Bölüm 2

43 10 8
                                    

Merhabalar canım bitanecik okurlarımız bu sıralar boş olduğumuz için iki güne bir değil bölümü yazar yazmaz atmaya karar verdik.

Bu hikaye ilk deneyimimiz olacağı için biraz eksiklikler hatalar olabilir sizden ricamız yorumlar da orayı söylerseniz biz de hemen düzeltiriz.

Bu bölümün şarkısı 👇🏻



_______ ______ ______ _____ ______ _____ ______

Sonunda eve gelmiştim. Yorgunluk ile kendimi yatağıma attım daha bir dakika olmamıştı ki annem seslendi

-Sare çabuk buraya gel.

Aha şimdi sıçtım kim bilir gene ne yaptım.
Koşarak mutfağa annemin yanına gittim yine elinde domestosu almış temizlik yapıyordu. Annemin bu Domestos aşkı yüzünden bir gün zehirleneceğiz bunu da bir köşeye yazıyorum. Beni düşüncelerimden ayıran annemin sesi olmuştu.

-Sanki sırtında taş mı taşıdın da hemen geçip yatağına yatıyorsun. Sabahtan beri kendi başıma temizlik yapıyorum yoruldum gel de şura da iki işin ucundan tut. Yarın il evine gittiğinde ne yapacaksın.

İşte yine annem nefes dahi almadan
saydırmıştı ve bu çok sinir bozucu bir durum. Bir de sürekli il demesi sinir bozucu sanki ben il için öğrenip onlar ne der diye dikkat ediyordum.

- Anne gün boyu kendi başına temizlik yapmana gerek yoktu evde boş boş işi sadece yatmak olan adı Ayça olan bir insan evladı daha var hani belki oda yardım edebilirdi. Sonuçta mezun oldu olalı evde iş bulacağım diye çıkıyor ama yok bulamıyor.

Annem yine ablama laf ettim diye kötü kötü bakmıştı. Anlaşıldı o işi bugün ben yapacaktım .
Odama gittim şort ve t-shirt geçirdim hemen. Mutfağa girdiğim de annem çoktan mutfaktan çıkmış salona geçmişti. Eh bu da benim işime gelir başımda dikilip oldu olmadı demesinden daha iyidir. Kendime göre bir şarkı açtıktan sonra bulaşıkları makineye yerleştirdim, akşam yemeği için salata yaptım ve yemeğin yanına mis gibi pirinç pilavı yaptım. Tam mutfaktan çıkacaktım ki annem seslendi:

- Mutfağı süpürmeden çıkmayı düşünmüyorsun değil mi Sare ?

Bir kere de şu mutfağı Ayça denilen toplasa süpürse eksilecek sanki haspam.

-Yok anne öyle bir hataya düşer miyim hiç ben?

Süpürgeyi alıp söylene söylene süpürdüm mutfağı. Yorulmuştum hatta canım çıkmıştı okuldan hemen sonra bu kadar iş yapmak yoruyor insanı.

Kendimi yatağa attım ve telefonla oynamaya başladım daha sonra Orhan ve Rüya geldi aklıma ve hemen mesaj attım.

Sare: Kanka müsait olduğunda ara Orhan yine ne yapmış detaylı bir şekilde anlat merak ettim.

Benim mesaj atmamı bekliyormuş gibi hemen mesaj attı.

Rüyam: kuzum şuan teyzeme yardım ediyorum biraz dan arayım.

Sare: Tamam o zmn bekliyorum ben. 😽

Rüyam: 💓

Bu kızı bı ayrı seviyorum 2 sene de bana her şey olmuştu abla, anne, arkadaş, kardeş, aklınıza gelebilecek ne varsa. Ama çoğu zaman belli etmesem de Rüya için çok üzülüyorum. Anne ve babasını Eskişehir de bir trafik kazasında kaybetmiş 2 sene önce sadece teyzesi kabul etmiş ve mecburi olarak Ankara'ya yerleşmişti. Hem anne babasının olmaması hem de Orha'nın sürekli sıkıntı çıkarması canımı sıkıyor.
Rüya belli etmese de aslında çok güçlü bir kız.

Gecenin Kabusları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin