Bölüm 3

43 6 5
                                    

Merhabalar canımız bitanecik okurlarımız inşallah iyisinizdir . Biz yine yeni bölümle geldik. Dediğimiz gibi elimizden geldiği kadar yeni bölüm atmaya çalışacağız.

______ _______ _______ ________ _______ ________

Sabah beni uyandıran Çakırın bana sürtünmesi olmuştu. Hayır anlamıyorum Çakır ne kadar insancılsa Memati bir o kadar değil. Birisi uyandırmak için sürtünüyor diğeri sabah sabah öldürecek gibi bakıyor. Kedim bozuktu herhalde.
Telefonu elime aldığım da bir sürü bildirim gelmiş tek tek onlara baktım. Çoğu zaten beğeni ve yorum bildirimi.

285 beğeni 14 yorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

285 beğeni 14 yorum

@erenimdeerenim: Kimin kankasi be yakıyon yine yakıyon 🔥🔥🔥

@ruyaaaa_: yavrummm 😩😽

@xndjmshsjw: çok güzelsin

@nsnhskajwu: 🔥🔥

@xndbskdius: Edison ampulü boşa bulmuş senin ışığın da yetermiş 💓💓

Ve bunun gibi Bir sürü yorum tanımadıklarımın yorumunu silip Erenin ve rüyanın yorumuna cevap verdim.
Annem odaya girdiğinde telefonu elimde görünce kaşlarını çattı hemen.

- Gözünü açar açmaz telefona bakacak ağır halt mı var Sare?

-Sana da günaydın anne.

Dik dik bakıp kucağına Çakır'ı da alıp odadan çıktı. Bende kalkıp okul için hazırlandım. Saçlarımı bin bir çile ile topladım. İyiydi hoştu ama bakımı çok zordu. Bugün hiçbir şey yiyesim yoktu. Kedilerin mamasına ve suyuna baktıktan sonra kumu temizledim artık çıkabilirdim. Çantamı alıp ayakkabımı giyerken anneme seslendim .

-Anne ben çıktım.

Ses gelmedi ama olsun. Sonuçta ben dedim mi dedim duyup duymamak ona kalmış. Sabah sabah Ayça cadısı ile karşılaşmadığım için bir ayrı mutluyum. Koşa koşa Rüya'nın evine doğru gittim. Bu sefer kapı da Orhan vardı. Rüya yokken konuşmak iyi olacak.

-Orhan dün kavga etmişsin hayırdır.

- Hemen yetiştirdi mi sana Rüya.

-Orhan öğretmenin benim yanımdayken aradı. Ablana bu kadar düşman kesilme. Ablan seni gerçekten seviyor ve önemsiyor.

- Madem seviyor ve önemsiyor o zaman bana karışmasın. Her şeyime karışmasından sıkıldım artık.

-Abla iyiliğin için çabalıyor onun içinde kolay değil bazı şeyler. Sen destek olmak yerine köstek oluyorsun.

- Sen bizim aile işlerimize karışacağına git babanla uğraş.

Rüya ile konuştuklarımızı duyması iyi olmamıştı. Sürekli bana karşı kullanıyordu.
Can sıkıcı bir durum.

Gecenin Kabusları Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin