Letter 1

17 1 0
                                    

𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘔𝘪𝘢,

  𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘸𝘦𝘦𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦. 𝘐 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘣𝘳𝘰𝘬𝘦𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘯𝘦𝘸𝘴. 𝘐 𝘴𝘸𝘦𝘢𝘳 𝘐 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘧𝘪𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘸𝘩𝘰 𝘩𝘢𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘬𝘪𝘭𝘭𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘪𝘴𝘰𝘯. 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘎𝘰𝘥 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦.

𝘐'𝘮 𝘧𝘪𝘯𝘦. 𝘐'𝘮 𝘧𝘪𝘯𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐'𝘷𝘦 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘴𝘰 𝘸𝘦𝘭𝘭. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘦𝘢𝘵 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘰𝘮 𝘩𝘢𝘥 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘶𝘥𝘥𝘭𝘦𝘴. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘵𝘢𝘭𝘬, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘴𝘲𝘶𝘪𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘮𝘪𝘭𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘧𝘭𝘶𝘧𝘧𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬𝘴.

𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘮𝘦. 𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘮𝘺 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘮𝘦 𝘐 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘮𝘺 𝘭𝘪𝘷𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘦𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰.. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘧 𝘧𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘵𝘰 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘵𝘶𝘳𝘯 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘐 𝘣𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦. 𝘐 𝘸𝘪𝘴𝘩 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯 𝘪𝘧 𝘐 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘯𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶.

𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘶𝘣𝘣𝘺

𝙄 𝙬𝙧𝙤𝙩𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙧𝙚𝙢𝙗𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙖𝙣𝙙𝙨. 𝙈𝙮 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙛𝙖𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙨 𝙞𝙩 𝙨𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙥𝙖𝙥𝙚𝙧 𝙗𝙚𝙡𝙤𝙬. 𝙄 𝙡𝙞𝙚𝙙. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙛𝙞𝙣𝙚. 𝙄 𝙬𝙖𝙨 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙤𝙠𝙖𝙮. 𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮𝙨𝙚𝙡𝙛 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙮𝙤𝙪 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙢𝙚. 𝘿𝙖𝙧𝙠 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙖𝙡𝙚 𝙛𝙖𝙘𝙚. 𝙄 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙩𝙤𝙪𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙮 𝙢𝙤𝙢𝙨 𝙛𝙤𝙤𝙙 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙝𝙖𝙙 𝙢𝙖𝙙𝙚.

"𝙍𝙤𝙣𝙖𝙣? 𝙋𝙡𝙨 𝙚𝙖𝙩? 𝙄𝙩'𝙨 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙖 𝙬𝙚𝙚𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙚𝙖𝙩. 𝙈𝙤𝙢 𝙬𝙖𝙨 𝙨𝙤 𝙬𝙤𝙧𝙧𝙞𝙚𝙙 𝙛𝙤𝙧 𝙮𝙤𝙪. 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙢𝙞𝙨𝙨 𝙝𝙚𝙧, 𝙬𝙚 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙢𝙞𝙨𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙗𝙪𝙩 𝙥𝙡𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙣𝙚𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙩 𝙨𝙤𝙢𝙚𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜." 𝙏𝙝𝙚 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙡𝙖𝙬 𝙗𝙚𝙝𝙞𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙥𝙡𝙚𝙖𝙙 𝙢𝙚 𝙩𝙤 𝙚𝙖𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙧𝙚𝙛𝙪𝙨𝙚 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙄 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙣𝙮 𝙖𝙥𝙥𝙚𝙩𝙞𝙩𝙚 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙈𝙞𝙖'𝙨 𝙙𝙚𝙖𝙩𝙝.

Dear Love Where stories live. Discover now