5.Fejezet

339 2 0
                                    

2023.03.14.

Miután befejezetem a műszakot már hét óra volt,így anyukám ekkor költötte a gyerekeket. Úgy hogy úgy döntöttem,hogy haza megyek gyorsan letussolok ,átöltözök,megreggelizek és megyek a gyerekek után.

Elvégeztem a dolgaim,így beültem a kocsimba és mentem anyukámhoz. Mikor oda értem bekopogtam. Pár perc múlva apám nyította ki az ajtót Arianaval a kezében.

-Sziasztok!-köszöntem vigyorogva. Apukám is mosolyogva nézett rám,Ari meg nyügős volt. Oda hajoltam Arihoz.-Szia hercegnőm!-mondtam,majd adtam neki egy puszit.

-Kala!-mondta vigyorogva,majd átakart mászni az ölembe ,én pedig természetesen átvettem,majd adtam neki egy puszit,ez után apukámnak is adtam.

-Gyere be,lányom!-mondta apa,majd bementünk a nappaliba. Ott volt Dean is.

-Szia öcsi!-köszöntem mosolyogva,ő pedig félig-meddig megölelt,msrt vigyázott a húgunkra.

-Szia nőverem!-köszönt ő is mosolyogva.

-Anya hol van?-néztem jobbra-balra.

-Itt vagyok.-mondta a hátam mögül,mire arra fordultam. Anya jött le a lépcsőn Noahal és Lucyval a kezében. Mikor leért ide jött hozzánk.-Szia drágám!-mondta,majd adott nekem egy puszit. Én pedig átvettem tőle a kisfiam.

-Szia anya!-mondtam mosolyogva,majd Noahra néztem.-Szia anya pici fia!-mondtam vigyorogva.

-Mamiii!-mondta visítva. Majd hozzám bújt és átölelte a nyakam. Ez után beszélgettünk még picit. Majd betettem a kocsiba a gyerekek cuccait és Noaht be Lucyt is betettem. Majd elköszöntem a többiektől és haza mentünk.[...]

Éppen valami drámai film ment a tévében,mikor csengettek. Így nagyot sóhajtva mentem kinyítni. Skylar és Brianna volt az ajtóba,amit furcsáltam,mert úgy volt,hogy összevesztek.

-Szia!-mondták egyszerre vigyorogva,majd megöleltek.

-Sziasztok!-mondtam meglepődve. Ők nemesegyszerűséggel bementek a nappaliba majd ledobták magukat a kanapéMra. Megforgattam a szemem ,majd közéjük ültem.

-Már megint milyen szar drámát nézel te lány?!-mondta Skylar,majd bekapcsolta a Netflixem.

-Mostmár semmilyent.-mondtam halkan.

-A keresztfiam mit csinál?-kérdezte vigyorogva Skylar.

-Alszik.-válaszoltam vállat vonva.

-És az én keresztlányom?-kérdezte Brianna vigyorogva.

-Az is alszik.-mondtam,mire mindketten megforgatták a szemüket.

-Olyanok ,mint az anyjuk...unalmasak.-mondták egyszerre. Közben betoppant Zoe.

-Sziasztok!-mondta egy nagy ásítás közepette.

-Szia drágám! Nem nézel meg velünk valamit?-kérdezte Brianna mosolyogva.

-Köszi nem Bri! Aludni akarok! Szóval bye bye!-mondta,majd felment a lépcsőn.

-Hát tényleg igaz.-mondták egyszerre szemforgatva.

-Most azért jöttetek ide,hogy baszogassatok?-kérdeztem felvont szemöldökkel.

-Nem,azért jöttünk,hogy kimozgassunk a konforzonádból.-mondta Skylar,Brianna csak bólogatott.

-Haha,azt várhatjátok!-mondtam,felakartam állni,de visszahúztak.

-Na na Kayla! Beszéltem már Carolineval,vigyáz ő a kicsikre.-mondta Brianna.

You are not alone babyOnde histórias criam vida. Descubra agora