3.Fejezet

451 3 0
                                    

2023.03.13.

Ma van első munkanapom,éjszakás vagyok. Reggel kipihenten keltem szerencsére. Ez után megnéztem Lucyt,aki mélyen aludt majd Noaht is,ő fent volt rám. Így őt megszoptattam,majd hagytam további aludni. Gyorsan megcsináltam a reggelit,majd megcsináltam a kávénkat,majd vissza felmentem a szobámba és elkészülődtem,majd elkezdtem rajzolni,hiszen már rég tettem. Majd nyílt az ajtó és bejött rajta Zoe,érdeklődve néztem rá.

-Jó reggelt kincsem!-köszöntem neki mosolyogva,ő csak maga elé nézett én pedig aggódva mellé ültem.-Minden rendben?-kérdeztem.

-Mikor megyek a pszihológushoz?-kérdezte félve rámnézve.

-Pénteken.-mondtam,mire csak bólintott,majd kiakart menni ,de utána szóltam.-Haragszol rám?-kérdeztem könnyes szemmel,mire rám nézett és vissza ült mellém.

-Miért haragudnék rád anya?-kérdezte összehúzott szemöldökkel.

-Mondjuk meg letartoztattam Jeremyt.-mondtam egy gondterhelt sóhaj után.

-Megérdemelte az a senkiházi,senki nem bánhat így az  gyönyörű és jószívű anyukámmal!-mondta ,mire sírva öleltem magamhoz,ő is sírt és a hátam simogatta.

-Nagyon szeretlek kislányom!-mondtam sírva.

-Én is nagyon szeretlek anya!-mondta majd nyílt az ajtó és mindketten oda kaptuk a fejünk,miután elengedtük egymást. Javier jött be rajta.

-Miért sírtok?-kérdezte lebiggyesztett ajkakkal. Mire én gyorsan letöröltem a kezemel a könnyeim

-Nem sírunk édesem,bele ment valami a szemünkbe.-mondtam erőltett mosollyal,Zoe pedig csak helyeselt.-Na de spiric fogatmosni!-mondtam mosolyogva . Ő pedig kacagva futott ki.-Zoe ne aggódj a péntekkel kapcsolatban,nem lesz semmi baj. A sulin se stresszeld túl magad,minden rendben!-mondtam mosolyogva,majd a füle mögé túrtam egy hajszálat. Ő pedig csak bólogatott,majd kiment én pedig a kezembe temettem az arcom.[...]

-Kicsikéim éjjel mamánál lesztek!-mondtam,mire csak bólintottak. -Na de induljunk!-mondtam,majd el is indultunk.  Először Javiert tettem ki.

Ez után Zoe és Leah következett velük be kellett menjek a suliba. Így hát Lucyt betettem a babakocsiba,Noaht pedig az ölembe kaptam. Majd elindultunk a suli udvara felé. Mindenki is megbámult minket,de mi ezt csak nagy vigyorral fogdtuk. Mi csak szexisen sétáltunk végig a folyosón,egy kisfiú el is esett a bámulásunkba,csóró.

-Olyan jók vagyunk.-mondta Zoe miközben hátra dobta a haját.

-Mi mindig is azok voltunk nővérem.-mondta Leah,majd lassan oda értünk az igazgató ajtajához. Bekopogtam.

-Igen?-hallatszodott az ajtó bögül,így bementünk,egy őszülő férfi ült az asztal mögött előtte pedig két nő állt.

-Jó napot!-köszöntünk egyszerre a két lánnyal.

-Jó napot!-köszönt a két nő is.

-Üdvözlöm. Maga lenne Miss.O'Brien?-kérdezte. Mire bólintottam-Roger Brown.

-Igen,örvendek.-mondtam,mikor nyújtotta a kezét,amit el is fogadtam.-Ők a lányaim Zoe és Leah.-mondtam büszkén mosolyogva.

-Nos,mivel mindjárt bencsengetnek így hát a két lány mehet. Ők az osztályfőnökeitek.-mutatott a két nőre.

-Addison Davies-mutatkozott be a szőke nő

-Savannah Thomas.-mutatkozott be a vörös hajú nő is. Ez után Zoe és Leah elköszönt ,majd távoztak.

-Kérem,foglaljon helyet.-mutatott Mr.Brown az asztal előtti egyik székre,mire leültem-Nos pár információt kérnék a lányokról,kezdjük a nagyobbikkal.-mondta,mire bólintottam,majd felvette a szemüvegét és elővett egy papírt meg egy tollat.-Teljes neve?

You are not alone babyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora