcate tati nu-l convinge pe pappi.. Laș..-YA, KIM KAI-MO! CE TOT SPUI ACOLO?
-B.. Buni.. "Începe Eve să plângă"
-Puiule, de ce plângi?
-Tati.. Și...Tata.. Ne vor uita..
-Ba nu, puiule. Nu îl asculta pe Kai-Mo-Da, da o să vedeți că ve ți avea un bebe
-Kai-Mo, cred că te-ai uitat prea mult la televizor. De unde știi tu toate astea?-B.. Bebe.. Bebe "spune Oliver"
-Nu va fi nici-un bebe.. Sper
-Speri pe naiba, deja vom avea unu.. "Spune Jin dar când își dă seama ce a spus ,bea o gură de cafea" am spus-o, am spus-o.. Aia e "a devenit tot roșu"-Adică Taehyung este din nou gravid?
-Nu Taehyung ci altcineva!
-Cine? Kai-Mo? Evelina? OLIVER?-Tati ce aiurit ești.. PAPPI ESTE "Râde"
-HĂ? SERIOS? "Jin aprobă"
-Ți-am zis să te protejezi-"Namjoon leșină iar Kai-Mo și Evelina încep să râdă iar Oliver nici nu a observat cât de Jin el și-a dat ochii peste cap "Nici nu mă așteptam la o altă reacție.. Blegule..-Buni putem avea clătite?
-Da, pappi să sărbătorim!Jin zâmbește apoi îl ia pe Oliver în brațe și pe Eve de mână, cât de Kai-Mo el a mai rămas. A fugit și a luat din ruscaul său o cariocă și îi desenă lui Namjoon o mustață -Hehe, tati "râde"
-Kai-Mo grăbește-te!
-Acum vin pappi!...
-Iubire o putem face așa și data viitoare? A fost atât de minunat!
-Eu am fost minunat "chiocoti ușor"
-Nu te contrazic "îl sărută scurt"-Daddy mă voi duce să fac un duș
-Hai să facem împreună.
-Ok, dar trebuie să ți-o ți acasă!
-Mai vedem, încă nu a trecut seara.Taehyung se ridică apoi se ridică și Jungkook însă când Tae a vrut să își ia un prosop găsi prezervativul pe care trebuia să îl folosească Jungkook..
-JUNGKOOK, CE NAIBA? "îi aruncă în piept cu prezervativul" Poți fi dracu și tu atent și serios? Crezi că dacă am avut deja o sarcină nu voi mai putea avea?
-Tae eu.. -
-Las-o balta.. "Își ia prosopul și intră în baie însă a închis ușa cu cheia"
-Tae iubire îmi pare rău.. Deschide și hai să facem baie împreună.. Te rog..-Nu! Imatur prost ce ești.. Doamne.. Sper că asta să nu se pună și să nu fiu iar gravid.. Nu acum doamne.. Aish..
{Un capitol mai scurt dar mno)
CITEȘTI
•«Î𝘯𝘴ă𝘳𝘤𝘪𝘯𝘢t 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘪𝘥𝘰𝘭»•Ⓥ︎Ⓚ︎Ⓞ︎Ⓞ︎Ⓚ︎✅
FantasíaTaehyung și JungKook se întâlnesc într-un club de gay,și au o aventură de o noapte,însă acea seară le va schimba viața la amândoi și le va uni destinele. "Ești ce? nu am de gând să fiu tată la vârsta asta!"