(przepraszam bo ten rozdział może być trochę nudny)
W niedziele zrobiłam drugi test który kupiłam wcześniejszego dnia. Chwil ciszy, znowu wyszły dwie kreski.
-Aaaaaaa kurwa....
-Nie denerwuj się tak, zaszkodzi to naszemu dziecku
-Oby jak już była dziewczynka
-Ja chce chłopca
Blond włosy zaczął mnie gilgotac a ja hihotalam. Niech będzie dziewczynka będziemy robić pokazy mody i różne fajne rzeczy, jeśli będzie chłopak to co niby z nim zrobię. W piłkę bede grała?
***
-Około tydzień później-
Moja mama już wie, nie odzywa się do mnie. Byłam u ginekologa i tak widać płód. Pani Basia mnie wspiera na karzemy kroku, jest bardzo kochana. Clara się tak śmiała a dzisiaj z rana sama chyba zaszła w ciąże. Jesteśmy zapłodnione bestiii. Nigdy nie zgadniecie z kim się ruchała, dziecko będzie miała z Jacksonem. Dowiedzieliśmy sie również w tym tygodniu ze Samanta jest z Patrykiem. W najbliższym czasie pogodziłam sie również z Samanta tworzymy teraz sześcio osobowa grupkę. Jeszcze tylko Samanta i będzie Team mamusiek. Kurwa z czego ja sie tak cieszę, ze bede miała bachora? Pokój gdzie będziemy wszyscy mieszkać? Mam w planach wynająć jakieś fajne mieszkanko i przeprowadzić się tam z moim chłopakiem. JJ jest szczęśliwy ta nowina a ja wręcz przeciwnie jestem od kilku dni odsaczona od rzeczywistości. Znów odczuwam moja depresje :/
Ciekawa jestem czy ponowne branie leków zmieni moje zachowanie, raczej tak.Kocham moje życie mogę otaczać się wokół ludzi których kocham i lubie. Często bierze mnie taka myśl. Jest godzina 16:30 Niedziela pakuje się do szkoły i wybieram outfit, szare dresy, biały klasyczny top oraz jakaś bluza. JJ jest już w swoim domu, brakuje mi go.
-Maira zejść na dol trzeba pogadać
-Już ideMama spytała mnie co bym chciała, jedna rzecz. Powiedziałam jej o luksusowym mieszkaniu w końcu mogłam. Nadeszła ta chwila i usłyszałam „dobrze wyślij mi linka i kupię ci mieszkanie" powiedział to zbyt poważnym tonem. Wspomniała odrazu o moich urodzinach które odbędą się za tydzień nie mogłam się w sumie już doczekać bo robi wielką imprezę z hali sportowej to taki wielki pałac. Jeżdżę tam często na treningi o których wam jeszcze nie wspominałam. niestety przez ciążę już nie mogę odbierać tego miejsca tak często. stwierdziłam że mi się nudzi więc od razu zadzwoniłam po JJ idąc do pokoju. Mega się ucieszyłam bo później już przyjdzie do mnie i będzie za dosłownie 10 min. Tak go kocham nie wiem co by się stało gdybyśmy nie byli razem na pewno by nie było dziecka.
Byłam ostatnio ginekologa tak jakbym już mówiłam powiedział że za około miesiąc będę wie znała płeć. Boję się tylko aby aby nie były to bliźniaki. Chociaż nie było widać dwóch plemników? Szybko ściele łóżko i chowam ciuchy do szafy aby był porządek na przyjazd mojego chłopaka. Najgorsze jest to że nie mogę palić jednorazówki jest to dla mnie dosyć trudne wyzwanie jaki nie mogę spożywać alkoholu. Jej w końcu będę miała 17 lat w sumie dziecko w tym wieku to wyzwanie. szybko schodzę na dół bo słyszę Dzwonek do drzwi. Oczywiście moja mama ich sama nie otworzyć nie może jest taka irytująca.
-Hej kochanie-całujemy się na powitanie
-Hej myszko-dotykaj mój Brzuszek mówi jak tam dzidziusiu mój?
-No u nas dobrze, mam dla ciebie kolejna wiadomość?
-Dajesz bi nie mogę się doczekać-Ścigamy się szybko po schodach i wchodzimy do mojego pokoju
-moja mama na urodziny kupi nam mieszkanie w centrum. będziemy tam sami mieszkać nic nam nie będzie przeszkadzać. Będziemy mogli tam wychować nasze dziecko.
-O kurwa- powiedział zdziwionym głosem i szybko po biegł podziękować mojej mamie.Spędziliśmy razem miło czas oglądając film oraz miziajac się. Oczywiście jak przystało na Blondyna musiał zacząć mnie gilgotac, był ostrożny.
23:19
Minęło dosłownie godzinka odpuści JJ do swojego domu, w tym czasie poszukałem domku. Znalazłam piekna wille w moim najlepszym stylu. Jest mój wymarzony balkon, zawsze prosiłam mame o niego. Oczywiście nie mogło zabraknac dwóch pokoi które będą do remontu. Musi być oczywiście miejsce dla kaszojada. Bardzo podoba mi się jego styl wy z szybko wysłałam Linka do zielono kiego blondyna któremu również spodobało się to mieszkanie. Przeraża mnie tylko cena kosztuje ono 700 tysięcy. Oczywiście dołożę się trochę żeby podziękować mamie.
***
Na kolejnej wizycie u ginekologa
Do tego miejsca poszłam razem z Clarą żebyśmy obie dowiedziały się płci mojego dziecka. Nie powiedziałam od razu Clara i JJ będą musieli poczekać dosyć długo. Dokładnie dwa dni. Mam w planach powiedzieć dom na moich urodzinach wszyscy się dowiedzieli co znajduje się w moim brzuchu. Ciemnowłosa dziewczyna przy okazji miała wizytę kontrolną. przez resztę drogi z powrotem śmieliśmy się że nie będziemy mogli uprawiać dzikich porywczych akcji w łóżku z naszymi chłopakami. Obie zaczęliśmy podać śmiech na wypowiedzenie tego zdania. Mężczyźni będą musieli poczekać siedem miesięcy. Dobrze nie zachodzi w ciążę dziewięć ale komu by się chciało tyle czekać.
CZYTASZ
Chce cie cały czas obok siebie
Teen FictionŻycie Nastolatki która ma przyjaciół Wy z którymi po chwile wpada już Romans jeden z nich jay jay jest bardzo Imprezowe o stan jako dziewczyna nie wie co ma zrobić jest zakochana w jednym ale musi wybrać przyjaźń albo związek co wybierze dowiecie si...