Розділ 4

136 23 0
                                    

   Юнгі дивиться на телефон весь день. Не може відірвати погляду, адже здається, що, як тільки відведе погляд, пропустить телефонний дзвінок. 

   Думки про омегу не дають дихнути йому. Тільки його ім'я, Чімін, змушує Міна всміхатися та згнадувати. Мін бере до рук корзинку та починає робити композицію з квітів для омеги. Чомусь сьогодні рука тягнеться саме до гібіскуса. Ця квітка дуже гарна та ніжна. Саме вона скаже Чіміну, що альфа вважає його красу витонченою.

꧁❀꧂

   З самого ранку у Юнгі не було можливості навіть присісти: клієнти напливали так, наче риби в океані. Мін вже почав боятися, що невдовзі квітів не залишить й треба буди достроково закривати крамницю, як підняв голову, а останній клієнт забрав свій букет та пішов. Він з полегшеням видихає та падає на стілець біля стіни. Закриває очі та молиться, щоб цей день якомога швидше скінчився, як раптом чує, що дзеленчить телефон. 

   Альфа вирішує ігнорувати, але, коли згадує про Чіміна, підхоплюється на ноги та бере телефон зі столу. На екрані висвітлилося нове повідомлення від незнайомого номеру, тож Мін понуро зітхає та читає його:

"Мені сказали, ти шукав мене." 

    Юнгі дивиться на повідомлення, не розуміючи, хто це і якого дива Мін мав його шукати. Він вже збирається вимкнути телефон та повернутися до відпочинку, який хто зна чи надовго, як приходить нове повідомлення:

"Ти хотів зустрітися."

   Він хмурить брови. Проте потім розуміє, що це Чімін. Омезі передали його подарунок і номер телефону. Чоловік радісно всміхається та починає набирати відповідне повідомлення, як чує кроки. Юнгі підіймає голову та бачить нових клієнтів, що роздивляються квіти і кидають на нього погляди. 

"В мене зараз багато клієнтів, хіба після роботи."

   Коли Чімін запитує, о котрій вони зустрінуться, альфа, що стоїть перший в черзі, починає покашлювати, намагаючись привернути увагу Міна. Юнгі швидко набирає відповідь і кладе телефон до кишені. Він робить букет та відчуває, що телефон знову вібрує, а потім ще два рази. Хоче відповісти, проте руки зайняті, а клієнтів все більше, тому Юнгі починає трохи нервувати, адже раз Чімін йому вже відмовив, а якщо після цього він образиться та знову відмовить?

І навіть квіти вміють говорити Where stories live. Discover now