You left me first

24 1 0
                                    

𝙁𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮 𝙄 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙝𝙤𝙢𝙚 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙢𝙮 3 𝙬𝙚𝙚𝙠𝙨 𝙗𝙪𝙨𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙩𝙧𝙞𝙥. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙩𝙤 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙢𝙮 𝙬𝙞𝙛𝙚. 𝙄'𝙢 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙫𝙤𝙧𝙞𝙩𝙚 𝙛𝙡𝙤𝙬𝙚𝙧 𝙧𝙤𝙨𝙚𝙨 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙤𝙪𝙜𝙝𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙚𝙧. 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙞𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙪𝙧𝙥𝙧𝙞𝙨𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙝𝙤𝙢𝙚.

𝙄 𝙙𝙧𝙤𝙫𝙚 𝙩𝙤 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙖𝙨 𝙢𝙮 𝙬𝙞𝙛𝙚 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙢. 𝙄 𝙖𝙧𝙧𝙞𝙫𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙘𝙝𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙨𝙖𝙬 𝙨𝙤 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙘𝙖𝙧𝙨 𝙥𝙖𝙧𝙠 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙪𝙜𝙚 𝙢𝙖𝙣𝙨𝙞𝙤𝙣. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙? 𝙒𝙝𝙮 𝙨𝙤 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚? 𝙄 𝙜𝙤𝙩 𝙤𝙪𝙩 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙢𝙮 𝙘𝙖𝙧 𝙣𝙤𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙜𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙤𝙨𝙚𝙨. 𝙄 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙤𝙨𝙚𝙨.

𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙩𝙤𝙥𝙥𝙚𝙙 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙞 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙄'𝙢 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙪𝙨𝙚𝙙. 𝘿𝙞𝙙 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙙𝙞𝙚𝙙? 𝙏𝙝𝙖𝙩 𝙬𝙖𝙨 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙢𝙞𝙣𝙙 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙞𝙢𝙚. 𝙄 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚. 𝙄 𝙨𝙖𝙬 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙚𝙢𝙗𝙧𝙖𝙘𝙚. 𝙄 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙨𝙖𝙬 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙘𝙧𝙞𝙚𝙙. 𝘽𝙪𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙨 𝙢𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚. 𝙒𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙈𝙞𝙖 𝙄 𝙖𝙨𝙠 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙅𝙤𝙨𝙝.

𝙃𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙘𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙬𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙚 𝙥𝙤𝙞𝙣𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙨𝙖𝙬 𝙖 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙘𝙤𝙛𝙛𝙞𝙣. 𝙉𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙘𝙖𝙣𝙩 𝙗𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙤𝙣𝙡𝙮 𝙄 𝙘𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙠. 𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙛𝙛𝙞𝙣 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚. 𝙄'𝙢 𝙨𝙝𝙤𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙚𝙖𝙩𝙝 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙢𝙚 𝙝𝙚𝙖𝙫𝙮. 𝙈𝙮 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙝𝙪𝙧𝙩𝙞𝙣𝙜. 𝙈𝙮 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙤𝙣𝙚 𝙗𝙮 𝙤𝙣𝙚. 𝙄 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙪𝙥 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙢𝙤𝙪𝙩𝙝 𝙄 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙝𝙚 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙣𝙤𝙙𝙙𝙚𝙙. 𝙎𝙝𝙚'𝙨 𝙙𝙚𝙖𝙙! 𝙏𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙡𝙞𝙛𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙙𝙚𝙖𝙙.

𝙄 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 𝙖𝙥𝙥𝙧𝙤𝙖𝙘𝙝𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙛𝙛𝙞𝙣 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙠𝙣𝙚𝙚𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙞𝙩. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙢𝙮 𝙙𝙚𝙖𝙙 𝙬𝙞𝙛𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙢𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙧𝙪𝙞𝙨𝙚𝙨 𝙤𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙖𝙧𝙢. 𝙄 𝙖𝙨𝙠𝙚𝙙 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙢𝙮 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬. 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙚𝙣𝙚𝙙? 𝙏𝙝𝙚𝙮 𝙖𝙣𝙨𝙬𝙚𝙧𝙚𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙩 𝙠𝙞𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙗𝙮 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙩𝙤𝙧𝙚. 𝙄 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙠𝙚 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙖𝙧. 𝙄 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩'𝙨 𝙨𝙤 𝙘𝙤𝙡𝙙. 𝙄 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙤𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 𝙢𝙮 𝙘𝙝𝙚𝙚𝙠𝙨 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙙𝙤 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙞𝙫𝙚. 𝙄 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙖𝙨𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙮 𝙙𝙞𝙙 𝙨𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙢𝙚. 𝙎𝙝𝙚 𝙗𝙧𝙤𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚𝙙. 𝙎𝙝𝙚 𝙥𝙧𝙤𝙢𝙞𝙨𝙚𝙙 𝙢𝙚𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙨𝙩𝙖𝙮 𝙗𝙮 𝙢𝙮 𝙨𝙞𝙙𝙚. 𝙎𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙨𝙖𝙮 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙢𝙚 𝙛𝙞𝙧𝙨𝙩.

𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙚𝙙𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙧𝙞𝙣𝙜. 𝙄 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙞𝙩 𝙞𝙩 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙤𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙝𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙩𝙞𝙡𝙡 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙣𝙚𝙬. 𝙄 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 𝙘𝙧𝙮. 𝙄 𝙥𝙪𝙡𝙡𝙚𝙙 𝙝𝙚𝙧 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙚𝙢𝙗𝙧𝙖𝙘𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙨𝙤 𝙘𝙤𝙡𝙙. 𝙃𝙚𝙧 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙪𝙨𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙗𝙚 𝙨𝙤 𝙬𝙖𝙧𝙢 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙨𝙣𝙪𝙜𝙜𝙡𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙝𝙚𝙧. 𝙄 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙤 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙥𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙛𝙖𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙧𝙚𝙖𝙙𝙮 𝙜𝙤𝙣𝙚.

𝙎𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙢𝙚. 𝙎𝙝𝙚 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧. 𝙎𝙝𝙚 𝙨𝙡𝙚𝙥𝙩 𝙛𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙤𝙥𝙚𝙣 𝙝𝙚𝙧 𝙚𝙮𝙚𝙨.

Dear Love Where stories live. Discover now