Prólogus

1K 20 0
                                    

Kayla Brooklyn Courtney O'Biren vagyok. Egy huszonegy éves árva lány vagyok egy pedofillal a fején. Na de akkor elmesélem a kisszánalmas életecskem.

Anyukám,Anastasia Christine Diane Coleman 13 éves volt mikor megismerte apukám,Anthony Carlos O'Brien-t akkor apukám tizenhét éves volt,nagy volt a szerelem köztük (és lehet most is) , miután összejöttek rá egy hónapra anyukám teherbe esett velem. Féltek ,de  nem akartak abortuszt. Így hát 1997.05.01-én vilagra jöttem. Először nehéz volt nekik,mert nem volt nekik ki elmondja ,hogy hogy kell gyereket nevelni,mert árvák voltak. De ez után belejöttek. Majd rá egy évre született egy öcsém is. Akit nagyon imádtam. Teltek-múltak az évek,mikor betöltöttem a tizenegyedik életévem elszöktem otthonról,mert összevesztem anyukámékkal egy kis dolgon. Egy sikátorba húzott valaki,majd a számhoz és az orromhoz nyomott valamit,én pedig elájultam. Az a nap óta erőszakba van részem. Miután elrabolt rá egy hónapra kiderült ,hogy terhes vagyok. Nem akartam a gyereket,kicsit sem. De miután megszültem rájöttem,hogy a pici angyalka semmibe se hibás. Így neveltem,mert Jeremy semmibe se segített. Majd rá négy évre született még egy kislányom. Ez után  nagyon vigyáztam magamra és a gyerekekre,de sajnos az erőszak ellen semmit nem tudtam tenni. Most pedig terhes vagyok a kisfiammal.

You are not alone babyWhere stories live. Discover now