1

989 83 149
                                    

Chan her zaman ki gibi sıkıcı bi okul gununden sonra kulaginda kulakligi ile eve gitmek icin bekledigi otobusun geldigini gorunce hafifce basini kaldirdi ve otobuse bindi bos olan bir yer aradi en sonunda bos olan tek yerin en arkada ki mor sacli bi cocugun yani oldugunu gordu. Hemen o tarafa dogru ilerledi ve oturdu yaninda ki cocuga goz ucuyla baktiktan sonra telefonu ile ilgilenmeye geri dondu.

Yaklasik 10 dakika sonra Chan hemen onundeki dugmeye basarak otobusun durmasini bekledi. Otobus durdugu zaman ayaklandi yanindaki cocukta onunla birlikte ayaga kalkmisti birlikte otobusten indiler. Chan evine dogru ilerlerken o cocugunda pesinden geldigini fark etti fakat umrunda olmamisti. Chan kendi dairesine girdi ve kendini koltuga atti acikmisti ama cok yorgundu bu yuzden biraz kestirip ondan sonra yemek yemeye karar verdi odasina giderek uzerini degistirdi,yataga atladi ve kendini uykunun kollarina birakti.

Aradan birkac saat gectikten sonra Chan aclik hissi ile uyandi. Kalkip kendisine bir sandvic hazirladi ve masaya birakip dolaptan bir icecek cikardi. Yemeye basladi ama yerken aklina bugun otobuste gordugu mor sacli o cocuk geldi onu dusunurken bi anda kendine geldi ve neden onu dusundugunu sordu kendi kendine sonrasinda onu aklindan cikartarak yemegini yemeye devam etti. Bulasiklari hallettikten sonra telefonuna bir mesaj geldi arkadasi Minho dandi bu mesaj;

Jisung'a takintili manyak
Lan biraz takilmaya gidicez sende gelsene
Chan
Yok ya ben gelmicem siz gidin

Jisung'a takintili manyak
Chan canim kardesim gelmen lazim Jisung Chan gelmezse bende gelmem diyo CHAN NOLUR CANIM KARDESIM

Evet bide bu vardi Chan Jisung'un okula geldiginde ki ilk ve tek arkadasiydi ve suan da en yakin arkadasi oydu.
Chan
Tamam tamam geliyorum nerde
bulusucaz
Jisung'a takintili manyak
Canim kardesim benim ya beni hic kirmazsin biliyorum ben seni tesekkur ederim
Chan
Minho sakin ol nerde bulusucaz onu
soyle
Jisung'a takintili manyak
Tamam askim ben sana konum atiyorum
*Konum*
Gelirsin sen optum
Chan
Tamam gorusuruz
Jisung'a takintili manyak
Gorusuruuuzzzz

Chan'in hic evden cikasi yoktu ama tamam demisti bi kere. Hemen hazirlanarak evden cikti. Tam kapidayken yine o cocukla karsilasti
artik cocugun onu takip ettigini dusunmeye baslamisti.

"Merhaba benim adim Seungmin buraya yeni tasindim da senin adin ne ?"

Chan aklindaki dusunceden kurtularak cocugu cevapladi:

"Merhaba benim adim da Chan memnun oldum"

Cocuk gulumseyerek elini uzatti;
"Memnun oldumm."

"Bende memnun oldum Seungmin suan gitmem gerek sonra gorusuruz."

"Gorusuruz Chan."

Chan icinden "Lan cocukla ayni apartmanda oturuyomusuz bende beni takip etti sandim" diyerek hem utanmış hemde kendine bu saçma düşüncesi yüzünden kızmıştı.

Chan hizlica uzaklasarak arkadaslarinin yanina gitti ve arkalarindan yaklasarak aniden bagirdi.


"SELAMINALEYKÜM"

Jisung Chan'in yanina gitti ve sarildi Chan aninda Jisung'a karsilik verdi.Chan ve Jisung'un arkadasliklari kiskanilacak cinstendi.
Chan digerleri ile de selamlastiktan sonra oturup konusmaya basladilar

"Eee nereye gidiyoruz"diye sordu Chan.

"LUNAPARKA GİDELİM"Jisung'un istegi uzerine lunaparka gitmeye karar verdiler.

İlk binecekleri sey carpisan arabalardi
Minho'nun israri uzerine iki bilet aldilar Minho Jisung ile Chan ise Changbin ile olacak sekilde arabalarina gectiler.

Minho artistlik olsun diye asla Chan ve Changbin'in arabasini rahat birakmiyordu ama bilmedigi sey ise Chan carpisan arabalarda cok iyiydi.
Minholarin arabasina durmadan carparak Minho'nun tum havasini sondurdu ve bunun uzerine arabalardan inerken Chan ve Changbin ikilisi gulmekten olmuslerdi.
Tabii bunun karsiliginda aldiklari cevap ise bir cift sinirli gozdu.

Ardindan bikac oyuncaga daha bindiler ve sıkılarak Chan ilk eve donen kisi oldu.

Eve donerken marketten yeni cikan Seungmin'i gordu posetleri gorunce agir olabilecegini dusunerek Seungmin'in yanina gitti ve yardim teklif etti.

"Sey sanirim posetler biraz agir yardim etmemi ister misin?"

"Tesekkur ederim cok iyi olur"dedi ve elindeki posetlerden birkac tanesini Chan'e verdi.

Birlikte yuruyerek eve giderken biraz daha sohbet ettiler ve eve geldiklerinde Chan posetleri Seungmin'in evine birakti ve iyi geceler dileyerek evine gitti.

Chan yoldaki sohbetleri sonucunda Seungmin ile ayni universiteye gittiklerini ve Seungmin'in Chan'den bir yas kucuk oldugunu ogrendi.

Chan eve geldiginde saat yaklasık 12'ye geliyordu yarin okul oldugu icin Chan pijamalarini giyerek kendini yataga atti ve uyumaya calisti.
______________________________________

Selam bu benim ilk ficim umarim guzel olur ve begenilir eminim bircok hatam olucak ama olsun yaza yaza ogrenicem oneriniz olursa bana soyleyin tesekkur ederimmm.

Purple Haired Boy | Chanmin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin