Surpriz Yarismaci

750 53 15
                                    

Adaya donus yolculugu cok sessiz gecmisti. Hilmi hala begumun kendisinden hoslanip hoslanmadigini bilmedigi icin yanina oturmadi uzerinde baski olusturmak istemiyordu.

UNLULER TARAFI

Serenay tek basina sahilde guneslenirken aklinda odulde olan gonulluler vardi. Cok kiskanmisti cok sevdigi hilmisi ordaydi kendisi burda birde hilminin turabiye begumu anlatmasini duymustu hangisine daha cok kizacagini bilemedi. Hilmi o kizda ne buluyor ya diye dusundu.

Anil : " Hangi kizda ?"

Serenay son soyledigini sesli soylediginin farkinda bile degildi.

Serenay :" ay anil korkuttun valla sana bi sorum var sence begum guzel mi "

Anil serenayi mutlu edicek bir cevap dusundu ama aklina begumle ilgili kotu bisey gelmiyordu sonucta yakin arkadasiydi. Ama obur yandanda hoslandigi kiz bir cevap bekliyordu.

Anil : " kotu niyetli bir kiz degil ama senin kadarda guzel degil "

Serenay kismende olsa bekledigi cevabi almisti " ama begenen begeniyo hemde yanlis kisiler begeniyo " dedi.

Anil " kimmis begumu begenen seni bu kadar uzen "?

Serenay daha cevap veremeden gonullulerin teknesi kiyiya yaklasir. Serenay anilin cevabina duzgun bi cevap vermeden gonullulerin yanina gider.

Serenay ( hilmiye bakarak )" eee nasil gecti odull ?"

Ama hilmi onu duymadi bile o barakaya dogru yuruyen begume bakiyordu. Oda hemen arkasindan yurumeye basladi.

Turabi :" serenaycim odul cok guzeldi keske sende bizimle birlikte gelebilseydin "

Sonrasinda turabi bunlari soyledigine pisman oldu " oglum direk mi soylenir bunlar " diye dusundu. Ama endiselenmesine gerek yoktu cunku serenay onu dinlemeyi birakmisti kiskanc bi sekilde begumle hilminin gittigi yola bakiyordu...

------------

Begum barakada oturan bozogun yanina oturdu.

Begum :" bozok abi sence yeni yarismaci kim olucak "

Bozok :"ben fatmagul gelsin isterdim guzel kiz hemde iyi yarisir "

Begum :" ay o mu guzel yapma bozok abi "

Bu sirada hilmicemde gelip yanlarina oturur.

Hilmicem :" kim guzel degilmis bakalim begum hanim "

Bozok " senin sezonundan olan fatmagul gelsin dedim begum biraz kiskandi galiba guzelim kiza cirkin dedi "

Hilmicem begumu biraz kiskandiriyim diye dusundu. " Allahi var guzel kizdi" dedi.

Amacina ulasmisti begum kiskanmisti ama belli etmek istemedigi icin kalkiyim diye dusundu. Begum tam kalkarken hilmi onu belinden cekti. Begum hilminin kucagina dustu.

Hilmi :" kiskandin mi prenses ?"

Begum : ( sinirli bir sekilde ) " ay ne munasabet hilmi hicte bile "

Bozok sesli bir sekilde bogazini temizlediginde begum hala hilminin kucaginda oturdugunu farketti. Hemen kendini toparladi. Ona yana dogru gecerken hilmi bozoga kalksana anlaminda kas goz yapiyordu. Begumle yanliz kalmak istiyordu.

Bozok hilminin hareketlerinden anladi. " en bende kalkiyim artik biraz balik falan tutarim " dedi.

Begum :" daha yeni konusmaya basladik " dedi ama bozok abi bunlari duyamadan gitti.

Hilmi (gulerek): " eee sen kimin gelmesini istersin fatmagulu istemedigi anladik " .

Begum :" ben hayimin gelmesini cok istiyorum eski survivorumdan arkadaslarimin olmasi guzel olurdu :

Hilmi kizarmaya baslamisti. Bunu farkeden begum " sen beni kiskandirsan bende boyle yaparim " diye dusundu.

Hilmi :" hasan abi var iste eski survivorundan yeter o sana "

Begum : (bu seferde begum guluyordu )" ooo hilmi bey sen bana mi kiskanc demistin senin bu hareketlerin ne pekiii "

Hilmi :" yooo ben sadece hayim dustu laflarina hazirlikli degilim zaten hasan abi kural unutmada rekor kiriyo bence eski dostum murat gelmeli bu adada yanlizlara yer yok onun her zaman benim yanimda olacagini biliyorum guvenim tam "

Begum " sen adada yanliz degilsin ki ben varim senin yaninda " . Olamaz bunu gercekten sesli soyledim inanmiyorum. " iste turabi hasan abide var senin yaninda" diye toparlamaya calisti.

Hilmi duyduklari karsisinda cok mutlu olmustu. " evet begum benim yanimdasin galiba bu soylediklerin dunku konustuklarimizin cevabi oldu itiraf et artik begum lutfen "

Begum hilmicemin dediklerini anlamisti ama suan cevap vermek istemedigi icin anlamis gibi " neyi itiraf ediyim ki aaaa orda sahra beni mi cagiriyor "dedi ve kosarak uzaklasti.

Hilmi hala umutluydu " ah be prenses bi itiraf etseydin

-------

Dost evinde bozok patates kizartmasi pisiriyordu. Butun yarismacilaf kokuyu almis gelmisti ve saskin bir sekilde bozogu izliyorlardi.

Nadya :" boziii adada patatesi nerde buldun sen "

Bozok :" eger patates ariyorsan unluler takiminda bol bol patates yarismaci var ama bu pisirdiklerimi soruyorsan otel odulunden donerken caktirmadan kacirdim "

Herkes guluyordu. O anda hakanla serenay yanlarina geldi.

Hakan :" bozok seni acun beye soylicem otelden patates getirdin dimii gizlice "

Bozok :" bakin iste geldi bi tanesi . Hakancim otelden patates almama gerek mi var sen varken burda PATATESSSS "

Hakan sinirlenip kendi barakasina dondu ama serenay onu takip etmedi yerde oturan hilmiyle turabinin yanina oturdu. Hilmiyle konusmaya can atiyordu bir kac kere konusma baslatmaya calisti ama hilmi hic konusmuyordu dusunceli oldugu belliydi.

Hilmi :" arkadaslar benim cok uykum var ben yatmaya gidiyorum "

O giderken herkes guluyordu zaten hilminin adadaki adi -uykucu prense - cikmisti.

Turabiyle konusan serenayi kiskanan sahra yanlarina oturdu ve serenaya " eee seerenay gec oldu sende arkadaslarinin yanina don bence "

Serenay :" haklisin iyi geceler arkadaslar "

Serenay gidince turabi sahraya donup " sahra bu biraz kovar gibi oldu bida duzgun konus "

Sahra sadece omuz silkti. Bu arada begumde ayaklanmisti.

Begum :" arkadaslar bende yatiyim artik iyi geceler"

Nadya :" oo galiba yeni bir uykucumuz daha oldu ".

Begum yururken nadyanin dedigine gulmeye devam ediyordu. Barakaya vardiginda hilmicemin uyudugunu gordu. Gidip yanina comeldi.

Begum :" bugun itiraf edemedim ama gercekten senden hoslaniyorum ama sen suan bunlari duymuyorsun umarim bir gun bunlari yuzune soyleyecek cesareti de bulurum"

Begum kendi bolumune yatmaya gittiginde hilmi gozlerini acip guluyordu. Begumun itiraf etmesine cok sevinmisti " yuzume karsi soylemesende olur prenses en azindan soyledin "

----

Sabahin erken saatlerinde adaya tekne yaklasti ve yeni yarismaciyi birakti.

Arkadaslar 20 vote da yeni bolum gelecek .

Umarim begenirseniz yorumlarinizi bekliyorum yorumlar yazma istegimi dahada arttiyor.

survivor asklariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin