Chan'in Seungmin'i o evde tek basina birakip cikmadinin uzerinden bir hafta gecmisti ve akli hala o gundeydi ne yapmasi gerektigini bilmiyordu.
-Flashback-
Saat yaklasik 11'e geliyordu Chan ve Seungmin uyandiginda kalkip birlikte guzel bi kahvalti hazirlayip yedikten sonra Seungmin'in cani sıkılmıştı Chan'e "Birlikte film izleyelim mi" diye sormustu Chan de kabul etmis ve film izlerken yemek icin markete abur cubur almaya gitti.Marketteyken Seungmin'i defalarca kez arayarak en sevdigi abur cuburlari sordu ve hepsinden fazlsiyla alarak arabaya bindi.
Yoldayken Seungmin'den gercekten hoslanip hoslanmadigini sordu kendisine dusununce aslinda artik hoslanmayi gecmis daha ileri seviyedeki biseydi bazen Seungmin'i kendi arkadaslarindan bile kiskaniyordu mesela Jeongin onu optugu zaman veya Seungmin Jeongin'i optugu zaman Jeongin'in yerinde olmak icin nelerini vermezdi ki sonunda kendisini hoslandigi konusunda ikna edebilmisti ve suan hoslandigi cocugun yanina gittigini bilmek onu mutlu ediyordu.
Chan eve geldiginde Seungmin'in ona verdigi yedek anahtarla kapiyi acmis ve iceriye girmisti ama gordugu sey birbirlerine sarilan Seungmin ve Yeonjun'du Seungmin Chan'in geldigini fark edince Yeonjun'dan ayrildi.Chan hala birseyleri anlamaya calisiyordu Yeonjun kardesi Soobin'in sevgilisiydi ne yani Yeonjun Soobin'i aldatiyor muydu hemde Seungmin'le. Chan bunlari dusunurken Seungmin Chan'in yanina gecti.
"Chan bu Yeonjun , Yeonjun buda Chan arkadasim" demisti.Chan Yeonjun'a bakarken Yeonjun daha once sadece bir kere gordugu Chan'e bakarak selam verdi zaten bir kere gordugu icin hatirlamiyordu Chan de selam verdi ve oturma odasina gecti.
Kafasi karismisti Yeonjun'un burda ne isi vardi neden Seungmin'le sariliyorlardi Yeonjun cidden Soobin'i aldatiyor muydu veya Seungmin Yeonjun'u mu seviyordu? Bu dusunceleri bir kenara birakarak koltuğa oturdu ve Seungmin'i beklemeye basladi iceriye Seungmin yerine Yeonjun gelince Chan susmaya devam etti yaklasik 5 dakika sonra Seungmin elinde yiyeceklerle gelip Chan ve Yeonjun'un arasina oturdu ve Chan'e tesekkur etti Chan de rica ederek filmi secmeye koyuldu.
Aradan yarim saat gecmisti Seungmin ve Yeonjun birbirlerine karsi cok yakin davraniyorlardi ve Chan kiskanmaya baslamisti ama cokta belli etmiyordu. Film bitince Yeonjun eve gitmek icin kalkinca Seungmin uzgun bir sekilde "Bugunluk burda kalsan nolur ki zaten zar zor birbirimizi goruyoruz"diyince Yeonjun Seungmin'in yanaklarini sıkarak "Üzgünüm bebegim umarim bir daha ki sefere soz veriyorum yanina daha sık gelmeye calisicam" demis cikmisti.
Chan artik ikisinin çıktığına emin olmustu hem Yeonjun'a hemde Seungmin'e karsi ofkeliydi ama belki de Seungmin Yeonjun'un sevgilisi oldugu bilmiyordur diye dusunerek sormaya karar vermisti.Seungmin yeniden Chan'in yanina oturdugunda "Yeonjun'da iyi cocukmus sevgilisi falan var mi?"demisti Seungmin ise "Var herhalde bilmiyorum ki Soobin diye birinden bahsedip duruyordu bence asik ama"diyince Chan anladigini belirten mirultilar cikartip konuyu kapatmisti.
Chan bir bahane bulup ordan ayrilmak istemisti cunku sevdigi cocuk ve kardesinin sevgilisinin arasinda birseyler olduguna emin olmustu.
Bu bir hafta icinde Seungmin'le cok az konusmustu ama hic bulusmamisti onu unutmasi gerektigine kendini ikna etmeye baslamisti ama o da hakliydi nereden bilebilirdi ki Yeonjun'un Seungmin'in abisi oldugunu.
_______________________________________
Hehehe azcik uzulsunler demi yani bide yusrayi cok seviyom hehehe
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Haired Boy | Chanmin✓
FanfictionChan onu takip eden Mor Saçlı çocuktan şüphelenir ama aynı binada yaşadıklarını öğrendikten sonra saçma düşünceleri için kendine kızar . Ama Chan'in bilmediği şey Mor Saçlı çocuk hakkındaki düşüncelerinin doğru olduğuydu... Fic şarkısı:19-Stray Kids...