chilovestagram
thv
Öylece durursun, alırım kameramı çekerim seni. Daha sonra beni fark edip pozlar verirsin. Arada ciddi kalamaz kahkahalar atarasın. Ben yine her bir hareketine, arada kendine gülmelerine, ne yapsam diye düşünürken saçmalamalarına, öylece durmalarına aşık olurum tekrardan. Sana sahip olduğum için tanrıya defalarca şükrederim ama ilk seni alır benden.
yorumları gör:
thv
Upuzun saçlarına, dokunmaya kıyamadığım saçlarına nasıl kıydım aklım alamıyor. Tedavin başlamış ve saçların dökülüyor. Sen elinde makine ile karşıma geçiyorsun, öperken bile dikkat ettiğim saçlarını senden almamı istiyorsun. O gece saçlarına bakarak kaç saat ağladığımı bilemiyorum ama yorgunluktan bayılacak kadar çok ağladığımı hatırlıyorum.
yorumları gör:
thv
Bugün güzel bir kombin yaptım ve fotoğrafımı çek diye kafanın etini yiyeceğim. Eğer kötü çekersen 10 yıl lafını ederim, haberin olsun.
yorumları gör:
thv
Annemlere ziyarete gidiyoruz ama sen izin alamadığın için geri dönüyorsun Seul'e. Bana veda ederken annem seni tatlı bulup fotoğrafını çekiyor. Daha sonra fotoğrafı sana gönderiyorum ve cevabın senden kurtulduğum için ne kadar mutlu olmuşum baksana oluyor.
yorumları gör:
thv
Ve sen gittiğinde bana, gözün gibi baktığın çiçekler ve onların kokuları kalmıştı.
yorumları gör:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Disfruto | vsoo
FanfictionTaehyung, kanserden ölen sevgilisine olan aşkını ve birlikte geçirdikleri birkaç anı yazmak için bir uygulama yapar.