Teaser 4 ❤️
#sungguhakurindu
“Assalamualaikum semua. Nama yang saya sebut ni, boleh beratur di sebelah saya. Nanti rakan saya akan bawa anda semua ke tapak perkhemahan.”
Darwish menyebut satu persatu nama yang tertulis di atas kertas.
“Syarifah…” Darwish terdiam seketika. Keluhan kasar terlepas dari bibirnya.
Dia angkat wajahnya mencari kelibat seseorang. Saat anak matanya bertembung dengan gadis itu, Darwish tahu dia tidak dapat mengelak lagi. Akhirnya mereka berjumpa juga setelah empat tahun gadis itu mengelak dari keluarganya.
“Pstttt… kenapa?” Saddiq cuit bahu Darwish.
“Errr… tak ada apa.” Darwish berdeham sedikit.
“Syarifah Medina Kasih Binti Syed Aryan Harraz.”
Kasih berjalan ke hadapan tanpa memandang wajah Darwish. Dia berlagak seolah-olah tidak mengenali lelaki itu. Sejak dia nampak Darwish muncul di sini, Kasih rasa nak lari. Patutlah dia berasa tidak sedap hati sepanjang berada di dalam bas.
Setelah selesai membuat barisan mengikut kumpulan, peserta perempuan diarahkan mengikut Darwish ke tapak perkhemahan. Makin menyampah Kasih apabila dia terpaksa mengikut arahan Darwish di sini.
“Awak nampak tak mamat pakai topi merah tu? Handsome lah…” Bisik Eyra di sebelah.
Kasih pandang Eyra. Gadis yang dikenalinya ketika mereka duduk bersama di dalam bas.
“Yang mana?” Kasih mencari juga lelaki yang dikatakan oleh Eyra tadi.
“Itu. Yang pakai baju putih.”
Jantung Kasih rasa nak tercabut apabila lelaki yang dimaksudkan oleh Eyra tadi ialah Darwish.
“Kacak kan,” puji Eyra lagi.
“Biasa aje.” Kasih julingkan biji mata. Memang buta agaknya si Eyra ni.
“Eleh… yalah tu. Saya perasan masa kita sampai tadi, mata awak tak lepas dari pandang dia. Awak suka dia ek?”
“Euww… memang taklah.”
😝
Kenapa sampai 4 tahun tak jumpa tu? Korang rasaaaaa😚😚
YOU ARE READING
Sungguh Aku Rindu ( spin off dari Rindu Yang Terpendam )
RomancePra tempahan sehingga 2/4/2023