dominik yolu

2.4K 54 11
                                    

Saatlerdir havalimaninda bekleyen begum dominik ucaginin geldigini duyunca kosarak ucaga bindi. Turabi hilmi ve bernada arkadindaydi.

Hilmi survivor panaromada tanisip hoslanmaya basladigi begume yetisebilmek icin hizlandi. Tam ucakta yanina oturacakken duygu butun gucuyle hilmiyi itip begumun yanina oturdu. Hilmicemde arkalarina gecmek zorunda kaldi. Serenayda hemen yanina oturdu.
1 saat sonra herkes uyuyakalmisti duygu haricinde.

DUYGU : (hilmiceme bakarak) gecen survivorda ne kadar cok istedim seninle birlikte olmayi ama sans tekrar yuzume guldu yine all starda birlikteyiz bu sefer benim olacaksin ama yardima ihtiyavim olacak.
Duygu durterek yakin arkadasi begumu uyandirdi.

BEGUM: noldu ya

DUYGU: begum senden bi konuda yardim istiyorum ( hilmiceme olan askini anlatir)

BEGUM: yardim etmeyi cok isterim ama cocugun istemedigi belli zorla guzellik olmaz ama senin icin deneriz ama simdi uyuyalim adada bunu konusuruz. UYURLAR
2 saat sonra serenay uyanir

SERANAY: ( hilmiye bakarak ) Allahim ne kadar yakisikli cocuk sirf onun yaninda oturmak kostum az kalsim yetisemeyecektim duygunun kargasi sayesinde askimin yanindayim. Acaba duygu itince cani yandimi kiyamam ben ona . Su saclara bak ne kadar yumusak bi dokunsam..
Tam o anda hilmicem ilkilerek uyanir. Serenay korkudan uyuyo taklidi yapar.
Hilmi kimsenin gormedigini dusunerek begumu izlemeye baslar.

HILMICEM : guzellik ya nasil oturamam ben senin yanina neyse adada artik..
Serenay anlam veremeden hilmicemi izlerken uyuyakalir ve adaya inerler.
YORUMLARINIZI BEKLIYORUM DEVAMI GELECEK

survivor asklariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin