chilovestagram
takip ettiğin tek hesap thv başka hesaplar keşfetmek ister misin?
evet / hayır
thv
Senden başka kimseye gözüm bile kaymıyor sevgilim. Yanıma gelip bana bunu nasıl yaparsın diye kızamazsın ama olmuyor işte. Sanki bakarsam birisine orada üzülürmüşsün gibi geliyor. Seni üzmeyi istemem hiç.
yorumları gör:
thv
Fotoğraf çekmeyi, sana bakmayı ve seni çok seviyorum.
yorumları gör:
thv
Her günümü seninle geçirdim ama her zaman keşke daha fazla vakit geçirseydik beraber diyorum çünkü benden bu kadar erken gideceğini hiç düşünmemiştim.
yorumları gör:
thv
Niye sürekli bana seslendiğini duyuyorum? Kafayı yemek istemiyorum, ben sadece senin yanına gelmek istiyorum ama kızarsın diye korkuyorum. Tanrı seni bana göstermez diye korkuyorum.
yorumları gör:
thv
Ne zaman mutfak masasına oturup yemek yesem karşımda seni görüyorum. Yanına çağırmak demek mi bu?
yorumları gör:
jnk: Taehyung saçmalama ve kapıyı aç. Korkutma bizi.
➬thv: Henüz bir şey yok. Endişelenmeyin.
devamını oku:thv
Hiç güldürmeyen soğuk esprilerini bile özledim ama geri döneceksen hepsine gülerim, söz.
yorumları gör:
thv
Gel yanıma sevgilim. Saçlarını okşamayı, dudaklarından öpmeyi, ellerini tutmayı, başını göğsüme yaslayıp uyuduğumuz geceleri, gözlerine bakarak seni sevmeyi özledim ben.
yorumları gör:
thv
Ya da beni yanına al sevgilim.
yorumları gör:
thv
Kızıl saçlarını ve seni çok özlemişim ama en çok seni özlemişim.
yorumları gör:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disfruto | vsoo
Fiksi PenggemarTaehyung, kanserden ölen sevgilisine olan aşkını ve birlikte geçirdikleri birkaç anı yazmak için bir uygulama yapar.