𝙄 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙖𝙡𝙡 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙖 𝙗𝙤𝙭 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙢𝙮 𝙤𝙛𝙛𝙞𝙘𝙚 𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚. 𝙏𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙩𝙝𝙚 𝙙𝙖𝙮 𝙄'𝙢 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙈𝙞𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙢. 𝙏𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮 𝙙𝙤𝙘𝙪𝙢𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙄 𝙠𝙚𝙥𝙩 𝙞𝙩 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙭. 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙚 𝙖𝙩 𝙞𝙩 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙚. "𝙄'𝙢 𝙜𝙤𝙣𝙣𝙖 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙩𝙤𝙙𝙖𝙮. 𝙄𝙩'𝙨 𝙢𝙮 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙙𝙖𝙮 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙 𝙖𝙨 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩 𝙖𝙣𝙮𝙢𝙤𝙧𝙚." 𝙄 𝙨𝙖𝙞𝙙 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝 𝙢𝙮 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨. 𝙄 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙬𝙖𝙡𝙠 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙡𝙘𝙤𝙣𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙠𝙮.
𝙎𝙪𝙙𝙙𝙚𝙣𝙡𝙮, 𝙖 𝙝𝙤𝙣𝙠 𝙤𝙛 𝙖 𝙘𝙖𝙧 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙤𝙪𝙩𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙢𝙮 𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙤𝙪𝙣𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙖𝙬 𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙬𝙖𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙢𝙚. 𝙄 𝙬𝙖𝙫𝙚 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙢 𝙗𝙖𝙘𝙠. 𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙣𝙙 𝙤𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙖𝙞𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙖𝙡𝙘𝙤𝙣𝙮. 𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙘𝙠𝙚𝙙 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙘𝙖𝙧𝙚𝙙. 𝙃𝙚 𝙨𝙪𝙙𝙙𝙚𝙣𝙡𝙮 𝙧𝙖𝙣 𝙖𝙨 𝙛𝙖𝙨𝙩 𝙖𝙨 𝙝𝙚 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙩𝙤 𝙪𝙥𝙨𝙩𝙖𝙞𝙧𝙨.
"𝙍𝘼𝙉𝙊𝙉! 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀 𝙂𝙀𝙏 𝘿𝙊𝙒𝙉 𝙁𝙍𝙊𝙈 𝙏𝙃𝙀𝙍𝙀! 𝘿𝙊𝙉'𝙏 𝙅𝙐𝙈𝙋 𝙋𝙇𝙀𝘼𝙎𝙀!"
𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙨𝙖𝙮 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙢𝙚 𝙖𝙨 𝙪 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙝𝙞𝙢 𝙨𝙤𝙗𝙗𝙞𝙣𝙜. 𝙄 𝙩𝙪𝙧𝙣 𝙩𝙤 𝙝𝙞𝙢 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙙𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙞𝙢. 𝙄 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠𝙡𝙚𝙙.
"𝙃𝙤𝙬 𝙘𝙖𝙣 𝙄 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙈𝙞𝙖 𝙖𝙣𝙙 𝙢𝙤𝙢 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙢𝙚? 𝙃𝙤𝙬 𝙘𝙖𝙣 𝙄 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙩𝙬𝙤 𝙬𝙤𝙢𝙚𝙣 𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙖𝙡𝙤𝙣𝙚? 𝙃𝙢𝙢? 𝘼𝙉𝙎𝙒𝙀𝙍 𝙏𝙃𝘼𝙏 ! 𝙃𝙊𝙒? 𝙃𝙊𝙒 𝘾𝘼𝙉 𝙄 𝙇𝙄𝙑𝙀 𝙒𝙄𝙏𝙃𝙊𝙐𝙏 𝙏𝙃𝙀𝙈?"
𝙄 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙚𝙙. 𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙢𝙮 𝙛𝙖𝙘𝙚 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜. "𝙍𝙖𝙣𝙤𝙣. 𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚... 𝙄 𝙠𝙣𝙤𝙬 𝙮𝙤𝙪 𝙝𝙪𝙧𝙩 𝙗𝙪𝙩... 𝘽𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮. 𝙎𝙪𝙞𝙘𝙞𝙙𝙚 𝙞𝙨 𝙣𝙤𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙮 𝙍𝙖𝙣𝙤𝙣! 𝘾𝙤𝙢𝙚 𝙤𝙣.. 𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙙𝙤𝙣'𝙩 𝙙𝙤 𝙩𝙝𝙞𝙨.. 𝙈𝙤𝙢 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙣𝙚𝙫𝙚𝙧 𝙗𝙚 𝙝𝙖𝙥𝙥𝙮 𝙞𝙛 𝙨𝙝𝙚 𝙨𝙚𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙨𝙤𝙣 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙝𝙞𝙨. 𝙒𝙝𝙖𝙩 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙈𝙞𝙖? 𝙃𝙪𝙝? 𝘿𝙤𝙚𝙨 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙣𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙨? 𝙔𝙤𝙪 𝙪𝙣𝙗𝙤𝙧𝙣 𝙨𝙤𝙣? 𝘿𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙮 𝙬𝙖𝙣𝙩𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙞𝙨? "
𝙄 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙡𝙞𝙨𝙩𝙚𝙣 𝙩𝙤 𝙬𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙞𝙙. 𝙃𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚𝙢. 𝙃𝙤𝙬?
"𝙄'𝙢 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮 𝙅𝙤𝙨𝙝.. 𝙄'𝙢 𝙨𝙤 𝙨𝙤𝙧𝙧𝙮.... 𝙏𝙚𝙡𝙡 𝙙𝙖𝙙 𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙝𝙞𝙢 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙝𝙞𝙢 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙄'𝙢 𝙨𝙖𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙖𝙘𝙘𝙚𝙥𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙖𝙨 𝙝𝙞𝙨 𝙨𝙤𝙣. 𝙅𝙤𝙨𝙝, 𝙩𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙛𝙤𝙧 𝙩𝙧𝙚𝙖𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙚 𝙖𝙨 𝙮𝙤𝙪 𝙧𝙚𝙖𝙡 𝙗𝙧𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧. 𝙂𝙤𝙤𝙙𝙗𝙮𝙚."
𝙄 𝙨𝙖𝙮 𝙬𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙩 𝙝𝙞𝙢. 𝙏𝙝𝙚𝙣 𝙄 𝙡𝙖𝙮 𝙗𝙖𝙘𝙠 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙄 𝙛𝙡𝙤𝙖𝙩 𝙞𝙣 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙞𝙧. 𝙀𝙫𝙚𝙧𝙮𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙚𝙚𝙢 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙨𝙡𝙤𝙬 𝙢𝙤𝙩𝙞𝙤𝙣. 𝙄 𝙡𝙤𝙤𝙠 𝙖𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙠𝙮 𝙖𝙣𝙙 𝙨𝙢𝙞𝙡𝙚. 𝙏𝙝𝙚 𝙡𝙖𝙨𝙩 𝙩𝙝𝙞𝙣𝙜 𝙄 𝙝𝙚𝙖𝙧𝙙 𝙬𝙖𝙨 𝙅𝙤𝙨𝙝 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙣𝙖𝙢𝙚 𝙗𝙚𝙛𝙤𝙧𝙚 𝙄 𝙛𝙖𝙡𝙡 𝙞𝙣𝙩𝙤 𝙙𝙖𝙧𝙠𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙨𝙡𝙚𝙥𝙩..... 𝙁𝙤𝙧𝙚𝙫𝙚𝙧.
𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙚𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙢𝙤𝙢!
𝙄 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙨𝙚𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙈𝙞𝙖!
𝘼𝙣𝙙 𝙢𝙮 𝙨𝙤𝙣 𝙄 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙬𝙖𝙞𝙩 𝙩𝙤 𝙝𝙪𝙜 𝙮𝙤𝙪 𝙞𝙣 𝙢𝙮 𝙖𝙧𝙢𝙨.
𝘼𝙡𝙡 𝙤𝙛 𝙮𝙤𝙪!
𝙂𝙤𝙤𝙙𝙗𝙮𝙚 𝙅𝙤𝙨𝙝
𝘼𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙤𝙙𝙗𝙮𝙚 𝙙𝙖𝙙.
𝙄 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙮𝙤𝙪 𝙗𝙤𝙩𝙝.
𝙏𝙞𝙡𝙡 𝙬𝙚 𝙢𝙚𝙚𝙩 𝙖𝙜𝙖𝙞𝙣 𝙞𝙣 𝙖𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙡𝙞𝙛𝙚.
𝙂𝙤𝙤𝙙𝙗𝙮𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙.𝙏𝙝𝙚 𝙀𝙣𝙙.
𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙪𝙮𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙢𝙮 𝙗𝙤𝙤𝙠. 𝙄 𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙄 𝙢𝙖𝙠𝙚 𝙮𝙖𝙡𝙡 𝙘𝙧𝙞𝙚𝙙. 𝙋𝙡𝙚𝙖𝙨𝙚 𝙫𝙤𝙩𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙛𝙤𝙡𝙡𝙤𝙬 𝙢𝙚. 𝘽𝙮𝙚 𝙗𝙚𝙧𝙧𝙞𝙚𝙨.
YOU ARE READING
Dear Love
Short Story𝙍𝙤𝙣𝙖𝙣 𝙬𝙧𝙞𝙩𝙚 6 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙝𝙞𝙨 𝙬𝙞𝙛𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙛𝙤𝙧𝙢 𝙝𝙞𝙢 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙬𝙝𝙤𝙡𝙚 𝙬𝙤𝙧𝙡𝙙.