Yaşamın Sonu (Son)

551 42 41
                                    

~Gökyüzündeki çoktan ölmüş yıldızları işaret ediyorsunBizi hayatta tutmaya çalışmaktan vazgeçZaten öldüklerinde yıldızları hizalamaya zorlayamazsınız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~Gökyüzündeki çoktan ölmüş yıldızları işaret ediyorsun
Bizi hayatta tutmaya çalışmaktan vazgeç
Zaten öldüklerinde yıldızları hizalamaya zorlayamazsınız.

-Conan Gray, astronomy


"Büyücü dünyasının Van Gogh u, becerikli Soleil Dorothy nin hayatını göreceksiniz."

Görevli tablolara yöneldi.

"Küçüklüğünden beri resim çizen ve beş yüz e yakın çalışma üreten Soleil in en popüler tabloları Hogwarts da son senesinde Malfoyların oğlu ile yaşadığı gizli aşk döneminde yaptığı Güneşli yürüyüş, Dans eden çift, Kara Göldeki Fısıltı, Yasak Ormanın Kelebeği ve Onların yıldızıdır"

Görevli kısa bir süre fotoğraf çekenlere baktı ve devam etti. "Tablolar Draco Malfoy tarafından intihar etmeden önce verilmiştir. Malfoy, tabloları verdikten sonra bir ip ile Malfoy malikanesinde kendini asmıştır ve yanında bir not bırakmıştır."

Çerçeveye alınan notu okumak için üşüşenleri uzaklaştırdı ve sesli bir şekilde okudu. "Benim yıldızım yaşarken bende yaşadım benim yıldızım öldüğünde bende öldüm. Bugün ikimizin de yıldızları sönüyor ve yeni bir yıldız olarak gökyüzünde daha parlak bir şekilde yerlerini alacaklar."

Gözleri dolan ve yutkunanlara baktı.
"Bir halk efsanesi Draco'nun intihar ettiği ve Soleil'in doğum günü olan bu günde, iki yıldızın yan yana geldiğini, diğer yıldızlardan daha parlak daha büyük olduğunu söyler efsaneye göre sağdaki Draco, soldaki ise Soleildir."

Herkes can atarak Draconun intihar ettiği, Soleil in doğum günü olan bu günde onların yıldızlarını görmek için çıkış kapısına üşüştü.

Görevli parasını aldığı için mutluydu ve bu aptal yıldızlar için teleskoplara çok fazla para ödemişti.

Bir yandan ıslık çalarak insanların çıkışını izledi ve yavaş adımlarla başka bir binada olan teleskoplara yürümeye başladı.

______________________________________

Sizde Draconun intihar ettiği, Soleil in doğum günü olan bu günde yan yana gelen ve diğerlerinden daha büyük, daha parlak olan iki yıldıza bakmayı unutmayın.

Buraya Soleil ve Draco adına yıldız bırakmayı unutmayın ilk yıldız benden ⭐

!! Özel bölümü ve Soleil'in Draco'ya olan mektuplarını okumayı unutmayın. Bazılarınızın okumadığını gördüm.

Back Of The Canvas ꛁ Draco Malfoy & Soleil Dorothy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin