2030.08.07.
Gyönyörű napsütésre keltem a férjem mellett,George mellett. Ő éppen az újszülött ikrek lányainkat nézte csillogó szemekkel.
-Jó reggelt szerelmem!-köszöntem egy álmos mosollyal,mire rám nézett George most harminckilenc éves,de szinte olyan,mintha még csak harminckét éves lenne,mondjuk én sem változtam sokat,most harminchárom éves vagyok. Túl voltam tizenkét szülésen,és képzeljétek még egyben vagyok.
-Jó reggelt drága feleségem!-mondta Geprge vigyorogva,majd az én oldalamra jött és nyomott egy csókot a számra.
-Ide adod kérlek Serenityt és Sophiet?-kérdeztem az ikrek lányainkra gondolva.
-Persze!-mondta,majd kivette óvatosan őket az ágyból ,majd ide adta nekem. Én elővettem a szoptatópárnát,lehúztam a hálóingem két pántját,szabadon engedve a melleim,amit George éhesen kezdett el nézni.
-Kicsim,most nem a tiéid.-mondtam kuncogva,majd elkezdtem szoptatni a két lányt. George csalódottan leült mellém.
-Kaylam,ugye még csinálunk gyerekeket?-kérdezte bociszemekkel,mire tágra nyílt a szemem.
-Hogy mi?-kérdeztem döbbenten,közbe meg ránk törte valaki az ajtót,vagyis pontosabban Javier,a tizenkét éves Javier.
-Javier,megtennéd,hogy nem minden egyes alkalommal ránk töröd az ajtót?-kérdezte gondterhelten George.
-Bocsiii,izé. Elmehetek ma a srácokkal biciklizni?-kérdezte bociszemekkel Javier.
-Ha anyád engedi.-mondta vállat vonva George,mindenre ez a válasza basszus.
-Igen,mehetsz.-mondtam mosolyogva.
-Köszi!-mondta fülig érő mosollyal ,majd kiment.[...]
-Kilenc évvel ezelőtt,hitted volna,hogy itt fogunk állni és nézni a gyerekeket ,ahogy játszanak?-kérdezte mosolyogva George. Éppen a hintaágyon ül én pedig fekszek és a fejem az ölébe van és simogassa a hajam. A gyerekeink meg játszanak.
-Soha,de örülök,hogy így alakult.-mondtam,mire lehajolt hozzám és nyomott egy csókot az ajkaimra.
🅅🄴🄶🄴
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You are not alone baby
RomantizmKayla Brooklyn Courtney O'Biren egy fiatal huszonegy éves lány,akinek nagyon nehéz az élete. Nem tud semmit az anyukájáról,mert tizenegy évesen elrabolta egy harmic éves pedofil. Kayla az első gyeremekét tizenegy évesen szülte,erőszakból. Majd még...