- 2 Ay Sonra-
Beklemiyordunuz dimiii
-------------------------------------------------------------------------
"Güzelim şu balonu da versene" eliyle işaret ettiği masanın üzerinde ki balonu ona uzattım. "Çok güzel oldu ya Leya çok beğenecek" dedim etrafıma bakarken. Son balonu da asıp yanıma geldi. Beni kendine çekip başımdan öptü. "Biz de yapar mıyız böyle bir parti." başımı kaldırıp ona baktım. "Bilmem yapar mıyız?" gülüp bana daha sıkı sarıldı.
"Heey! Çek ellerini ablamın üstünden" ikimiz de sesin geldiği tarafa döndüğümüzde derin bir nefes verdik.
"Arda gına geldi artık yeter." dedim oflayarak.
"Banane! Ayrılın hadi." Çağan benden ayrılıp boğazını temizledi. Yavaş adımlarla Ardaya yaklaşıp ensesinden tuttu.
"Kayınbirederim, canım benim." deyip iyice kulağına yaklaştı. Bir şeyler fısıldadıktan sonra geri çekildi. Ardanın surat ifadesi değişmişti. "O zaman şöyle yapalım canım eniştem."
"Canım eniştem mi?"
"Eltim olmadığına göre Ablacım? neyse benim ablam artık olgun bir insan olduğu için kendi karalarını kendi verebiliyor. Değil mi ablacığım?" dedi bana dönüp. İfadesizce olanlara bakıyordum.
"Ben size mutluluklar dilerim. Allah bir yastıkta kocatsın."
"Amin amin." dedi Çağan geri çekilirken. Arda gidecekken tekrar arkasını döndü. "Yağızlar da geliyormuş birazdan. Haberiniz olsun" deyip hemen dışarıya çıktı. Çağan gülerek yanıma geldiğinde meraklı ve bir o kadar şaşkın bir şekilde ona bakıyordum. "Ne söyledin de çocuk böyle korktu."
"Yakında sende öğrenirsin" dedi gülmeye devam ederken. Israr edecekken kapının açılmasıyla vazgeçmiştim. "Biz geldiik!" dedi leya içeri girerken. Artık karnı burnundaydı leyanın ama bu haliyle bile çok tatlı görünüyordu. "Aşkım bak ani hareketler yapıyorsun biraz yavaş ol!" Leya hamilelik konusunda rahattı ama Yağız ona göre daha çok panikti.
"Yağız! Bari bu gün yapma ya" Çok tatlılardı. İkisi de bu ay içinde sade bir nikah kıymışlardı. Ne kadar düğün yapmayı istesek de Yağız izin vermemişti. Haklıydı da Leya bu haliyle düğün telaşına giremezdi.
Kapı tekrar açıldığında Arda ve Ülkü gelmişlerdi. Arda balonu Ülkü de elinde mavi ve pembe renkte ki kutuyu tutuyordu. "Eveet tahminleri alayım. Ne kadar az kişi olsak da yine de yapmak istedim." bu organizasyon zaten Ülkünün fikriydi. Biz kendi aramızda yapacaktık. Zaten başka kim var ki?
"Evet yenge. İlk sen söyle"
"Ben mi?"
"Evet. Hadii"
"Sağlıklı olsun yeter ama bence erkek olacak" Ülkü güldü çünkü cinsiyeti bir tek o biliyordu. "Hayır. Güzeller güzeli bir prenses gelecek. Ben ikizler burcuyum 6. hissim kuvvetlidir." dedi Çağan.
"Pekii. Leya abla sen"
"Ben Erkek kız ayrımı yapmam ama bir kızım olsun isterdim." güldüm Leyanın yine gözleri dolmuştu. Bu kıza hamilelik yaramadı ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤 ANONİM 🖤 ÇAĞTU
FanfictionBir kızı 4 Yıldır Seven çocuk ve bundan haberi olmayan kız...🖤