7 Sierpnia Turek I maryka Do rawy postanowiły pojechać lecz nie wiedziały co ich tam czeka . Gdy czekały na autobus zdziwiły sie , mały pyrd po nie przyjechał marika rzekła " ja nie ide pierwsza 😧" Turek jednak pierwszy poszedł dzielnie weszła do pyrda lecz w pyrdzie jej nogi się nie mieściły . Gdy wyszły z autobusu nawet nie wiedziałam gdzie są pierwsze gdzie poszły był to chinczyk lecz tak szybko jak weszły to I wyszły nic ciekawego nie zastały puźniej do empika poszły NIC kolejny skandal ,ani mang ani wisiorka z harrego Pottera . Marylę lecz kupiła szkicownik I jakieś długopisy, puźniej dziwuchy udawszy się do action NIC RAZ KOLEJNY zadwiedzione poszły jednak do media expert maryka słuchawki kupila potem dziewuchy udawszy się do Rossmanna Turek chciał zdjęcia wydrukować lecz jak to zrobić? O to jest pytanie, 7000zdj miala w telefonie, ładowanie i ładowanie. Dziewuchy ciągle nie wiedziały jak to zrobić po paru minutach poddały się i poszły gdzieś indziej na powrocie już gdy nogi im odpadały wruciły na przystanek lecz nie ten co trzeba było , poszły po nawigacji do kolejnego ledwie doszły cieszac się że koniec męczarni z chodzeniem jednak los miał inne plany . Autobus nie przyjechał okazało się że wylondowaly nie na tym przystanku co trzeba. Dziewuchy spięły dupy i ruszyły w drogę powrotną do wcześniejszego przystanka lecz autobus przyjechał na przystanek gdzie przystanka nie było Dziewuchy straciły nadzije ze powrót .