8✨

47 5 2
                                    

Güney şaşırmışa benziyordu.Bu kadar çabuk beklemiyordu.Ama Ella'nın zaafını iyi biliyordu.

"Tamam seninle evlenmeyi kabul ediyorum yeterki Yeliz'den uzak dur."

"Çok sevindim kabul etmene.Adamıma söyliyimde Yeliz hanımı rahat bıraksın."

"Ama sen hala nişanlısın.Melis çok üzülecek."

"Sen dert etme onu bugün nişanı atarım.Görüşürüz sevgilim.Düğün hazırlıklarına başlamam lazım hemen."

Ella'dan:

Ben gerçekten napmıştım yaa off.Ama Yeliz'in hayatı tehlikedeydi beni mecbur bırakmıştı.Onun içindi herşey.Evlenmek istemiyordum o şerefsizle.Ağlayarak eve zar zor gittim.Yeliz masada oturuyordu.Hemen yanına gidip sarıldım ve ağlamaya devam ettim.Yeliz :

"Kankacım niye ağlıyorsun nolduu?"

"Yok kanka birşey sadece evleniyorum!"

"Neee! Ne evlenmesi kimle?"

"Güney'le"

"Sen delirdinmi aslaa hayır izin vermiyorum.Sen onu sevmiyosunki noldu tehtit falanmi etti?"

"Yok etmedi  kendi isteğimle evleniyorum ben.Şimdi izin verirsen biraz odama gidip dinlenmek istiyorum."

"Bu iş burda kapanmadı Ella hanımm!"

Odama gidip ağlamaya devam ediyordum.Böyle birşeyi hiç istemiyordum.Keşke bir yol bulabilsem ama yoktu."

....

Yazardan:

Güney artık Ella'yla evleneceğine göre artık Yeliz'i öldürtmemeliydi.O ölürse Ella kendisiyle evlenmezdi.İyikide Baran Yeliz'i öldürmedi.Yoksa Yeliz'i koz olarak kullanamazdı.Baran'ı arayıp:

"Yeliz'i artık öldürmüyeceksin vazgeçtim!"

"Tamam abi sen nasıl istersen."

Güney telefonu kapattıktan sonra Melis'i aradı ve onunla görüşmek istediğini söyledi.Bir cafede buluştular.Melis herşeyden habersizdi.

"Noldu sevgilim birşeymi oldu? Endişeli gözüküyorsun."

"Melis öncelikle bir sakin ol tamammı?"

"Noldu Güney korkutuyosun beni."

"Senden ayrılmak istiyorum artık seni sevmiyorum."

"Neee!Sen nediyorsun Güneyy,biz kaç yıldır beraberiz."

"Olabilir ama artık istemiyorum seni!"

"Herşey bukadar kolaymı ya! Ben sana onca senemi verdim.Düğünümüze çok az kaldı.Hepsi boşunaymış demekki.Hayatında başka bir kadınmı var?"

"Evet var.ben Ella'yı seviyorum ve onunla yakında evleneceğim."

"Neee demek evimize o yüzden geliyordu yılann!"

"Düzgün konuş lan! Artık o benim karım sayılır sanada hayatında başarılar diliyorum!"

Melis ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Masada öylece kalakalmıştı.O buraya   Güney'le güzel sohbet ederiz,yemek yeriz diye güzel hayallerle gelmişti ama Güney onu terk etmişti.O kadar çok sinirlendiki  hem Güney'e hemde Ella'ya.Ona güvenmişti.Ama o arkasından bıçaklamışti onu.Hemen o sinirle oradan çıktı ve arabasına bindi.Ella'nın evine doğru sürmeye başladı.

...

Kapıyı sinirle çaldı.Yeliz iş için evden çıkmıştı.Ella kapıyı açtı.Karşısında Melis'i görünce şaşırdı.Ama neden geldiğini tahmin edebiliyordu.

SESSİZ GEÇMİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin