Kara Göldeki Fısıltı

605 45 5
                                    

~Aşkın, tıpkı bir nehir gibi akıyorSen sadece bir nehir gibisin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Aşkın, tıpkı bir nehir gibi akıyor
Sen sadece bir nehir gibisin

-Miley Cruz, River


Snape prova için tüm yedinci sınıf Slytherinlileri topladı.

Gözlerim Snape in yanındaki Dracoya kaydı.

"Eşi olmayanlar öne çıksın." Snape in dediğini yaptım ve öne çıktım.

Şansıma benimle beraber altı kız daha çıkmıştı Draco kim olduğumu bilemezdi.

Etrafıma baktığımda Blaise ve Pansy nin eşleri olmadığını gördüm.

Geçen sene baloya beraber katılmışlardı sanırım bu sene işler onlar için de yolunda değildi.

Snape eşi olmayan kızları ve erkekleri eşleştirip bana doğru ilerledi. "Prova için Zabininin eşi olacaksın yakın bir zamanda eş bul."

Pansy i de tanımadığım bir erkek ile eşleştirip bana söylediklerinin aynılarını Pansy e  söyledi.

Snape müziği ayarladı ve dans etmemiz gerektiğini söylermiş gibi başını salladı.

Utana sıkıla Blaise in belime elini koymasını izin verdim ve ellerimizi birleştirdik.

Pansy nin yiyecekmiş gibi bakışlarını aldırmamaya çalıştım.

Provadan sonra yanıma gelip Blaise hakkında bağırıp çağıracağına emindim.

Gözlerimi Dracoya çevirdim.

İsteksizce Astoria ile dans ediyordu.

Gerçi burada kim olsa birkaç kişi haricinde diğerlerinin ölü gibi dans ettiğini görebilirdi.

Gözlerimi Blaise e döndürdüm.

"Adın neydi? Üzgünüm hatırlayamadım."

Nefesimi verdim." Adım Soleil hatırlayamaman sorun değil genelde çoğu kişi hatırlamaz."

"O zaman unutmayacak kişi olacağım." Göz kırptığında Pansy e döndüm.

Ağzının yerlere kadar açıldığını gördüm ve fısıldadım. "Pansy i kıskandırmak için yapıyorsun değil mi?"

"Bak Pansy ile aramız iyi değil ve sadece bir balo tamam mı? Abartmaya değmez."

Birşey demedim.

Provadan sonra hızla odama ilerleyecektim ki Pansy beni durdurdu. "Onunla gerçekten baloya gitmeyeceksin değil mi?"

Dudağımı ısırdım. "Düşüneceğim."

Sırıttım ve odama ilerledim.
...

Çizim defterime saatlerdir bir şeyler karalarken Dracodan mesaj geldi.

Back Of The Canvas ꛁ Draco Malfoy & Soleil Dorothy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin