Letter 3

5 1 0
                                    

𝘋𝘦𝘢𝘳 𝘔𝘪𝘢,

𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘳𝘥 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳. 𝘐𝘵'𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘢 𝘮𝘰𝘯𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘮𝘦 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐𝘮 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘮𝘪𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶. 𝘛𝘰𝘥𝘢𝘺, 𝘐'𝘷𝘦 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘢𝘯 𝘦𝘯𝘷𝘦𝘭𝘰𝘱𝘦. 𝘐 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘶𝘭𝘵𝘳𝘢𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘪𝘮𝘢𝘨𝘦. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘳𝘦𝘨𝘯𝘢𝘯𝘵 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘖𝘶𝘳 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘤𝘩𝘪𝘭𝘥. 𝘉𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘭𝘦𝘧𝘵 𝘮𝘦. 𝘐 𝘧𝘰𝘶𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘦𝘵𝘵𝘦𝘳 𝘪𝘯𝘴𝘪𝘥𝘦 𝘪𝘵. 𝘓𝘰𝘰𝘬𝘴 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘱𝘳𝘦𝘨𝘯𝘢𝘯𝘤𝘺. 𝘉𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘣𝘰𝘵𝘩 𝘩𝘢𝘥 𝘨𝘰𝘯𝘦. 𝘍𝘰𝘳𝘦𝘷𝘦𝘳.

𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘳𝘰𝘸𝘯𝘪𝘯𝘨 𝘭𝘰𝘷𝘦. 𝘐 𝘥𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘮𝘺𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢𝘭𝘤𝘰𝘩𝘰𝘭. 𝘐𝘧 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘥𝘳𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘤𝘢𝘳𝘦 𝘰𝘧 𝘮𝘺 𝘩𝘦𝘢𝘭𝘵𝘩. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘸 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘴𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰 𝘨𝘢𝘷𝘦 𝘮𝘦 𝘧𝘰𝘰𝘥 𝘰𝘳 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘮𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘧𝘧𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘢𝘪𝘥𝘴 𝘩𝘢𝘥 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘯𝘰𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘮𝘦 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳𝘴. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘤𝘰𝘰𝘬 𝘴𝘰 𝘮𝘶𝘤𝘩. 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘢𝘴𝘵𝘺 𝘴𝘮𝘦𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘵𝘩𝘦 𝘬𝘪𝘵𝘤𝘩𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘴 𝘨𝘰𝘯𝘦. 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘰𝘯𝘦 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘪𝘨 𝘮𝘢𝘯𝘴𝘪𝘰𝘯. 𝘞𝘪𝘵𝘩𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘨𝘪𝘨𝘨𝘭𝘦𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘪𝘴𝘴𝘦𝘴 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘴𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘦𝘭𝘺.

𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘺 𝘶𝘱 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦. 𝘐 𝘮𝘪𝘴𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘩𝘦 15 𝘵𝘪𝘮𝘦𝘴.

𝘠𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘸𝘦𝘦𝘵 𝘩𝘶𝘣𝘣𝘺

𝙄 𝙛𝙤𝙡𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙡𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧 𝙖𝙣𝙙 𝙥𝙪𝙩 𝙞𝙩 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙢𝙮 𝙙𝙚𝙨𝙠 𝙙𝙧𝙖𝙬𝙚𝙧. 𝙄 𝙥𝙞𝙘𝙠 𝙪𝙥 𝙩𝙝𝙚 𝙖𝙡𝙘𝙤𝙝𝙤𝙡 𝙗𝙤𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙘𝙝𝙪𝙘𝙠 𝙞𝙩 𝙙𝙤𝙬𝙣 𝙢𝙮 𝙩𝙧𝙤𝙖𝙩𝙝. 𝙄 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙙𝙧𝙞𝙣𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙞𝙨 𝙥𝙖𝙨𝙩 𝙛𝙚𝙬 𝙬𝙚𝙚𝙠𝙨. 𝙉𝙤 𝙛𝙤𝙤𝙙 𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙤𝙢𝙖𝙘𝙝. 𝘼𝙨 𝙄 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙛𝙞𝙡𝙡 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙤𝙢𝙖𝙘𝙝 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖𝙡𝙘𝙤𝙝𝙤𝙡. 𝙃𝙤𝙬 𝙘𝙖𝙣 𝙄 𝙚𝙖𝙩 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙚'𝙨 𝙣𝙤 𝙤𝙣𝙚 𝙨𝙖𝙩 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙢𝙚 𝙖𝙣𝙙 𝙩𝙖𝙡𝙠 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙝𝙚𝙧 𝙙𝙖𝙮 𝙩𝙤 𝙢𝙚.

𝙄 𝙢𝙞𝙨𝙨 𝙝𝙚𝙧 𝙥𝙧𝙚𝙨𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙨𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝. 𝙃𝙚𝙧 𝙫𝙤𝙞𝙘𝙚 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙞𝙣𝙜 𝙛𝙤𝙧 𝙢𝙚 𝙞𝙣𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙢𝙮 𝙤𝙛𝙛𝙞𝙘𝙚 𝙩𝙤 𝙧𝙚𝙡𝙞𝙫𝙚 𝙢𝙮 𝙨𝙩𝙧𝙚𝙨𝙨. 𝙄 𝙩𝙝𝙚𝙣 𝙥𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙗𝙤𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙗𝙚𝙨𝙞𝙙𝙚 𝙩𝙝𝙚 𝙤𝙩𝙝𝙚𝙧 6 𝙗𝙤𝙩𝙩𝙡𝙚𝙨 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙚𝙢𝙥𝙩𝙮. 𝙄 𝙛𝙞𝙣𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙡𝙚𝙩 𝙢𝙮 𝙩𝙚𝙖𝙧𝙨 𝙤𝙪𝙩. 𝙄'𝙢 𝙨𝙤 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙗𝙪𝙩 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥. 𝙈𝙮 𝙚𝙮𝙚𝙨 𝙧𝙚𝙖𝙙 𝙛𝙧𝙤𝙢 𝙘𝙧𝙮𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙢𝙪𝙘𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙘𝙞𝙧𝙘𝙡𝙚𝙨 𝙪𝙣𝙙𝙚𝙧 𝙢𝙮 𝙚𝙮𝙚 𝙖𝙨 𝙄 𝙘𝙤𝙪𝙡𝙙𝙣'𝙩 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥.


Dear Love Where stories live. Discover now