"Sunghoon! Çok korktun mu?" Dedi Bayan Park kollarını Sunghoon'un boynuna sararken."İyiyim anne."
Annesinin gözleri arkasındaki bedene kaydı ve kaşları çatıldığında, Sunghoon Heeseung'un önüne geçti.
"Bu burada ne arıyor?"
Arkasından babası geldiğinde, Sunghoon gerilmesine engel olamamıştı.
"Bunu neden buraya getirdin Sunghoon! ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK!" Bay Park Heeseung'a doğru yürüdüğünde Sunghoon babasına hayır anlamında kafa salladı.
"Lütfen baba. Heeseung'u dinleyin."
"NEYİNİ DINLEYECEĞİZ BU ŞEREFSİZİN! HAYATINI MAHVETTİ!"
"Hiçbir şey düşündüğünüz gibi değil efendim."
"Sunghoon'u böyle kandırabilirsin ama bizi kandıramazsın!" Dedi Bayan Park sert duruşunu bozmadan.
"Beni dinleyin lütfen." İkiside ağzını açarken Sunghoon'un yalvarır gibi bakan gözleriyle durdular. "Pekala." Dedi Bay Park. "Dinliyoruz." Diye devam ettirdi Bayan Park aynı şekilde. Sonuçta Sunghoon'un mutluluğu her şeyden önce gelirdi onlar için.
"Öncelikle, size yalan söylemek istemiyorum." Derin bir nefes verip devam etti.
"En başlarda Sunghoon'u sevmiyordum. Sadece dalga geçip ayrılacaktım. Ama olmadı işte. Ne zaman oldu nasıl oldu bilmiyorum ama oğlunuza çok aşık oldum ben. Ve bunu anladığım zaman da bu video olaylarının olduğu zamanlardı. Sunghoon'a hislerimi açıklayacağım gündü... Ama kampüsün ortasında bana bağırdı çağırdı... Daha neden olduğunu o günün akşamına öğrendim. Kimin yaptığını bulmak için çok çabaladım. Sunghoon'u geri kazanmak için çok çabaladım ama sürekli beni geriye itti. Sadece beni değil arkadaşlarınıda itti. Ailem de olanları duydu. Özellikle babam çok sinirlendi ve elimden her şeyimi aldı. Ama benim için en önemlisi Sunghoon'un gönlünü kazanıp, bunları yapmadığıma ikna etmekti. Çok çabaladım her seferinde reddetti. En son yüzyüze konuşmazsak olmayacağını anladım ve buraya geldim. Her şeyi söyledim. Ondan sonrada videoyu yayan kişiyi bulduk zaten daha doğrusu Sunghoon'un arkadaşı bulmuş. Onu gördüğüm yerde yumruğu indirmeden duramadım. Ama bu yaptığımın, bir hata olduğunu fark ettim. Eski olayları gün yüzüne çıkartmak Sunghoon'u daha çok yaralayacak. Şuan tek isteğim, Sunghoon ile birlikte mutlu olmak. Lütfen bize izin verin. Ben Sunghoon'u çok seviyorum ve bunu size göstermek istiyorum." Tek nefeste söylediklerine Sunghoon şaşkınlıkla bakakalmıştı.
"Son." Dedi Bayan Park. "Son şansın Heeseung." Dedi sözlerini devam ettirerek.
"Söz veriyorum." Sunghoon gülümsedi.
"Kedi bakışları atma Sunghoon bana işlemez." Dedi babası yanlarından geçip dışarıya çıkarken.
"Ben onu ikna ederim. Ama sende sözünü tut Heeseung çünkü birdahaki sefer olmayacak." Dedi Bayan Park Bay Park'ın arkasından giderken.
"Eh..." Sunghoon kaşlarını çatıp Niki'ye baktı.
"Seni pislik!" Niki dil çıkartıp koşmaya başladı. Sunghoon ise kovalamaya. Heeseung hafif gülümseme ile ikiliyi izledi. Her şeyi düzeltmek için eline geçen son şansı boşa harcamayacaktı.
Sunghoon'un mutlu olması bile hayatını bu denli düzeltirken, nasıl olurda böylesine değerli bir fırsatı kullanmamak aptallık olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
why? 《heehoon》
Fiksi PenggemarSunghoon'un mutlu olması bile hayatını bu denli düzeltirken, böylesine değerli bir fırsatı kullanmamak aptallık olurdu.