Özel Bölüm

520 38 12
                                    

Flashback, onların yıldızı bölümü-Quidditch Sahası bölümü

Rena Adelina izliyordu.

Uzun zamandır Draconun şüpheli hallerini, tavırlarını izliyordu.

Draconun Rena ya hiçbir zararı yoktu ama Rena Dracodan nefret ediyordu ve şimdi ise Rena, Blaise ile yatabilmek için Draconun açığını arıyordu.

Her şey beşinci sene başladığında gelişmişti.

Rena o zamanlar erkekleri daha yeni yeni keşfediyordu ve bir erkeği arzuluyordu.

Rena, Slytherinde beşinci seneye, hatta yedinci seneye kadar bile tanınmayan bir kızdı.

Hızlı adımlarla bahçeye çıktı ve Dracoyu gördü.

Dudaklarını yaladı. "Hey selam."

Draco Renaya döndü. "Selam?"

Rena gülümsedi. "Tek başına ne yapıyorsun?"

Draco omuz silkti. "Soğuk hava aklımı dağıtmaya yardımcı oluyor."

"Anladım." Dedi Rena ve Dracoya yaklaştı. "Biraz da odamda sıcaklamak ister misin?"

Rena sırıttı. Draconun ağzı şaşkınlıkla açıldı.

Rena gerçeğe döndü. Elindeki karton bardağı sıktı ve hızlı bir yudum aldı.

Siyah mini elbisesi, bantlı topuklu ayakkabıları ve bir hayli uğraşılmış makyajı ile her erkeğin dikkatini çekiyordu.

Kenarda, en köşede, onun olduğu yerde başka biri olsaydı asla dikkat çekmezdi ama Rena bakışları üstüne almıştı. Bu bakışlara aldırmadı ve dik gözlerle Dracoya bakmaya devam etti.

Draconun bakışları şüphe uyandırıcıydı. Draco etrafına bakındı ardından bir kızın yanına ilerledi.

Rena bu kızı tanıyordu. Bu Soleil di.

İlk senede Rena Soleil e arkadaş olmak için bir teklifte bulunmuştu ve Soleil anında reddetmişti.

Çocukca bir anıydı ama insanın içine işleyecek türdendi.

Gözlerini devirdi ve daha dikkatli izlemeye başladı.

Gülüştüler, flörtleştiler ve Draco Soleil in elinden tutarak Soleil i dışarı çıkardı.

Rena arkalarından çıkmadı ne konuşacaklarını tahmin edebiliyordu bu yüzden partiye tekrar gelmelerini bekledi.

Bir süre sonra önce Draco, ardından Soleil içeri girdi.

Soleil Draco ve Astoria ya bakıyordu.

Soleil bardağına onu sarhoş edecek bir şey doldurdu. Rena ne doldurduğunu bilmiyordu fakat onu sarhoş edeceğine emindi.

Aptal kız diye geçirdi içinden.

Bir süre sonra Rena Soleil in tekrar dışarı çıktığını gördü.

Hızla dışarı çıktı. Soleil hafif yağmaya başlayan yağmurda quidditch sahasına ilerliyordu.

Soleil kendini çimlere bıraktı telefonunu çıkardı ve birine bir mesaj gönderdi. Rena bu sırada Soleil in fotoğrafını çekti ardından Soleil telefonu cebine geri koydu.

Back Of The Canvas ꛁ Draco Malfoy & Soleil Dorothy Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin