Bilinçli birlik ve beraberlik

6 0 0
                                    

Kaygı
Depresif ruh hali
Uyku sorunları
İştahta değişiklik
Davranış değişikliği
Duygu durumda değişiklik
Cinsel dürtüde değişiklikler
Sanrılar, halüsinasyonlar ve gerçeği algılama bozukluğu
Alkol ve madde kullanımında bozukluklar
Sinirlilik
İsteksizlik
Sosyal hayattan geri çekilme veya izolasyon
Konsantrasyonda bozulma
İntihar veya kendine zarar verme düşüncesi
Bu yazıları okuduğunuzda mutlaka bende bunlardan bazıları var dediğinizi duyar gibiyim.
İyi süreçler kısa, kötü süreçler her zaman uzun geliyor. Aslında her ikiside orantılıdır, zihin en basit problemde kötü şeylerin zincirleme olarak geleceğini belirtmekte ve birikmişliklerin toplamı ile psikolojik baskı altında kalmaktayız. En güçlü insan, en neşeli insanlara dikkat edin, aslında bu bir savunma mekanizması olabilir. Kişi yaşadığı olumsuz düşünceler ve olumsuz ilerleyen süreçlerin ne yaparsa yapsın geçmeyeceğini öğrendiğinde insan psikolojisi ile kendini iyiye itmektedir, böylece kurtulabileceğini ya da alışabileceğini düşünmektedir. Peki bunlardan herhangi biri var diye hasta mıyım? Hayır asla! Hepsi olsa dahi hasta değilsin,zihnin seni hasta olmaya ve başarısız olmaya yönlendirir, çünkü zihin acıya, umutsuzluğa, başarısızlığa, pes etmeye daha yatkındır, sebebi ise en kolay olan ve efor sarfetmeni gerektirmeyecek olan duygu durumlarıdır. Kötüyken kendinizi iyi etmek için her şeyi yapmanızı istiyorum. Ne yaparsanız yapın o kötü ruh halinden çıkamıyorsunuz değil mi? Birde iyi halinizi bir kenara bırakıp kötü hale bürünün, şimdi ne kadar kolay oldu değil mi?
İşte zihnin her oyununu hastalık zannetmeyelim. Şuanda çoğu insan doktora gitmeden kendine tanı koymaktadır. Bir kaç hastalık belirtmek gerekirse;

Anksiyete bozuklukları
Bipolar bozukluk
Dikkat eksikliği ve hiperaktivite bozukluğu
Uyku bozuklukları
Yeme bozuklukları
Obsesif kompulsif bozukluk (OKB)
Panik bozukluk
Travma sonrası stres bozukluğu
Sosyal anksiyete bozukluğu (sosyal fobi)
Spesifik fobiler

Bu hastalık bende var demek yerine, hasta olduğunuzu doktorlar söylese dahi iyileşmek adına savaşın. Aslında sizi beyninizin hasta ettiğini unutmayın. Buna dair birçok kanıt ve deney mevcut, bolca araştırmalar yapın, zorlu süreçlerde kendimizi bırakırsak, bir çok kişi de kendini bırakacaktır. Zincirleme olarak mutsuzluğa sürüklenmek birbirimizi düşünceler zincirinde boğmak,toplu felaketlere sebep olur. İnsanın doğasında bir olmak ve sürü psikolojisi ile ilerlemek vardır, bir şey yaparken iki kez düşünün, çünkü birilerinin hayatını etkileyebilirsiniz. Bunları yapmak yerine sağlıklı bir gelecek için, çevreniz ne kadar kötü durumda olursa olsun siz bu yolculuğa kendinizi değiştirmek ile başlayacaksınız. Kendinizi değiştirin ki çevreniz sizi örnek almasa bile psikolojik olarak aynı şeyleri yapmaya meyillidir, her birimiz bilinçli olalım ve ben demek sen demektir, bizler bir bütünü oluştururuz. Ailelerimiz farklı olsun, bedenlerimiz, hayatlarımız farklı olsun, ruhlarımız hep aynı şeyler ile besleniyor. Hepimiz aynı dönemlerden farklı zamanlarda geçiyoruz, bilinçli ol, sabırlı ol, ve farkında ol.

Biz İyileşebilirizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin