chilovestagram
merhaba yeni kullanıcı
hesap oluştur / giriş yap
e-posta: ********@ gmail.com
kullanıcı adı: disfruto
şifre: ********kaydolma işin bittiğine göre sana uygulamayı anlatayım:
bu uygulama aşıklar için oluşturulmuştur. herkes sevdiği kızı veya sevdiği çocuğu anlatır ve belki ona burada karşılaşırsınız. istersen sadece okuyucu ya da yazar olabilirsin. burada seçim sana kalıyor ama dikkat etmen gereken bir nokta var: birilerini rahatsız etmek ve kötü yorum yapmak kesinlikle yasak.
istersen uygulamanın amacını anlamak için ilk başta sadece okuyabilirsin. Buna keşfeti gezerek mi yapmak istersin yoksa thv hesabını okuyarak mı?
keşfet / thv / yaz
kurucu: thv
hesabı gör / geç
gönderiler eskiden yeniye doğrudur!
thv
kiss me hard before you go...
yorumları gör:
thv
Lisedeyiz. Tanışalı iki yıl sevgili olmamızın üzerinden ise 7 ay ay geçmiş. Tabii yaşımızın getirdiği ergenliği dibine kadar yaşıyoruz. Sen çok sevdiğin tavukçuda bol soslu tavuk sipariş ederken ben ise menüdeki en az baharatlı bir şeyi söylüyorum, alerjim yüzünden. Tavuk önüne konunca düşünüyorsun nasıl bir yerimi batırmadan yerim diye. Daha sonra yemeğini bitiremesen de gidelim diyorsun ve evine doğru yürürken bir anda fotoğrafını çekmemi istiyorsun. Ve neredeyse bunu her gün yapıyoruz. (Tabii sonra sen alıştıkça bana tabağında tavuk bırakmıyorsun.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disfruto | vsoo
FanfictionTaehyung, kanserden ölen sevgilisine olan aşkını ve birlikte geçirdikleri birkaç anı yazmak için bir uygulama yapar.