2

474 57 88
                                    

Chan sabah erkenden uyanmis ve evden cikmisti.Chan asagiya inerken Seungmin'i gordu ve okula birlikte gitmeye karar verdiler.Otobus duragina vardiklarinda Chan sessizlikten rahatsiz oldu ve bi konusma baslatmaya karar verdi.

"Eee okulda hic arkadasin yok mu?"

"Var aslinda ama cok degil sadece üç tane"

"Peki ayni bolumde misiniz?"

"Evet iki tanesiyle ayni bolumdeyim ama bi tanesi farkli bolumde peki sen?"

"Benimde üç tane ben hepsiyle ayni bolumdeyim"

Tam o sirada otobus geldi ve hizlica bindiler.Otobusteyken Seungmin telefonu ile ilgileniyordu Chan ise kulakliklariyla sarki dinliyordu bu yol boyunca boyle devam etti.

Okula geldikten sonra vedalasarak ayrildilar.Chan'in dersine hala bir saat vardi o da digerlerine mesaj atti ve kafede olduklarini ogrendi telefonla oynayarak kafeye dogru ilerledi.Tam kafeye yaklastigi sirada birine carpti ve cocugun elinde ki kahve uzerine dokuldu.Carptigi kisi ondan kucuktu Chan hemen ozur diledi.

"Cok ozur dilerim benim hatam."

"Ya biraz daha dikkat eder misiniz!"

"Ozur diledim ya?"

"Ozur dilemeniz benim uzerimi temizlemiyor?"

"Tamam haklisiniz tekrardan ozur dilerim ama gitmem gerek arkadaslarim bekliyor"

Karsisinda ki kisinin cevap vermesini bile beklemeden oradan uzaklasti.Ve kafeye geldi.Kafeye girdiginde biraz somurtuyordu ve arkadaşları sebebini merak etmişti.Changbin sormaya karar verdi.

"Lan niye moralin bozuk bisey mi oldu?"

"Yok ya bisey olmadi sadece kafeye gelirken birine carptim ondan biraz canım sıkkın."

"NE ARABAYLA MI CARPTIN OLUM SENIN ARABAN YOK KI???" Jisung bagirdigi icin tum kafe onlara bakmaya basladi Chan diger masalara bakip egilerek ozur diledi.

"Lan mal niye bagiriyon!"Bunu soylerkende Jisung'un ensesine vurmustu."Hemde arabayla falan degil bildigin normal carptim"

"Vurma lan sevgilime"Minho bunu dedigi anda hem Chan hemde Changbin ikisine saskin saskin bakiyordu . O sirada Jisung Minho'ya sover gibi bakiyordu.

"LAN SIZ SEVGILI MISINIZ???"Bu sefer bagiran kisi Changbindi.Ve yine tum kafe onlara bakmaya basladi.Ardindan Chan yine egildi ve ozur diledi ardindan ise Changbin'in kafasina vurdu.

"Olum siz sessiz olmayi bilmiyo musunuz? Hemde cidden ne bu sevgililik mevzusu"

"Simdi soyle ki Chancim biz bi sure once yni kisacik minnacik bi sure once cikmaya basladik ama cidden minnacik."

"Ne kadar minnacik peki Jisung"

"Iıııı sey bir ay kadar"

"NE olum bir ay az mi ?"

"Chan bak valla soylicektim"

"Ne zaman evlenirken falan mi?"

"Aslinda fena fikir degilmis boyle birbirimizi sevmiyo gibi yapip bi anda biz evleniyoruz falan ya Jisung keske boyle yapsaydik"Minho bunlari soylerken Chan ona goz devirdi.

"Lan pic sen niye soylemiyosun peki?" dediginde Chan Changbin'e hak verdigini belli ederek kafa salladi.

"Jisung ben soylemek istiyorum diyince tamam dedim"

Bir sure daha bu konuyu tartistiktan sonra "onemli olan sizin mutlulugunuz zaten" diyerek sanki hic kavga etmemisler gibi kafeden siniflarina gectiler.

Aradan gecen birkac saatin sonunda dordunun de dersi bitmisti ve Chan'in evine gitmeye karar verdiler.Chan eve gitmeden once markete gitmek istedi ve once markete oradan da Chan'in evine gittiler.Chan marketten aldiklarini arkadaslarina ikram ettikten sonra bi film acip izlemeye basladilar.

Chan filmden cok sıkılmıştı ve bagirarak "BEN COK SIKILDIMMM"dedi digerleri sıkılmış olacak ki oyun oynamaya karar verdiler Changbin klasik bir oyun olan D&C'yi oynamayi onerdi.Ama Minho hemen mizmizlanarak "Zaten birbirimizin herseyini biliyoruz hic eglenceli olmaz hemde zaten dort kisiyiz"dedi.Chan aklina gelen fikirle hemen ayaklandi ve hirkasini giydi Jisung Chan'e nereye gittigini sordu.
"Seungmin'i cagirmayaaa"dedi kapidan cikarken digerleri "o kim" dercesine birbirlerine bakiyorlandi.

Seungmin arkadaslariyla birlikte oturmus sohbet ederken bi anda kapi caldi.Seungmin hizla kapiyi acmaya gittiginde karsisinda Chan'i girmeyi beklemiyordu.

"Selam Seungmin naber?"

"Sey iyi senden?"

"İyi ya ben sey sorcaktim arkadaslarim bizde oyun oynicaktik ama sadece dort kisiyiz sıkıcı olacagini dusunduk ve benimde aklima sen geldin gelir misin?"

"Cok isterdim ama benimde arkadaslarim burada"

"Sorun yok hatta onlarda gelsinler daha iyi olur"

"Ben sorup geleyim o zaman"

"Tamam bekliyorum"

Seungmin hizla iceriye daldi ve Chan'in teklifini soyledi arkadaslari basta istemese de Seungmin'in Chan'den hoslandigini biliyorlardi ve eger kabul etmezlerse butun gun onlari rahat birakmayacakti o yuzden kabul etmek zorunda kaldilar.

"Tamamdir Chan sen cik biz birazdan geliriz"

"Tamam tesekkur ederim gorusuruz"

"Asil ben tesekkur ederim yani davet ettigin icin"

"Rica ederimmm"diyerek hizla bi ust katta olan evine cikti.

_______________________________________

Hayret ikinci bolumden bu kadar uzun yazmayi bende beklemiyodum HXODBLSHDLZHOSHZ
Ve aklima hic bisey gelmiyo...

Purple Haired Boy | Chanmin✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin