-3 hafta sonra-
Herkes sevdigi kisi ile cikmaya baslamisti.Changbin ve Jeongin haric ikiside hala birbirlerine itiraf edememisti digerleri ikisinede her ne kadar o da seni seviyor dese bile o cesareti ikiside kendisinde bulamiyordu.
O gun Changbin dersi olmamasina ragmen okula gitmisti tek amaci sadece okulda gordugu Jeongin'i gormekti tabii ki bekledigi sey Jeongin'e sarilan kendisi yaslarinda bi cocuk degildi.
Changbin hemen ikisinin yanina gitmis ve Jeongin'i kolundan tutup kendine dogru cekmisti Jeongin ne oldugunu anlamayarak Changbin'e bakarken Changbin konusmaya basladi.
"Jeongin sevgilim bu arkadas kim?"
Cocuk"Sevgilim derken ne demek istiyor arkadasin Jeongin?"diye sorunca;
"Bende bilmiyorum oyleymis"
"Sevgilisi iste kardesim bildigin sevgili iste onuda mi ben ogreteyim"
"Jeongin ben cocukluk arkadasimin sevgilisi oldugunu ondan degilde sevgilisinden mi ogrenicem acaba?" sorusuna karsi Changbin hemen Jeongin'in kolunu birakti ve cocuga donerek;
"Cocukluk arkadasi mi pardon ya ben bi an sey yaptim kiskandim kusura bakma"dedi.
Cocukta Changbin'e gulumsemis ve onemli olmadigini soylemisti. Changbin bi an Jeongin'e baktiginda hemen bakislarini geri cekti cunku Jeongin bir dakika sonra Changbin'in bogazina sarilacakmis gibi bakiyordu.
Changbin ve Beomgyu tanistiktan sonra bi kafeye gidip birlikte sohbet etmeye basladilar yaklasik on dakika sonra Beomgyu'nun sevgilisi ile olan randevusu icin gitmesi gerektigini acikladi ve uzaklasmaya basladi. Changbin utanarak ve korkarak Jeongin'e dondugunde Jeongin;
"Pardon ama biz ne zamandan beri sevgiliyiz acaba Seo Changbin"
Saatine bakti ve "Yaklasik bi on bes dakikadir Yang Jeongin"dedi.
"Ben birinin teklif ettigini veya digerinin kabul ettigini hatirlamiyorum ama?"
"Etsem kabul ediceksin yani"dedi.
Jeongin ise "Sen et sonrasi bana kalmis"diyince Changbin ayagina gelen firsati kacirmak istememisti.
Jeongin'in karsisina gecmis ve ellerini tutmustu Jeongin Changbin'in saka yaptigini düşünmüştü o yuzden cok saskindi.
"Jeongin seni cok seviyorum bebegim benimle cikar misin"
"Changbin sen ciddi misin"
"Daha once hic olmadigim kadar"
"Tamam o zaman Seo Changbin seninle cikarim"dedi.
Changbin Jeongin'i kafenin ortasında ayaga kaldirip opmus ve ardindan kucagina alarak dondurmeye baslamisti.
Ardindan onlara bakan birkaç kisiye donerek;
"Ne var amina koyim hic mi sevgilisini open birini gormediniz?" diye bagirinca herkes onune donmustu.
Sonrasinda ikisinin de arkadas gtubuna ayni anda gelen mesajla telefonlarina baktilar.Chan ve Seungmin bulusmak istediklerini yazmislardi herkes kabul edince onlari suan oturduklari kafeye cagirdilar.
Herkes geldiginde siparisleri verdiler ve sohbet etmeye basladilar.Changbin ve Jeongin de sonunda sevgili olduklarini soylediklerinde herkes onlari tebrik etti.
Minho Chanmin ve Jeongbin sonunda sevgili oldugu icin kutlama yapmak istegini basta itiraz etselerde sonunda hepsi kabul etti ve sonraki gun icin sozleserek ayrildilar.
Changbin Jeongin'i evine birakti Jeongin arabadan inmeden once Changbin'i optu ve "Gelmek ister misin bu gece seninle uyumak istiyorum" diye sordugunda Changbin hemen arabayi ilk bos buldugu yere park etti ve kosarak Jeongin'in pesinden evine dogru gitti.
_______________________________________
Hayırlı olsun diger bolum final olucak sanirim emin degilim
JEONGBİN İCİN KURSUN ATAR KURSUN YERİM COK GUZELLER
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Purple Haired Boy | Chanmin✓
أدب الهواةChan onu takip eden Mor Saçlı çocuktan şüphelenir ama aynı binada yaşadıklarını öğrendikten sonra saçma düşünceleri için kendine kızar . Ama Chan'in bilmediği şey Mor Saçlı çocuk hakkındaki düşüncelerinin doğru olduğuydu... Fic şarkısı:19-Stray Kids...