Chan artik cok sıkılmış ve tek basina bu konuyu dusunmekten cok bikmisti artik Soobin'in yanina gitmeye karar verdi hem kardesinide ozlemisti iyi olacagini dusundu bu arada Seungmin'in aramalarina ve mesajlarina asla cevap vermiyordu.
Seungmin'in son yazdigi sey ise "Bilmeden seni uzecek birsey yaptiysam ozur dilerim konusmak istersen burdayim ama istemezsende lutfen haber ver korkmaya basliyorum" olmustu Chan hic mesaji acmamisti bile cunku onun gozunde Seungmin sucluydu.
Bu dusuncelerini bir kenara birakarak hazirlandi ve Soobin'e haber vermek icin aradi Soobin onu bekledigini soyleyerek birkac sey istedi ve telefonu kapatti Chan once markete ugrayarak kardesinin istediklerini aldi sonrasinda ise bir taksi ile kardesinin evine dogru gitmeye basladi
Tam kapiyi calacagi sirada arkasinda ki Yeonjun'u gordu Yeonjun saskin bi seklide Chan'e bakarken kendine gelerek selam verdi Chan'de karsilik olarak egildi.
Yeonjun"Hyung neden burdasin ki?" dediginde Chan'de "Soobin benim kardesim asil sen neden burdasin acaba ?"diye sormustu Yeonjun'un aklinda hersey tamamlandiginda anladigini belirtmek icin "Hmm" demis ve Chan'le birlikte kapiyi calarak Soobin'in acmasiyla iceriye gectiler.Chan bir sure boyunca gozlerini Yeonjun'a dikmisti Yeonjun her ne kadar kardesinin sevgilisi oldugu icin oyle davrandigini dusunsede gercek oyle degildi.
Hep birlikte biraz sohbet ettikten sonra Soobin "Ee abi senin sevgilin veya sevdigin biri yok mu ya bi enistemiz olmicak mi" diye soylenmeye baslamisti.
Chan cevap verecekken Yeonjun "Sanirim ben biliyorum" deyinece ikiside ona donup bakmisti Yeonjun ise "Abinle birbirimizin kardeslerine yürüyoruz bebegim" deyince hem Chan hemde Soobin sasirmisti.
Ne yani Yeonjun Seungmin'in abisi miydi simdi???
Soobin hemen Chan'e donerek "Nasil bunu benden once Yeonjun biliyo bak Seungmin hemen anlatmis sen niye bana anlatmiyosun ki?"diye Chan'e trip atmaya baslamisti Chan Soobin'in de Seungmin'i tanimasina sasirmisti "Nasil yani Seungmin senin kardesin mi?"diye sordu.
Yeonjun'a o da "Evet neden bu kadar sasirdin yoksa ben o manyagin yanina neden gideyim ki mal miyim ben" Chan duyduklari karsinda sok olmustu Yeonjun Seungmin'in abisiysi ve Soobin'de bunu biliyor ve Seungmin'i taniyordu.
Chan yaptiklarinin farkina vararak kardesi ve sevgilisini saskin bakislari ile arkasinda birakarak kosarak evden cikti.Kendi apartmanlarinin onune geldiginde heyecanlanmisti ya Seungmin onu affetmezse ki hakliydi o zaman ne yapacakti kendini nasil affetirecekti bilmiyordu ama bunu sonrasinda dusunmeye karar vererek Seungmin'in kapisina geldi.
Kapiyi calar calmaz kapi acilmis ve gozleri kıpkırmızı olan Seungmin'i gormustu.Seungmin karsisinda Chan'i gorunce hemen kollarini boynuna doladi ve zaten yeni kesilmis olan gozyaslari yeniden akmaya basladi.
Chan cok saskindi Seungmin kendisi yuzunden mi bu haldeydi.O anda herseyi bosvermek istedi ve o da kollarini Seungmin'in beline yerlestirdi ikisi birbirine sarilmis bir sekilde orada ne kadar kaldiklatini bilmiyorlardı Seungmin biraz sakinlesince iceriye gectiler.
Seungmin hemen Chan'e güçsüz bir sekilde bikac kez vurarak hesap sormaya basladi.Hem agliyor hemde bagirarak Chan'e sorular soruyordu.
"SENİ KAC KEZ ARADİM KAC TANE MESAJ ATTİM AMA SEN HİC BİRİNE DONMEDİN NEDEN YA SENİ UZECEK BİRSEY YAPTİYSAM VANA SOYLEYEBİLİRDİN AMA BENİ SENSİZ BİRAKMAYA HAKKİN YOKTU BEN BURDA NE KADAR ENDİSELENDİM HABERİN VAR Mİ DUSUNSENE SEVDİGİN COCUK SANA HİC BİRSEY SOYLEMEDEN ORTADAN KAYBOLUYOR ONA ULASAMİYORSUN SEN NE HİSSEDERDİN CHAN SOYLESENE"
Chan Seungmin'in karsisinda suclu bir cocuktan farksizdi cevap veremiyordu kendini suclu hissediyordu ta ki "Sevdigin cocuk" lafini duyana kadar bunu duyunca sonunda Seungmin'in de onu sevdigini anlamisti.Seungmin hala aglarken yanina gitti ve dudaklarini birlestirdi.
Seungmin şaşkın olduğu için başta karşılık vermemişti fakat hemen kendine gelerek Chan'e karşılık verdi hem ağlıyordu hemde sevdiği adamı öpüyordu.Seungmin bir sure sonra dudaklarını ayırdı ve alınlarını birbirine yasladı nefeslenirken Chan konuşmaya başladı.
Herşeyi Seungmin'e anlattı Seungmin defalarca kez Chan'e kızmıştı ama bunu yaparken bile onu bırakmıyordu en sonunda Chan Seungmin'den ayrıldı ve "Şimdi biz sevgili miyiz?" diye sordu.
"Yoo değiliz"cevabını almayı beklemiyordu ve "Öpüştük ya az önce nasıl sevgili değiliz"
"Çünkü hâlâ ikimizde teklif etmedik?" diyince Chan ayağa kalktı ve Seungmin'in önünde diz çöküp ellerini tuttu.
"Seungmin güzelim seni çok üzdüm farkındayım yaptığım herşey için özür dilerim asla aynı şeyleri bir daha yapmicam seni asla üzmeyeceğim seni çok seviyorum lütfen benimle çıkar mısın?"
Seungmin kollarını Chan'in boynuna sardı ve yeniden dudaklarını birleştirdi ardından "Evet gerizekalı seninle çıkarım"diyince Chan ona sarılmış olarak yalandan trip attı "İnsan hiç sevgilisine gerizekalı der mi ya çok ayıp" "Der sevgilim Hyunjin'le Felix birbirlerine karşı sövmeden doğru dürüst cümle bile kuramıyorlar"dediginde ikiside gülümsemişti.
Seungmin uyumak istediğini söylediğinde Chan'de gitmek istedi fakat Seungmin kolundan tutarak "Benim gerizekalı sevgilim uyumak istediğimi söylerken seninle uyumaktan bahsediyordum" dedi Chan hemen Seungmin'i kucağına alarak Seungmin'in odasına geçti ve Seungmin'i yatağa bıraktı sonrasında ise ışığı kapattı ve koşarak Seungmin'in yanına yerleşti ve kollarını beline sardı.
_______________________________________
Evettt sonunda sevgili oldular bi zahmet olsunlar yani demi zaten kitabi cokta uzatmak istemiyodum iyi oldu
ABİİİ S-CLASS DİNLEYİN DİNLETTİRİN LAN 5STAR O KADAR GUZEL Kİ OFF ÖLÜRÜM ÖLÜRÜM
Arkadaki Ayen bey >>>>>
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Haired Boy | Chanmin✓
FanfictionChan onu takip eden Mor Saçlı çocuktan şüphelenir ama aynı binada yaşadıklarını öğrendikten sonra saçma düşünceleri için kendine kızar . Ama Chan'in bilmediği şey Mor Saçlı çocuk hakkındaki düşüncelerinin doğru olduğuydu... Fic şarkısı:19-Stray Kids...