Cinayetin 2. günü

98 5 0
                                    

Beni o akşam yurda 3 polis arabası ile bıraktılar. Kapının önünde ise 1 araba duruyordu. Bugün de yanlarında durmam lazımdı. Hyunjinden hala haber yoktu. Artık aradığımda servis dışıydı. Okulumuzun içerisini polis karakolu gibi kullanmışlar, ben ve bir kaç kişi hariç hiçbir öğrenci yoktu. Baskomserin yanına gittim. "Günaydın komserim." "Geçin oturun bayan Ra." "Bugün sizinle dünün şoku ile anlayamayacağınız için söylemediğim şeyleri söyleyeceğim." "Dinliyorum." "Erkek arkadaşınız ile en son ne zaman iletişim kurdunuz?" "Evvelsi gece." Dedim. "Telefonlarını açmıyor mu?" "Evet ama çok büyütülecek birşey olduğunu düşünmem. Arada bir kimseden habersiz bir yerleri gezmeye gider." Yalan. "Fakat yanılıyorsunuz bayan Ra. Bay Hwang hiçbir yerde yok. Hiçbir kamera kaydında yok." Biliyorum desem ne der acaba. Ama ben hayattaki tek varlığımı ne yaparsa yapsın bırakmadım. Bildiğim ve gördüğüm şeyleri onların aleyhine olacak şekilde söyleyecektim. "B-bu çok şaşırtıcı. Yani siz onun katil olabileceğini mi söylüyorsunuz." "O suanki baş şüpheli. Sizde bizi ona götürmeniz için bizimle iş birliği yapacaksınız." Hah ben mi? "Onur duyarım efendim." Dedim.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Yine aynı çatı katındayım. Farklı olaraktan bu sefer kararsızlık ve belirsizlik yoktu içimde. Bu sefer içimde daha bir büyük yumru vardı. Ya onu yakalatirsam? Ben bunları düşünürken telefonum çaldı. Gizli numaraydı. "Alo?" "Nam Ra güzelim benim" onun sesiydi. Bir kaç gündür duymak uğruna herşeyimi bile verebileceğim sesi. "Biliyorum herşey çok karışık ama..." "Karışık olan birşey yok. Herşeyi biliyorum. Ve de arkanda bıraktığın için kırgınım. Neden kaçtın?" "Kaçmadım. Bazı halletmem gerekenleri halletmeye gittim." "Şanslısın ki yanlışlıkla düşürdüğün şeyi ben buldum. Bileğine baksana." "Hassiktir." "Ve de dua etki ben sana deli gibi aşığım. Seni sonuna kadar saklıyacağım." "O baskomser kim biliyor musun? Ölen çocuğun amcası." "0nu ortadan kaldırırım. Yerine geçecek kişi genç. Onu da öldürürüm ve de sen uzun süre saklanabilirsin." "Seni çok özledim." Dedi konudan saparak. "Yaklaşık bir yıl kadar daha özlemeye devam ediceksin." " Seni seviyorum Nam ra." Dedi ve kapattı. Şimdi katil birken iki olacaktı. Peki düşündüklerinden pişman mısın diye sorun. Hayır. Hemde hiç.

Killer || Hwang Hyunjin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin