Szybko się zaczelam ubierać pospieszajcie przy tym również JJ.
-Kurwa wstawaj spóźnimy się do szkoły.
-Już wstaje
I tak wstał w końcu 20min na niego krzyczałem. Doszliśmy już do siebie i zaczelismy się zbierać do wyjścia. Zrobiłam delikatny makijaż którego zdążyłam cyknąć fotkę.Miałam na sobie ubrany czarny top oraz szare dresowe spodenki. Dzisiaj moja stylowa Hyla trochę luźniejsza zarówno JJ ubrany w szare spodenki i czarna koszulkę cyknal sobie fotę. Chciał mnie przedrzeźniać ale ja jestem i tak od niego ładniejsza.
Pani Basia zostawiła dwie śniadaniówki na dole w których dla mnie były spakowane borówki a u blondyna maliny mielismy jeszcze spakowanego czekoladowego Cyrosanta.
08:45 W SZKOLE
Będąc w szkole zostaliśmy wezwani z JJ do dyrektora za zatakowanie Samanty. Zaczelismy się śmiać z JJ. U dyrektora powiedzieliśmy ze to przecież nie było na terenie szkoły i ze ta szmata sama chciała iść z nami. Powiedział ze mamy racje i to nie jest jego sprawa i dostaliśmy tylko nauczkę. Tej zdziry nie było dzisiaj w szkole i dobrze po co więcej szmat skoro podłoga i tak brudna.
14:05
Zerwaliśmy się z lekcji wraz z JJ a on odrazu zaczął swoje bariery romantyzmu publicznego używać. Boże tak go Kocham wreszcie jesteśmy znowu razem. Usiadłam przy rogu boisku opierając się o ramie ciemnego blondyna, zaczęliśmy tworzyć śmieszne wierszyki które i tak nie maja sensu. Był przy tym ubaw. „Szła Ala która miała guzala była taka ruchana i robiła bibala" to właśnie cześć tej historyjki. Leżałam na nim przez jeszcze około 10min. Zielono oczy chłopak wyjął z swojego plecaka dwa energetyki dl mnie oczywiście Blacka o smaku truskawki, a JJ ma Monstera nie wiem jaki smak. Wyjął on w dodatku cipsy w smaku pieczonej cebulki. Zaczyna coś mówić o następnych dniach.
-Jutro po lekcjach zabiorę cie do parku rozrywki, pójdziemy do kina na jakiś seans. A w sobotę będziemy leżeć cały dziec w domu i się leniuchować. Co o tym myślisz? Podoba ci się ten plan?
-Tak jest cudowny najbardziej podoba mi się dzień pieszczot i leniuchowania.
-Kocham cie myszko
-Ja ciebie tez kocham
-Chodź idziemy do szkoły już bo zaraz lekcje.
-okej, przynajmniej ominęliśmy historie- zahihotalam a następnie wzięłam bucha i poszliśmy na dwie ostatnie lekcje.
CZYTASZ
Chce cie cały czas obok siebie
Teen FictionŻycie Nastolatki która ma przyjaciół Wy z którymi po chwile wpada już Romans jeden z nich jay jay jest bardzo Imprezowe o stan jako dziewczyna nie wie co ma zrobić jest zakochana w jednym ale musi wybrać przyjaźń albo związek co wybierze dowiecie si...