четыре

420 34 35
                                    

"Lan." Connie mutfak tezgahında yatarken yüzüne çarpan güneşle aniden uyanmıştı. L tezgahın diğer tarafında uzanan Jean'ı görünce neler olduğunu anlayamamıştı. "Jean kalk." Connie peçeteyi Jean'a doğru fırlatarak uyanmasını sağlamıştı. Yüzü sağ tarafa dönük olduğu için kafasına gelen peçeteyle sola dönmüştü. "Usta senin dudağına ne oldu?" Jean yarım açık gözlerle dudağını ellerken biraz şiştiğini fark etmişti. "Barda olmuştur. Görmedin mi kızları?" uykulu halle sırıtan Jean şu an oldukça komik duruyordu.

İkili tezgahtan inip salona gidince gördüğü manzarayla şaşırmışlardı. Eren'in çıplak üstüne uzanan bir Armin vardı. Erwin kendini diğer kanepeye atmıştı, Levi ise ortada olan sehpada uyuya kalmıştı. Tam onun boyuna göreydi. Jean, Levi'a gidip onu kucağına aldı. "Gaysin de haberin yok." Connie gülerek söylediği şeyle Jean'ı da güldürmüştü. "Sus, uyanmasın. Döver." Jean kucağında taşıdığı küçük oğlanı Eren'in kendi odasında olan yatağa indirmişti, üstünü biraz örtmüştü. Levi'a bakınca biraz içi sızlamıştı çünkü yaşadığı şeyleri o da biliyordu.

Jean, Connie'nin yanına geri gelip diğerlerini uyandırmaya çalışıyorlardı. İlk uyanan Armin olmuştu. Armin dün sarhoş olduğu için neler yaptığını yavaş yavaş hatırlıyordu ve çok utanmıştı, yüzü kızarmıştı. "Yemin ederim, inan bana bunları umursamıyoruz." Jean, Armin'in içini rahatlatmak için kurduğu cümleyle Erwin'e doğru adımlamıştı. Armin ise sevgilisini uyandırmakla meşguldü. "Erwin kalk lan." Connie, Erwin'in yanağına ufak ufak tokatlar geçirerek uyandırmaya çalışıyordu, uykusu fazlasıyla ağırdı. "Aloo." Jean, Erwin'in kulağına doğru bağırmıştı. Sarışın adam yavaş yavaş gözlerini açmaya başlamıştı.

"Levi'ı uyandırın, hadi." Eren söylediği şeyle Jean odaya doğru adımlamıştı. Odaya girince hâlâ uyuyan bir Levi görmüştü. Levi'ın uyku problemi vardı normalde ama birkaç gündür biraz düzene girmişti. "Levi.. Levi.." Jean yavaşça Levi'ı uyandırmaya çalışıyordu. Levi duyduğu sesle yavaşça gözünü açmaya başlamıştı. Gözünü açar açmaz aklına gelen ilk şey Y/N ile olan konuşmalarıydı. "Siktir." Levi hemen telefonunu alınca Jean neler olduğunu anlayamamıştı. "Kahvaltıyı hazırladık, gelirsin." Jean odadan çıkmıştı çünkü şu an fazlasıyla açtı.

Levi okuduğu mesajlarla kendine lanetler ediyordu. Y/N onun sarhoş olduğunu anladığı için biraz sevinmişti ama çok saçmalamış gibi geliyordu. Levi'ın umrunda değildi, geçmişti. Kendini tekrar yatağa fırlattı ve biraz sağa sola döndü. Levi uykudan kalkınca daha da güzel duruyordu. Dudakları her uyuyup uyandığında kızarıyordu, saçlarını dağınık oluyordu ve gözleri bayık duruyordu. Dudakları kızarmasının yanında biraz da şişiyordu.

Levi kalkıp arkadaşlarının yanına gitti ve onlara göz attı, kahvaltı ediyorlardı. Kendine çay aldı ve masaya oturdu, bir şey yemek istemiyordu, başı da ağrıyordu. "Ustam bu ne güzellik?" Connie gülerek söylediği şeyle Levi ona ters ters bakmıştı. "İltifat edelim dedik.." Connie sessizce yemeğini yemeye devam etti, arada Jean ile uğraşıyordu. Levi çayını içtikten sonra kaldığı odaya tekrar gitti, kıyafetlerini giydi. Yanında olan birkaç eşyasını da aldı ve tekrar mutfağa gitti. "Ben gidiyorum." Erwin bunu duyunca ayağa kalktı ve kapıya kadar Levi'a eşlik etti.

"Görüşürüz." Levi duyduğu şeyle kapıda olan adama rastgele el salladı ve aşağı indi. Dışarı çıkınca derin nefes almıştı. O alkollü evden çıktığı için mutlu hissediyordu. Kuchel'i arayıp onu almasını söyleyebilirdi ama şu an yürümek istiyordu, sahile gidecekti.

Levi sahile gelince kendini kumlu yerlere atmıştı. Denizin dibindeydi, hafif dalgalar vardı. Sahilde pek insan yoktu, birkaç tane çift vardı. Levi o çiftlere bakınca oflamıştı, istemsizce oflamıştı. Aklına gelen şeyle telefonunu çıkarttı.

femboy || levi ackermanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin