Seungmin'in ilk geldiği güne
FlashbackSeungmin tasindiktan sonra ilk kez okula gidiyordu bu tasinma mevzusu aslinda biraz uzun bi mevzuydu. Acikcasi Chan icin buraya tasinmisti ailesine ise bu konuyu yutta kalmaktan sıkıldım,yurt rahat degil diye bahaneler uydurarak cozmustu.
Chan ile Seungmin ilk defa Seungmin'in okula geldigi yıl karsilasmisti Chan Seungmin'e okulu tanitmak icin gorevli olan ogrenciydi ama Chan arkadaslari ile bulusacagi icin Seungmin'in yuzune bile bakmadan heryeri yarim yamalak anlatmisti.Seungmin Chan'in rahatsiz oldugunu dusunerek hemen okulu tanitma olayinj bitirdi ve Chan hemen arkadaslarinin yanina gitti.
Seungmin basta bunu cok dusunmemisti ama Chan aklindan cikmamisti.Bi sure sonra Seungmin okula basladiginda Chan'in hangi sinifta olduğunu merak etmisti. Arkadaslari ile kafede otururken Chan'i gormustu ve hemen arkadaslarinin yanindan ayrildi ve Chan'i takip etmeye basladi. Tabii bu arada arkadaslari saskin saskin Seungmin'in arkasından bakiyorlardi. Seungmin Chan'in sinifini ogrendikten sonra arkadaslarinin yanina dondu,oturur oturmaz Felix'in sorgusu baslamisti.Felix'in sorularini gecistirerek cevaplar vermisti cunku duygularindan hâlâ emin degildi.Ve emin olmadan kimseye birsey soylemek istemiyordu.
Bu olaydan bikac gun sonra Seungmin Chan'den hoslandigini sonunda kendine itiraf etmisti ve cocuklara soylemeye karar verdi.Tabii ki arkadaslari tanimadigi bi cocuga platonik olmasi konusunda biraz endiseliydiler ama hepsinin aklinda olan tek sey ne olursa olsun yaninda olacaklariydi.Seungmin'i bu konuda desteleyecklerdi ve uzulmemesini umuyorlardi .
Felix "Seungmin'im hep yanindayiz yani bisey oldugunda veya aglamak istediginde her zaman uc tane omuz senin icin burada olacak"dedi ve Seungmin'e sarildi Felix sarildiktan sonra Hyunjin ve Jeongin de sarilmisti.
Seungmin yaklasik olarak iki yildir Chan'den hoslaniyordu.Ve arkadaslarina surekli onu anlatiyordu her gun sinifinin oralarda geziniyordu belki onu görürüm umuduyla bazen goruyodu ama onunla konusmak istediginde bunu yapamiyordu.
Chan Seungmin'i hatirlamiyordu ve Seungmin buna uzulse bile normal oldugunu dusunuyordu cunku o gun Chan neredeyse hic Seungmin'in yuzune bakmamisti.
O gun Chan evden çıkarken onu gormustu ve cesaretini toplayip onunla tanismisti.Chan gittikten sonra eve gidip bagirmaya baslamisti "AĞAĞAĞA CHAN ARTIK BENI TANIYO LAN CHAN BENI TANIYO" Felix mutfaktan cikip ne oldugunu sordugunda "FELIX CHAN BENI TANIYO DAHA NE OLSUN"diye yeniden bagirdi Felix Seungmin'in bagirmasina karsi once kulagini kapatti sonrada Seungmin'in ensesine vurarak "Mal bagirmadan sakin sakin anlatsana" dedi.
Seungmin Hyunjin,Felix ve Jeongin'i etrafina toplayarak olayi anlatti tabii arada kendini tutamayip cigliklar atiyordu ve buda arkadaslarinin kahkahalar atmasina sebep oluyordu. Seungmin icin mutluydular cunku o mutluydu.
End of Flashback
Seungmin arkadaslarinin kolundan surukleyerek Chan'in evine cikarmisti kapiyi calmadan once bikac kez "Nasil gorunuyorum?" diye sormustu ucude guzel göründüğünü soylediginde sonunda kapiyi calmisti.
Chan kosarak kapiyi acmaya gitti acmadan önce kapinin yanindaki aynadan nasil gorundugune bakti sacini duzelterek kapiyi acti.
"Hosgeldiniz buyrun gecin"dediginde Seungmin de:
"Hosbulduk" diyerek iceriye girdi sirayla herkes iceriye gectikten sonra Chan kapiyi kapatarak salona gecti.
Masanin etrafina yuvarlak olacak sekilde oturmuslardi Chan hemen Seungmin'in yanina oturdu.Seungmin biraz heyecanlansada belli etmemeye calisiyordu.Changbin Chan'e "Lan mal D&C oynicaz ama şişe nerede acaba?"diye sordu Chan "Ah dogru unutmusum" diyerek masadan kalkti ve bi sise alarak geri döndü.
Chan oturduktan sonra bisey fark etti bu cocuk uzerine kahve doktugu cocuktu . "Hey sen uzerine yanlislikla kahve doktugum cocuk degil misin?"
"Evet canim ta kendisi"demisti Jeongin sonra digerleride Jeongin'e baktilar cunku olayi bilmiyorlardi.Jeongin kisaca olayi anlattiktan sonra kisaca bi laf dalasina daha girdikten sonra Seungmin aralarini duzletip oyuna baslamalari icin susturdu.
İlk once Changbin cevirdi siseyi veChangbin Felix'e soruyordu.
"Dogruluk mu cesaret mi?"
Felix kendinden emin bir sekilde "Cesaret" dedi.
"Vaay demek bastan cesaret peki o zaman kolay baslayalim Instagram hesabinda kac takipcin var?"
"En son 15k vardi niye?"
"Aramizda bi influencer varmis demek neyse bi story at ve varsa sevgilini kisiyi yoksa da sevdigin kisiyi acik bi sekilde etiketleyerek paylas"
"Senin kolayina tukurim neyse Allah'tan sevgilim"diyerek storye atmak icin Hyunjinle olan bi fotoğrafını secti etiketledi ve yanina "Canim sevgilim💗" yazarak atti Seungmin ve Jeongin disinda kimse bilmedigi icin surpriz olmuştu.
Changbin"Ya ama bunu zor olmasi gerekiyordu ben nerden bilim senin Hyunjin'le sevgili oldugunu saymam" diyerek mizmizlanmaya basladi.
Felix "Banane kardesim sordun mu mizikcilik yapma"diyerek siseyi cevirdi
Bu sefer soran kisi Jeongin cevaplayan ise Changbin'di.Jeongin;
"Dogruluk mu cesaret mi?"diye sordu.
"Dogruluk diyorum"
"Pekiii sevgilin var mi?"aslinda bu soruyu sadece kendisi için sormustu oyunla alakasi yoktu.
"Yok ama hoslandigim birisi var"dediginde Jeongin'in surati düşmüştü ve atkadaslari bunun farkindaydi cok fazla sorunun uzerinde durmadan gecmislerdi.
_______________________________________Yazdigim ve yazacagin en uzun bolum karsinizda neyse diger bolum birazcik yakinlastirim da uzulmesinler kiyamam ben DJKSGSLSJLZBSLSJLSHSKSHYSGQĞ
Bu arada medyada ki Seungmin cok guzel degil mii yicem simdi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Haired Boy | Chanmin✓
FanfictionChan onu takip eden Mor Saçlı çocuktan şüphelenir ama aynı binada yaşadıklarını öğrendikten sonra saçma düşünceleri için kendine kızar . Ama Chan'in bilmediği şey Mor Saçlı çocuk hakkındaki düşüncelerinin doğru olduğuydu... Fic şarkısı:19-Stray Kids...