otel odulu

927 32 5
                                    

HELIKOPTER

Hilmicem bu sefer direk begumun yanina oturdu. Duygu sinirli bir sekilde arkalarina turabinin yanina gecti. Havalandiktan sonra tek ses nadyaya kizini anlatan bozoktan cikiyordu.

" O kadar tatli ki sana anlatamam buyuyunce cok guzel bir kiz olacak ve onu patates erkeklerden korumak icin yaninda olacagim " dedi bozok. Nadyada dediklerinin cogunu anlamadan guluyordu. Bu odul herkese iyi gelecek diye dusundu.

2 saat sonra hilmicem kipirdamamaya calisarak sol omzuna bakti . Begum omzunda uyuyakalmisti. "Prensesime bak uyurken bile gulumsuyor " diye dusundu . Saatler gecse bile bu ani bozmamak icin kipirdamayacakti. O bunlari dusunurken arkadan duygu onlari izliyordu.

"Ah begum sende az cakal degilsin buldun yakisikli cocugu uyu hemen omzunda dimiiii ama ben sana onu yar etmem hemen birsey dusunmeliyim kalksin o kiz " diye dusundu duygu.

Once sesli bir sekilde oksurdu bu sese turabi uyanmisti ama prenses hala uyuyordu.

Turabi : iyi misin duygu kardesim dikkat et kendine buralarin havasi degiskendir

Duygu bu sacma sapan lafa o kadar sesli bi kahkaha atti ki ucakta uyuyan herkes uyandi , bozok ve nadya konusmayi kesti atta pilot bile merak edip bakmisti tabiki begumde uyanmisti.

Gozlerini ovusturarak " ay naptim ben boyle hilminin omuzunda uyuyakalmisim duygunun kiskanmasina sasmamali ama omuzlari o kadar genis ki cok rahat uyumusum ya" diye dusundu begum.

Hilmicem sinirlenmisti su salak duygu prensesini uyandirmisti oysaki hilmicem begum uyanmasin diye nefesini bile sessizce aliyordu. Arkasini donerek " duygu neye guluyosun oyle bagirarak " diye cikisti duyguya.

DUYGU : ay hilmi turabi o kadar komikki dayanamadim cok eglenceli biri bence bir dahaki sefer sende turabinin yaninda oturmalisin en azindan eglenceli bir yolculuk gecirirdin.

HILMICEM : ben halimden cok memnunum duygu ayrica ucakta uyuyanlar var eger guluceksende bagirma .

Begum uyandigi icin hilminin sinirlendigini farkeden turabi ozur dilercesine hilmiceme bakti. Hilmicem arkadasinin uzuldugunu farkedip . " kardesim senin bir sucun yok ben nerde nasil davranacagini bilmeyenlere kiziyorum " dedi.

1 saat sonra otele varmislardi. Yemekten once odalarina yerlesmeleri istendi. En onde begum gitti havuza bakan bir oda secmek istiyordu. Hilmicem begumu gozunden kacirmak istemiyordu hemen arkasindan gitti. Begum istedigi havuz manzarali odaya gecti. Hilmicem hemen sag odaya gecti. Duyguda sinirli bir sekilde begumun sol odasina gecti ama aklinda bir plani vardi.

Turabide hilminin karsindaki odaya gecti sahrada turabiyi gozune kestirmisti ve hemen sol odasina gecti.

Geceye kadar kizlar spada vakit gecirdi erkeklerde havuza girip guneslenerek vakit gecirdi. Yarismacilar daha ne oldugunu anlamadan gece olmustu ve herkesin aklinda planlar vardi.

HILMICEMIN ODASI

hilmicem aynada saclarini duzeltirken kapi caldi turabidir diye dusunerek kapiyi acti ama karsisindaki duyguydu.

Hilmicem :" burda ne ariyorsun."

Duygu: "evet hilmi bende iyiyim sen nasilsin"

Hilmicem :" duygu kisa kes buraya selam vermeye gelmedigin belli niye burdasin "

Duygu :" beni ne kadar iyi taniyosunn evet uyuyamadim biraz konusuruz senle diye dusundum tipki eski survivordaki gibi

Hilmicem : ) " duygu eski survivorda derken neyden bahsettigini anlamiyorum eskiden de aramizda birsey yoktu simdide olamaz artik vazgec. Gidermisin simdi uyumam gerekiyor." Ve kapiyi duygunun suratina kapadi.

Duygu sinirden kopuruyordu. O duygu cetinkayaydi vazgecmezdi. Hemen ikinci planini uygulamak icin begumun kapisini caldi.

BEGUMUN ODASI

Odasinin kapisi calindiginda begum bugun ucakta hilminin omzunda uyumasini dusunuyordu ne guzel uyumustu oyle hilmide sirf o uyanmasin diye kipirdamadigini anlamisti acaba kendisinden mi hoslaniyo diye dusundu ama hemen kendisine kizdi butun kizlar onun pesinde o cocuk benden mi hoslancak hem hoslansa bile aralarinda duygu vardi.

Kapiyi actidiginda karsisinda duygu vardi.

Begum : "meraba duygu noldu uyku tutmadi mi "

Duygu: ( en masum halini takinarak ) " evet uyuyamadim odam cok soguk bilirsin ben soguk yerde uyuyamam aklima seninde sogugu sevdigin geldi bende acaba odalari degistirebilirmiyiz diye dusundum "

Begum : "( duygunun planlarindan habersiz bir saflikta ) " tabiki degistririrz lafi bile olmaz.

Gecenin ilerleyen saatlerinde begumun kapisini ( yani suan duygunun kaldigi oda ) biri tiklatir....... sizce kim olsunn yorumlara arkadaslarr

survivor asklariHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin