.18.

882 68 19
                                    

-Și.. "Își trage nasul" Chiar vrei să pleci?
-Nu pappi.. Dar așa simt.. Încă nu sunt împăcat cu ideea asta sper că nu vă-

-Hei, nu se va supără nimeni!

-Pappi are dreptate! Și Jin a făcut la fel atunci când a aflat. Sunteți exact la fel!
-Ăsta este un compliment sau o insultă?

-Compliment, dragă compliment

-Mhm.. "Îl sărută Namjoon pe frunte"
-Apropo tati îți voi trimite mai târziu un contract să îl citești și să îmi spui dacă este totul bine.. E în regulă tati?

-Bineînțeles, dar ce contract?

-Tae ce ai semnat?
-Nimic, deocamdată.. Dar dacă voi sta la el nu am cum să știu că vom avea drepturi egale la copil așa că l-am pus să facă un contract unde îmi voi pune și eu regulile mele pentru a nu exagera.

-Eu când spun că tu și pappi sunteți exact la fel "râde" și el mi-a făcut la fel

-Da,pentru că voi sunteți imaturi și porci. Foarte bine gândit băiatul meu!

-Doamne.. Deja mi-e milă de acel băiat

- A doua zi de dimineață.

Tae seara trecută i-a trimis mesaj lui Jungkook cu adresa iar de dimineață devreme Jungkook a venit după Tae.

-Pa, tati, pa pappi.. Și să îi spuneți lui Kai-Mo că voi veni curând să îl văd.
-Bine, acum gândește-te doar la tine și copil. Și nu fi prostuț cât de facultate îți vom îngheța anul și vei merge de la anu

-Dar.. Nu ve ți fi dezamăgiți..?

-Lasă-ne pe noi fiule, gândește-te la fericirea ta acum. Te-ai gândit destul la noi. Facultatea poate aștepta așa și noi!

-Vă mulțumesc amândoura

-

-Neața!

-Neața.. Nu ai de gând să mă ajuți?

Îi arată spre bagaje -Oh.. "Ia bagajele și le pune în portbagajul mașini"

Tae urcă primul în mașină iar după ce termină cu bagajele urcă și Jungkook.

-Acum-

-Shhh, vreau să dorm până ajungem.

-Aish, asta este răzbunarea ta?

-Poate, acum shh

Dupa vro jumătate de oră mașina se opri iar Tae încă dormea și Jungkook nu a vrut să îl trezească așa că la luat în brațe cu grijă și a mers în casă.

-Suferă Jungkook, suferă. Ți-a trebuit sex cu un Pitbull, na și îndură acum.

-Mhm, suferă "spune Tae dintr-o dată"

Jungkook tresare
-AISH!! CE MAI SPERIAT! Nu dormeai?

-Nup, m-am trezit de ceva vreme "râde"
-Aish! "Îl dă jos din brațe" Aceasta este casa, cum ți se pare? "Întreabă curios"

-Casă? Asta este ditamai vila. Și cine mai sta aici?

-Doar eu, bine acum și tu.
-Glumești? Ai stat singur în toată căsoaia asta? Probabil te-ai simțit foarte singur cel puțin eu așa m-aș simți.

-Prostii, mă voi aduce să aduc bagajele

....

-Chiar trebuie să fac asta?

-Mhm.. Sunt obosit și mă dor picioarele
-Aish.. "Începe să îi maseze picioarele"
-Ce? Deja regreți că mai adus aici?

-Nu, nu.. "Se strâmbă" doar joacă te pe telefon.. Ce am fost și ce am ajuns..? Dacă ar știi fani mei ar râde grav...

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
•«Î𝘯𝘴ă𝘳𝘤𝘪𝘯𝘢t 𝘤𝘶 𝘶𝘯 𝘪𝘥𝘰𝘭»•Ⓥ︎Ⓚ︎Ⓞ︎Ⓞ︎Ⓚ︎✅Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum