~Artık bu iki yıldız bizim yıldızımız
Gösterdikleri yıldız onların yıldızıSaat on ikiye yaklaştığında hızla astronomi kulesine ilerledim.
İçeriye girdiğimde Draco oradaydı.
"Çok bekletmedim, değil mi?" Diyerek Dracoya baktım.
Draconun yanına yaklaştım ve dudağına küçük bir öpücük kondurdum.
"Bekletmedin ben de yeni geldim sayılır."
Mektubu ona uzattım. "Haydi, sürprizini oku."
Draco gülümseyerek mektubu elimden aldı.
Okuduktan sonra gözleri parlıyordu.
Dracoya baktım. "Bugün çoğu iki yıldız yan yana gelecek onlardan birini bizim yıldızımız yapmak ister misin?"
Başını salladı ve gözlerini gökyüzüne kaydırdı.
Bir süre sonra parmağıyla iki yıldız gösterdi. "En yakın yıldız bu ikisi gibi, onlara ne dersin?"
Başımı salladım ve elimle yıldızları gösterdim.
"Sağdaki Draco ve soldaki soleil olsun". Dedim.
Draco güldü. "Pekala öyle olsun artık bu iki yıldız bizim yıldızımız."
Sessiz geçen süre sonunda Draco konuştu. "Her gece yarısı burada ol. Tamam mı?"
"Burada olacağım."
...Astronomi kulesinde Bir e kadar Draco ile durduktan sonra odama geçmiş ve uyumuştum.
Üstümü giyinip ortak salona ilerledim.
Ortak salona girdiğimde Draco daha gelmemişti.
Her zaman benden geç geliyordu.
Bir şeyler yiyip Draconun gelmesini bekledim.
Her zamanki gibi yanında Astoria vardı.
Yutkundum ve onları izledim.
Blaise ve Pansy nin yanına oturdular ve Astoria telefonundan Pansy e birşeyler gösterdi.
Pansy kafasıyla onayladı.
Ne olduğunu anlamamıştım fakat gözlerimi onlardan çekmedim.
Draco hepsinin telefona bakmasından yararlanarak kafasını kaldırdı ve gözleri benimle buluştu.
Ona gülümsedim ve o da bana gülümsedi.
Hiçbiri görmeden hızlı bir kalp yaptığında gülümsedim.
...Derslerden sonra odama geçip telefonu elime aldım.
Malfoyzzs
Slytherin ortak salonunda bir parti olacakLifeisvangogh
NedenMalfoyzzs
Geçen haftalarda quidditch maçını kazandığımız içinLifeisvangogh
Ah, o maça gelmediğim için üzgünümMalfoyzzs
Partiye gelebilirsin :)Lifeisvangogh
GeleceğimAz önce görüldü
Slytherin de partiler akşama doğru yapılırdı bu yüzden tuvalimi çıkarıp çizim yapma kararı aldım.
Bir kağıda hızlıca çizdim bir kaç gölgelendirme hatalarını düzeltip kağıdı görebileceğim bir yere koydum ve tuvale çizmeye başladım.
Ay ve yıldızların aydınlattığı bir gecede yere oturmuş, birbirine yıldızları gösteren çift.
Gösterdikleri yıldız onların yıldızı.
Bu resim Draco ve beni temsil ediyordu.
Gülümsedim ve resme son kez baktım.
Hazırlanmam gerekiyordu.
Tuval uzunca bir zamanımı almıştı ve az kalsın parti olacağını unutmama neden oluyordu.
Eşyaları kaldırdım ve etrafı temizledim tuvali de tamamen kuruması için bir yere koydum.
Parti için özel birşeyler düşünmemiştim bu yüzden bir kazak ve pantolon giydim.
Derin bir nefes alıp kapıyı açtım.
Partide ne yapacağımı daha önce düşünmemiştim.
Öylece oturup Draconun bana bakmasını mı bekleyecektim?
Slytherin ortak salonunda bir kaç kişi ellerindeki bardakları birbirine sallayıp selfie çekiniyorlardı.
Cebimden telefonu çıkardım ve Dracoya yazıp yazmamak arasında kaldım.
Yazmak yerine kamerayı açtım ve kendimi çektim.
Beğenmediğim tonlarca fotoğraftan sonra nihayet bir fotoğraf çekmeyi başarmıştım.
Arkadan bulanık çıkan Dracoyu görünce sırıttım.
Fotoğraf çekmeye çalışırken yaklaşık on dakika geçmişti ve Draconun geldiğini fark etmemiştim.
Arkamı döndüm. "Diğerleri senin benim yanımda olduğunu görmeyecekler mi?"
"Kaçarsak görmezler." Elimden tuttu ve hızla koşmaya başladık.
Slytherin ortak salonundan çıkıp bahçeye geldiğimizde durdu. "Hep böyle mi olacağız?" Dedi.
"Ne?"
"Birilerinden kaçıp saklanarak mı buluşacağız?"
Haklıydı ve ben sadece gözlerimi kaçırdım.
"Ben...bilmiyorum buna dayanabilirim sene bitesiye kadar."
Draco güldü fakat daha çok sinirli bir gülüş gibiydi. "Sene bitince herşey bitecek mutlu yaşayacağız mı sanıyorsun? Nişanlanacağım Sol, seninle bir daha görüşemeyeceğim o yüzden babamın karşısında duralım bize bir şans vermesini bekleyelim."
Düşünmek yerine kalbimin ne istediğini anlamaya çalıştım. "Saklamayalım beraber olalım babana karşı çıkalım."
Draco bana doğru yaklaştı ve yüzümü ellerinin arasına aldı ardından bir öpücük kondurup elimi tuttu. "Yine resim mi çizdin."
Aynı anda güldük.
"Yeni bir tablo yapmıştım ve lacivert renk kullanmıştım lacivert elimden zor çıkıyor."
Draco elimi kaldırıp öptü. "Ellerin böyle daha güzel."
______________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Back Of The Canvas ꛁ Draco Malfoy & Soleil Dorothy
FanficMelankoli dönemi geçtikten sonra eskisinden daha güçlü olacak, sağlığınıza kavuşacaksınız ve etrafınızdaki manzarayı o kadar güzel bulacaksınız ki, resim yapmaktan başka bir şey istemeyeceksiniz. Hayatını çizime, sanata adamış Soleil altı yıldır Dra...