𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘔𝘪𝘢,
𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 5 𝘥𝘢𝘺𝘴 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶. 𝘔𝘰𝘮 𝘴𝘵𝘰𝘱𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘢𝘭𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘶𝘴. 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘩𝘶𝘳𝘵 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴. 𝘚𝘩𝘦 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳𝘯𝘰𝘰𝘯 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘶𝘯𝘤𝘰𝘯𝘴𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯. 𝘞𝘦 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘦𝘳 𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘩𝘰𝘴𝘱𝘪𝘵𝘢𝘭 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳 𝘴𝘢𝘪𝘥 𝘴𝘩𝘦 𝘩𝘢𝘥 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘴𝘬𝘪𝘱𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘢𝘭𝘴. 𝘏𝘦𝘳 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘩𝘪𝘨𝘩 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘰𝘧 𝘴𝘵𝘳𝘦𝘴𝘴. 𝘐 𝘷𝘪𝘴𝘪𝘵 𝘩𝘦𝘳. 𝘚𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘴𝘵𝘢𝘳𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦. 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘴𝘰 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺. 𝘐'𝘮 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘯𝘢𝘭𝘭𝘺 𝘵𝘢𝘭𝘬 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘮𝘦.
𝘉𝘶𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯.... 𝘔𝘰𝘮 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘶𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘦𝘷𝘦𝘯𝘪𝘯𝘨 6.30 𝘱𝘮. 𝘉𝘦𝘧𝘰𝘳𝘦 𝘴𝘩𝘦 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘶𝘴 𝘴𝘩𝘦 𝘵𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘴𝘩𝘦 (𝘮𝘰𝘮) 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 (𝘔𝘪𝘢) 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘢𝘵 𝘶𝘴 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘤𝘢𝘯 𝘤𝘳𝘺. 𝘐 𝘤𝘳𝘺 𝘪𝘯 𝘩𝘦𝘳 𝘢𝘳𝘮. 𝘚𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘴𝘰 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘢𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦. 𝘐 𝘭𝘰𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘦𝘰𝘱𝘭𝘦 𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘰𝘴𝘵. 𝘈𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘥𝘢𝘥.... 𝘏𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘢𝘯 𝘢𝘤𝘤𝘪𝘥𝘦𝘯𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘸 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘤𝘰𝘮𝘢. 𝘏𝘦 𝘨𝘰𝘵 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘵𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘐𝘊𝘜 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘰𝘯𝘥𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘨𝘰𝘵 𝘤𝘳𝘪𝘵𝘪𝘤𝘢𝘭.
𝘈𝘯𝘥 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘑𝘰𝘴𝘩 𝘩𝘦 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘥𝘦𝘱𝘳𝘦𝘴𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘩𝘢𝘥 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘢𝘳𝘦𝘯𝘵𝘴. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘧 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘭𝘰𝘯𝘨𝘦𝘳. 𝘓𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘐'𝘮 𝘥𝘺𝘪𝘯𝘨. 𝘐 𝘥𝘰𝘯'𝘵 𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘸 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘶𝘴𝘤𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘢𝘣𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘨𝘰𝘯𝘦. 𝘐'𝘮 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘴𝘬𝘪𝘯𝘯𝘪𝘦𝘳. 𝘐'𝘮 𝘨𝘰𝘯𝘯𝘢 𝘥𝘪𝘦 𝘴𝘰𝘰𝘯. 𝘐 𝘤𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘦𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦.
𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘶𝘣𝘣𝘺
𝙄 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚𝙙 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙖𝙨 𝙄 𝙨𝙡𝙚𝙥𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙙𝙚𝙨𝙠 𝙝𝙤𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙝𝙖𝙣𝙙. 𝙄 𝙛𝙚𝙡𝙩 𝙨𝙤 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙮𝙞𝙣𝙜. 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙚𝙫𝙚𝙣 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙛𝙚𝙚𝙩 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙𝙣𝙚𝙨𝙨. 𝙄 𝙙𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪 𝙢𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚. 𝘿𝙧𝙚𝙖𝙢 𝙤𝙛 𝙢𝙚𝙚𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙢 𝙪𝙥 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚 𝙞𝙣𝙘𝙡𝙪𝙙𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙪𝙧 𝙨𝙤𝙣.
𝙄 𝙢𝙞𝙨𝙨 𝙢𝙤𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙮𝙤𝙪 𝙖 𝙡𝙤𝙩. 𝙄 𝙢𝙞𝙨𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙤𝙩𝙝...... 𝘼 𝙡𝙤𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙞𝙩 𝙩𝙤 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙤𝙩𝙝.
YOU ARE READING
Dear Love
Short Story𝙍𝙤𝙣𝙖𝙣 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 6 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙞𝙛𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙢 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙.