HILMICEMIN AGZINDAN
Birinin elini kafama koymasiyla uyandim. Begumdur diye dusundum gozumu acmadim. " ya begum uyuyorum lutfen "
"Ne begumu hilmi benim ben geldim adaya"
Hilmi tanidik sesi duyunca hemen gozlerini acti.
"MURATT" diye bagirarak dostuna sarildi.
" Ne zaman geldin, geldigin an beni niye uyandirmadin anlat sana daha birsuru sorum var" dedi hilmicem.
"Kardesim cok olmadi seni uyandirmadim cunku uykuyu ne kadar sevdigini biliyorum" derken barakadaki herkes uyanmaya baslamisti. Murat i goren herkes meraba demek icin yanlarina geliyordu.
Turabi : " murat kardesim hosgeldin adamiza iyi bir yarismaci gelmesi cok iyi oldu "
Bozok:" gruba patates adam gelmesinden cok korkuyordum senin gelmen cok iyi oldu."
Hasan :" muratcim sen uslubunu cok begendigim bir yarismacisin gelmene cok sevindim ".
Murat hepsine sarilip tesekkur etti. " arkadaslar bu ilginiz icin cok tesekkur ederim bende cok mutluyum gonulluler takimina geldigim icin . Simdi izniniz olursa dostum hilmicemle biraz konusmak istiyorum onu ne zamandir gormuyorum " dedi.
Turabi " tabi siz konusun ". Dedi ama kiskanmisti hilmicem onunda dostuydu disarda birakilmak hic hosuna gitmemisti.
Muratla hilmi sahile dogru yuruduler. Eski anilarindan bahsediyorlardi sonradan murat bi an durdu.
MURAT :" eee hilmicem anlat bakalim begumle aranizda ne var ".
HILMICEM :" yuh murat daha begumle tanismadin bizi birlikte gormedin bile nasil anladin ".
MURAT :" kardesim burda gormeye ne gerek var istanbulda yeterince izledim seni iyi tanirim bakislarin hep onun ustunde hic bir sarilma firsatini kacirmadin ".
HILMICEM :" gercekten televizyondanda o kadar belli oluyor mu ".
MURAT :" montajla kapatilmaya calisiliyor ama herkes goruyor merak etme adiniza fan sayfalari acildi bile ".
HILMICEM :" kardesim cok seviyorum biliyosun taa survivor panoramadan beri sanada anlatmistim ama onu ikna etmek zor bir turlu itiraf etmiyo hoslandigini ".
MURAT :" ben sana yardim edicem merak etme ".
Onlar konusurken arkadan turabi ve begum yanlarina geldi.
" Adaya hosgeldin murat "dedi begum.
Muratta ayaga kalkip " sagol yenge uzgunum hayimin gelmesini istedigini biliyorum ama bende yere dusmelerde onu aratmam merak etme "dedi.
Hilmicem icinden murata soverek kafasini egmisti begumde kizarmisti " nerden yengen oluyorum ben senin "dedi begum.
" upps oylesine dedim ben seyy yani hosbulduk ben biraz adayi geziyim hilmi adayi gezdirirmisin bana "dedi murat .
Hilmicem begumun yanindan ayrilmak istemiyordu. " ben cok yorgunum kardesim turabi gezdirir seni " dedi.
Muratin yuzu asilmisti. Kimse farketmeden toparladi ama turabi farketmisti. " tabi olur" dediler ve uzaklastilar.
Begum kumlara uzandi. Hilmicemde hemen yanina uzandi. Begumun ona uyurken soylediklerini dusundu acaba duydugumu soylesemmi dedi icinden. Askta korkaklara yer yoktur soyluyorum . Yuzunu begume cevirdi.
HILMICEM :" begum sana bisey soylicem ama kizmicaksin "
Begumde hilmiye dogru dondu artik aralarindaki mesafe cok azdi. " soyle tamam "
HILMICEM :" sen gece yanima geldiginde ben uyumuyordum butun dusuncelerini biliyorum ".
Begum sok olmustu ve kizarmisti. " ne-e soylemisim ki ben bisey soylemedim "diye kekeledi.
HILMICEM : " begum lutfen artik aramizda birlikte olmamizi engelleyecek hicbir engel yok ".
Begum bir yandan utanmisti ama obur taraftan rahatlamisti hilminin soylediklerini duyduguna. Nolucaksa olsun artik diye dusundu ve yavas yavas aralarindaki mesafeyi kapatip dudagindan optu.
----------
Turabiyle murata adayi gezdiriyordu ama murat cok ilgisizdi turabiyi dinlemiyordu cok dusunceli bir hali vardi. Turabi bunu farkettiginde " murat cok dusunceli duruyosun kafandan neler geciyor " dedi.
Murat turabinin sorusu karsisindda irkildi " dusunceli falan degilim sadece yeni geldim ve en yakin dostum yerine tanimadigim bir adam bana adayi gezdiriyo " dedi.
Turabi bu sozler karsisinda kirilmisti " kardesim hilminin begume olan hislerini biliyorsun biraz yanliz kalsinlar iste nolcak hem benden yabanci diye bahsetme sonucta bende hilminin bi arkadasiyim seninlede takim arkadasiz " dedi.
MURAT : " asla hilmiyle benim kadar yakin olamicaksin zaten ayrica begumunde onu sevdigini dusunmuyorum ".
Turabi tam cevap vericekti ama adam dogru soyluyor diye dusundu onlar kardes gibiydiler kendisi hep bu dostlugun disinda kalacakti ama begum hakkinda soylediklerine inanmamisti .
TURABI :" daha adaya yeni geldin begum kardesim hakkinda ne biliyosun ki ?"
MURAT :" ben bi bakista anlarim sevmiyo belli oy almak icin kendine asik etti hilmiyi "
Turabi cevap vermedi ama murattan suphelenmeye baslamisti. Ama birsey demeden yurumeye devam etti.
--------
Begumun opucugu karsisinda hilmi sok olmustu. Begumden boyle bir hamle beklemiyordu. Dudaklari ayrilinca ilk konusan begum oldu.
BEGUM (gulerek ):" hala senden hoslandigimi soylememi istiyomusun?"
HILMICEM(pic siritisiyla ) :" illa soylemen gerekmiyo gosterdin ve tekrar bir opucuge hayir demem "
Bunu duyunca utanan begum hilmicemin gogusune yapistirir bi tokat " sapik seni "der.
HILMICEM :" ahhh acidi sapik deme begum seni o kadar suredir bekliyorum ki"
Bunlari duyan begum hemen yumusar " ne kadar suredir bekliyomussun kii "der.
HILMICEM :" o kadar cok ki anlatamam hergun seni gormek ama uzak durmak zorunda olmak ne kadar zordu bilemezsin "
BEGUM :" anlatirsan bilirim "
Hilmicem yeter bu kadar ciddilik diye dusundu ve muzip bir gulusle " once bi opucuk aliyim sonra anlatirim " dedi.
BEGUM :" yaa esek seni hadi kalk ben aciktim "
Hilmi onceden kalkip begumude ayaga kaldirir. Barakaya dogru yurumeye baslarlar.
-------
Barakaya vardiklarinda gordukleri karsisinda kendilerini tutamadan gulmeye basladilar. Bozok ates yakmis kazanin icinede hakani koymustu. Hakan cikmaya calisiyordu."imdaaat bu adam kafayi yemis beni yicekk simdide yardim edin "diye bagiriyordu.
BOZOK :" sus patatess hasanda caktirmadan dogukanin ektigi tarladan marullari getirince senden agizlara layik bir patates salatasi yapacagim. Haah geliyo iste getir hasan.
HASAN :" valla bozokcum patates salatasini cok iyi akil etmissin cok usluplu bir tercih olmus. Hakancim sende biraz sessiz olurmusun kucucuk adada bu kadar bagirman cok uslupsuz.
BOZOK :" hasan acaba firinda patates mi yapsaydik neyse artik kalan parcalarla yapariz "
O anda acun medya calisanlari kosarak gelip atese su dokup hakani cikardilar. Hasan ve bozogada deli gomlegi girdidiler ucu birlikte hastaneye giderken hala hasan abinin " uslup lutfennnn " diye bagirislari duyuluyordu.
Onlar giderken begum hilmiye bakarak " nasil bir yere dustuk boyle "dedi.
HILMICEM :" oyle deme sen bana ben sana sahibim ve ben hep senin yanindayim."
Begumde hilminin gogsune sarilarak " hep yanimda kal "
Arkadaslar bolumun sonunu biraz romantik biraz komik bitirmek istedim umarim begenmissinizdir. 25 voteden sonra yeni bolum gelicek.
Sizce serenay - anilmi olsun turabi - serenay mi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
survivor asklari
Художественная прозаyeni bir survivor yeni kurallar neden yeni asklar olmasin hilmicem intepe ece begum yucetan duygu cetinkaya serenay aktas turabi camkiran hasan yanlizoglu hakan hatipogli bozok nadya sahra merve o. anil tetik dogukan manco ve tabiki acun ilicali